Rumista miehistä ja haluavat seurustella ruman miehen kanssa?
Onko sellaisia naisia jotka pitävät
41
391
Vastaukset
Näin ei saa sanoa tietenkään, mutta tuskin kauniit naiset ainakaan haluaa sellaista.
- Anonyymi
Sanoo asiantuntevasti palstalla asuva eläviä ihmisiä näkemätön Risto.
- Anonyymi
Höpö, höpö. Jos mies on tyhmä, niin ei elämänkumppaniksi halua kukaan. Mutta paksu lompakko muuttaa kaiken. Paksu lompakko, niin suomalainen nainen nai kenet tahansa. Mitä koulutetumpi nainen, niin sitä enemmin kumppanin älylliset ominaisuudet painavat loppupeleissä. Mitä nuorempi nainen, niin haluaa kokeilla himonsa kohteita. Yleensä lyhytaikaisia suhteita. Kaikessa on poikkeuksensa, mutta sanonnan mukaan poikkeus vahvistaa säännön.
- Anonyymi
Makuja on niin monenlaisia melkein kuin naisiakin.
- Anonyymi
Ketunnokka naiset
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Monilla kauniilla naisilla on ruma mies. Kute sanna marinilla.
- Anonyymi
No en kyllä näe sannassa mitään kaunista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikä ruma se on?
No tietenkin Jussi Halla-aho !
- Anonyymi
Quasimodoihin olen ollut ihan heikkona aina
Vaikuttaa siltä, että miesten odotukset naisen ulkonäöstä ovat samankaltaisia.
Naistan odotuksissa on enemmän vaihtelua.- Anonyymi
Ei se siitä ulkonäöstä voi olla kiinni ,mut toisaalta Tietysti ensi vaikutelma ehkä onkin. Monesti liian komeet miehet tahtoo lennellä kukasta kukkaan no sen tietää miten siinä käy.Elämän kokemus opettaa katsomaan pintaa syvemmälle ,Moni kakku päältä kaunis sisältä silkkaa paskaa.
- Anonyymi
Minä ihastun luonteeseen, en ulkonäköön. Miehen luonne on paljon ulkonäköä tärkeämpi; huumori, älykkyys ja sisäinen kauneus.
Voisin hyvinkin rakastua ns rumaan mieheen kunhan hän on sisäisesti kaunis ja henkinen.- Anonyymi
Sellaisia rumia miehiä ei ole olemassa jotka olisivat sisäisesti kauniita ja henkisiä.
- Anonyymi
Minulle kelpaisi oikein hyvin,meitä olisi silloin kaksi rumaa
- Anonyymi
Jo oman henkisen hyvinvoinnin kannalta katsoen on parempi keskittyä kehittymään monipuoliseksi kanssaihmiseksi kuin ulkonäkökeskeiseksi. Luonteen ja käytöksen avulla kuitenkin suhde pidetään kasassa, ei ulkonäön, joka väistämättä vuosien varrella rupsahtaa. Itse opettelen kasvamaan ihmisenä ja muutaman tapaamiskerran jälkeen huomaan, onko kumppani samoilla linjoilla vai ei. Ei ole kiiltokuvamiehiä elämässäni näkynyt, pari pidempää suhdetta, joissa ulkonäöllä on jokseenkin olematon sija. Ihmeesti sitä kauneutta löytyy jos muuten passaa luonteet yksiin.
Niihän tuo on. Minusta se on kuitenkin kohtuus ihmiset saavat kasvaa asian ylitse. Tässä kun ollaan vanhennettu ja valkoisia jiuksia löytyy ja pönykkyyttä liikaakin taas tuli imetyksen kautta. ”Harmistus” pitäisi pitää taas kunnon kalorikuuri mutta vauva on täysin rintamaidolla vielä. Jotenkin se on hyvin vaikea jos ei matoa tule jos pitää jotain nälkäkuuria samalla mutta sitten kun pitää itsensä mielihyvän voimin tulee rintamaitoa paremmin. Ja rasvakerroskin rintamaidossa on jämäkkää puolisenttiä kerään jääkaappiin kun sitä lypsään koneen voimin. Itsetunto on taas hukassa.
valtakunta kirjoitti:
Niihän tuo on. Minusta se on kuitenkin kohtuus ihmiset saavat kasvaa asian ylitse. Tässä kun ollaan vanhennettu ja valkoisia jiuksia löytyy ja pönykkyyttä liikaakin taas tuli imetyksen kautta. ”Harmistus” pitäisi pitää taas kunnon kalorikuuri mutta vauva on täysin rintamaidolla vielä. Jotenkin se on hyvin vaikea jos ei matoa tule jos pitää jotain nälkäkuuria samalla mutta sitten kun pitää itsensä mielihyvän voimin tulee rintamaitoa paremmin. Ja rasvakerroskin rintamaidossa on jämäkkää puolisenttiä kerään jääkaappiin kun sitä lypsään koneen voimin. Itsetunto on taas hukassa.
Pitää taas korjata virhe. ”jos ei maito tule jos pitää jotain nälkäkuuria samalla mutta sitten kun pitää itsensä mielihyvän voimin tulee rintamaitoa paremmin.”
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Pitää taas korjata virhe. ”jos ei maito tule jos pitää jotain nälkäkuuria samalla mutta sitten kun pitää itsensä mielihyvän voimin tulee rintamaitoa paremmin.”
