Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
1970
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puolison kanssa olemme miettineet, miksi sama kosketus, eri ihmisiltä, eroaa toisistaan niin paljon.
Ja sama toisinpäin, kun koskettaa jotakuta, tuntemus vaihtelee eri henkilön kanssa.
Aina ei ihokarvat väreile.
Kun hyväilen naista, kuuntelen häntä käsilläni. Kontaktia naiseen ei kuitenkaan synny, ellei välillämme ole luottamusta.
Eli puolitutun kosketus voi lohduttaa, mutta se on kaukana siitä, mitä kosketus on oikeasti.
18.04.2023 14:04
Oikeastaan ihminen on niin pitkä kuin hän pituutensa kantaa.
Mulla oli kerran räyhähenkinen osastonjohtaja (160 cm, ehkä jopa alle).
Aina kun kävimme käytävällä keskustelua, katsoin häntä rauhallisesti, kuin kiukuttelevaa lasta.
Tällainen ylenkatse saattoi ärsyttää, sillä olin seuraavissa YT-neuvotteluissa lähtijöiden joukossa. 😀
Onneksi firmanvaihto oli sulava ja sain jatkaa alalla.
17.04.2023 22:51
Vappuaattona, emännän kanssa katsomme puoliyhdeksän uutiset. Siellä lienee parin minuutin kooste vapunvietosta. Sitten vähän humpataan ja mennään nukkumaan.
17.04.2023 17:22
Siis 50+ Universumissa.
Kiusallinen kirjoitusvirhe.
17.04.2023 15:25
Elämäni highlight-hetket, ovat enää hentoja valonpilkahduksia historian hämärässä, sammuvia tähtiä pimenevässä kosmoksessa.
Joka perjantai mietin, miten mahtaisin pärjätä Mister 50+ Universumissa.
17.04.2023 15:14
😀En minä ilkeä kiusata ketään.
Mutta myönnän, että ukkomiehenä olen kateellinen, kun en pääse mukaan tähän kutkuttavan jännittävään Bachelor-kisailuun.
Panin jo parhaimman profiilikuvan ruutuun ja yritin kiusotella naisia. Ei se oikein toimi näin etänä. :/
17.04.2023 12:38
Ei kai se Randomin kiusaaminen kateudesta johdu. Ei ainakaan minua hetkauta, jos kaksi keski-ikäistä ihmistä löytää toisensa jossain päin Suomea.
Terveisii Turuust!
16.04.2023 23:48
Tuo tylyn vaikutelman antaminen huolestuttavaa minua joka päivä. Aina en ehdi vastaamaan viesteihin, eikä aina ole edes kommentoitavaa.
Nyt en ehdi enempää, terkkuja kaikille. 😀
16.04.2023 22:12
Kirjautuneena tehty aloitus kerää enemmän viestejä kuin jaksaa lukea. Aloitus pitää olla sopivan tylsä, ettei ihmiset innostu keskustelemaan. 🤔
16.04.2023 21:56
Jaa, mulle tehtiin palikkatesti vasta sängyssä. Ei tarvinnut kauan sovitella kun oikea kolo löytyi. Eikä se ollut apinointia, vaikka olin perehtynyt alan kuvastoon.
16.04.2023 14:58
Pahin kynnys oli siirtyä kolmekymppisestä bilettäjästä KESKI-IKÄISEKSI 👨🦳.
Tuntui kuin nuoruus olisi nyt ohi.
Seuraava ikätöyssy ei tuntunut missään.
(Kuulin olevani keski-ikäinen vasta 40-vuotisjuhlissani, olihan se pieni järkytys)
16.04.2023 14:10
Niin elämä tuntuu niin tyhjältä, sieltä se morkkis varmaan tulee.
15.04.2023 23:42
Erään teorian mukaan aika määritellään valon kautta. Ennen valoa ei ollut aikaa, eikä tilaa. Valon edetessä syntyi aika ja laajeneva kolmiuloitteinen kosmos.
Näin muistelen 20 vuotta sitten lukemaani kirjaa, taisi olla Stephen Hawking
Mutta vastaan tähän musteläiskätestiin: Pimeys näkee pimeydessä pysähtyneisyyden.
Mahtaako on kännijutuista tulla huomenna morkkis 🤔
15.04.2023 23:22
Okei, unohdin nuo väkisin huumatut tytöt. Tämä selittäisi raivon.
Nuori nainen saattoi edustaa jotain mystistä puhtautta. Taika katoaisi jos vanhat papit olisivat jorisseet joutavia, kuin räkälässä konsanaan.
Nyt olen viinissä ja ajatukseni lentää matalalla.
15.04.2023 22:05
Vaimo sanoi, että mä olen tosi huono petaamaan. Kyllä se vähän kirpaisi, mutta elämä jatkuu...
15.04.2023 20:52
Nyt tuli vaikea lause, eikä vihjeitä varmaan jaeta, sillä raivo on usein henkilökohtainen purkaus.
Mutta ei siinä mitään. Tämä oli stimuloiva keskustelu.
Mittarit olivat punaisella ja nyt on patteri tyhjä.
15.04.2023 20:36
Niin siinä käy kun saa viisaan miehen maineen, kaikki alkaa kyselemään tyhmiä.
(Kryptisyys oli kova juttu jo antiikin aikoina. Pöhnäisiä oraakkeleja kuunneltiin tarkasti.)
Sofia Vergaran painoindeksi lienee jumalallinen, kun se nostattaa ihmisiä sfääreihin. 😀
15.04.2023 19:39
Sofia on naisen nimi ja tarkoittaa viisautta.
Historia tuntee pelkästään suurmiehiä, naisista ei paljoa puhuta.
Miten patriarkaalisessa puristuksessa voi syntyä naisen nimi, joka tarkoittaa viisautta?
15.04.2023 19:03
Puutarhurini lähti tyttöjen kanssa bailaamaan ja jätti minut kotiterassille katselemaan talven raiskaamaa puutarhaa.
Hiljaista on kun ei oraviakaan näy.
15.04.2023 17:51
Niin se taitaa olla. Puhelinmyynti pitäisi kokonaan kieltää lailla. Yksittäiset myyntikiellot eivät tunnu purevan.
Itse koen, että puhelinmyyjä loukkaa ysksityisyyttäni. Eihän mainoksiakaan voi pystyttää kenenkään kotipihalle.
15.04.2023 17:32
81 / 99