Ei tarvii olla yhtään huolissaan kyllä täällä nais seuraa on viinamiehellä. Vielä 3 päivää juhlia jäljellä.
T: viinameis
Aloitettiin jo eilen juhannuksen juhlinta
15
244
Vastaukset
- Anonyymi
Emme me sinusta ole huolissamme 😄
- Anonyymi
Viinamiehet juovat juhannuksena viinaa naisten kanssa.
Raittiit miehet ovat juhannuksen yksin ilman naisseuraa.
t. viinamies - Anonyymi
Ja päätit sitten kirjotella palstalle samalla. Niiden naisten kanssa yhdessäkö ton kirjotitte?
- Anonyymi
Viinamiehelle palsta on naista tärkeämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamiehelle palsta on naista tärkeämpi.
Niin on näköjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on näköjään.
Viinamies on samanlainen kun muutkin trollipeikot. Vain huomio on tärkeää.
- Anonyymi
Suokin shellin jukepoksi toimii.
- Anonyymi
Juhannuksen paras uutinen! 👍
- Anonyymi
Eilen olin terassilla ja iskin sieltä naisen ja harrastimme seksiä. Huomenna on treffit sen naisen kanssa taas terassilla.
- Anonyymi
Niin varmaan 🥱
Mitä enemmän viinamies kovasti todistelee naisseuraansa sitä enemmän se vaikuttaa siltä ettei sitä todellakaan ole koska jos olisi niin ei olisi mitään tarvetta sitä todistella.😄.
Syntinen meno, videoin itseäni yläosattomana WebCamilla. Parin tunnin kuluttua lähdetään ulos illanviettoon.
- Anonyymi
Uuden Vuodenkin viettäminen kannattaa yleensä aloittaa jo pääsiäisenä.
- Anonyymi
ei kannata videoida itseään vahingossa jos joku kamera suunnattu itseen, älypuhelimiss ain a google tuojottaa sinua etukamerallansa ;D
Tai IBM tain Intel tain Antero-Android, Applekin vakoilee aina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564