Rintamaito on tärkein nyt sulla. Sitten vaan kun imetys loppuu, niin vaunujen kanssa juosten. Niin näyttävät jotkut äidit tekevän kylän raitilla. On oikein juoksuvaunujakin jos hankkia malttaa.
- Anonyymi
Anna mulle esimerkki rumasta miehestä. Mä en ole koskaan nähny sellasta.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2015112320714197
Kuvassa maailman rumin mies. Nyt kaikki palstan rumuuttaan luulottelevat miehet, panetteko paremmaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2015112320714197
Kuvassa maailman rumin mies. Nyt kaikki palstan rumuuttaan luulottelevat miehet, panetteko paremmaksi?Ei hän ole ruma. Uudet legot niin titteli vaihtuu ehkä maailman komeimmaks. Eikä ole ruma tuo toiseks kisassa tullutkaan. Onks sul jotain parempaa esimerkkii?
- Anonyymi
Minua kiinnostaisi enempi, onko sellaisia miehiä jotka pitävät rumista naisista ja haluavat seurustella ruman naisen kanssa?
Kulttuurisista syistä uskon , ettei sellaisia miehiä tosin ole.
N50No itselle ainakin ulkonäkö on aikalailla merkityksetön seikka. Millainen nainen on ihmisenä on se tärkeä asia ei ulkonäkö.🙂.
- Anonyymi
Ei ole turha vinkua
- Anonyymi
Vastaan sinulle anomyymi-ap.Kierit itse säälissä molammalla itseäsi rumaksi mieheksi sinua en halua, en ketään itse sälistä itseään parjaavaa miestä.
- Anonyymi
Viinaa juomalla baareissa se rumakin mies naisiin tutustuu ja kumppanin löytää. Ulkonäöllä ei ole väliä. Minulla on rumia ja lihavia kavereita jotka tehneet lapsia nättien naisten kanssa. Viinan juonti tärkeää että edes tutustuu naisiin.
T: viinamies - Anonyymi
Etsit siis ulkonäkökeskeistä naista, miksi? Miksi sinulle ei kelpaisi nainen, joka ei pohtisi ulkonäköä tai vaikkapa nainen, jota kiinnostaa miehen persoona, luonne jne? Miksi haluaisit naisen, jota kiinnostaa vain ulkonäkö?
- Anonyymi
Ei sellaisia naisia ole koska muuten kaikki yksinäiset ätmit olisi parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaisia naisia ole koska muuten kaikki yksinäiset ätmit olisi parisuhteessa.
On, sellaisia naisia on vaikka kuinka paljon. Allemman tason miesten pariutumattomuus nyt ei tuosta mitään kerro. Noin sen kuuluu ollakin, etta kun joku on parisuhteeseen sopimaton, niin hän ei sellaiseen päädy.
- Anonyymi
Ei ole. Pitää olla ulkokultainen fitres urpo. Muita ei huolita. Ethän niin tee itsekkään. Katso peiliin.
- Anonyymi
Ps. Kuka nyt tyhmää,varatonta,läskiä,rumaa tahtoisi. Ja pitäisikö? Ottaisitko itse? Jos et,niin tyydy kohtaloosi. Olet henkisesti jälkeenjäänyt vammainen. Kunhan kerroin🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kuka nyt tyhmää,varatonta,läskiä,rumaa tahtoisi. Ja pitäisikö? Ottaisitko itse? Jos et,niin tyydy kohtaloosi. Olet henkisesti jälkeenjäänyt vammainen. Kunhan kerroin🤷♀️
Me ei tahdota rumaa miestä! Laihduttakaa! Podatkaa! Pysykää nuorina! Enintään kaksikymppisinä! Älkää kurppaantuko! Muna pystyssä aina seksiin valmiita olkaa,kumppanianne tyydyttämään! 💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei tahdota rumaa miestä! Laihduttakaa! Podatkaa! Pysykää nuorina! Enintään kaksikymppisinä! Älkää kurppaantuko! Muna pystyssä aina seksiin valmiita olkaa,kumppanianne tyydyttämään! 💩💩💩
Yli kakskymppiset miehet ei kelpaa. Vähiten senikäiset läskit kurppaantuneet ja rumat. Kyllä,pitää olla mister suomi, Vähintään. Tietäkää tämä!🤷♀️💩 saatanan ätmit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli kakskymppiset miehet ei kelpaa. Vähiten senikäiset läskit kurppaantuneet ja rumat. Kyllä,pitää olla mister suomi, Vähintään. Tietäkää tämä!🤷♀️💩 saatanan ätmit.
Kai nyt meni jakeluun,ettei tarvii itsesääliviesteillä täällä muuta vonkua. Tyytykää kohtaloonne💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nyt meni jakeluun,ettei tarvii itsesääliviesteillä täällä muuta vonkua. Tyytykää kohtaloonne💩
Vielä muistutuksesksi,ETTE KELPAA.,ette edes itsellenne. Muillekko pitäisi?. Pässit.💩
- Anonyymi
Oman missin kanssa ei olisi pakko niin näytellä ja tulla hölöttäneeksi ihan mitä sattuu.
- Anonyymi
Kaikki miehet ovat komeita joidenkin naisten mielestä ja kaikki naiset kauniita joidenkin miesten mielestä.
- Anonyymi
Entä moottoreista pitävät naiset eli moposkoottereista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790