En ole pitkään aikaan tanssinut

Anonyymi-ap

Kenenkään kanssa.

32

392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tanssein itsekseni. Täysillä.
      >simiti<

    • Anonyymi

      Huomenna ehkä työpäivänä koska päivään kuuluu myös tanssistudio.

    • Anonyymi

      En mäkään, mutta tanssin usein itsekseni lempimusiikin tahdissa. Itseasiassa viime yönä viimeksi 😅
      N31

    • Ei soolotanssimisessa ole mitään hävettävää. SIllä on tutkitusti hyviä terveysvaikutuksia.

      Soolotanssi on kuitenkin intiimi tapahtuma, jota ei pidä harrastaa muualla kuin kotona.

      • Anonyymi

        Intiimi soolotanssi on tanssia humppaa kotona ilman vaatteita ja levittää raikasta mennen hajuvettä pullosta suoraan paljaalle iholle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Intiimi soolotanssi on tanssia humppaa kotona ilman vaatteita ja levittää raikasta mennen hajuvettä pullosta suoraan paljaalle iholle.

        Kyllä, juuri sellaista metsäläisen iloa omasta kehosta ja aistien hurmaa. 😀


    • Minäpä tanssin reilu viikko sitten pujiksen kanssa.. tänään vähän vatkasin lanteitani töissä, kun tuli hyvä biisi..

      Tanssi tai siis musiikin mukaan liikehdintä kuuluu elämään ja arkeen. Mielestäni.

      • No, jos sen rytmisen liikunnan verhoaa osaksi työntekoa, sitä ei välttämättä muut huomaa.

        Yksinäinen nainen tanssilattialla on miesten silmissä saalis. Siksi naiset menevät tanssimaan ryhmässä. Miehet eivät tanssi yksin, eikä varsinkaan keskenään, sillä se olisi ihan homoa...

        :P


      • Gattino kirjoitti:

        No, jos sen rytmisen liikunnan verhoaa osaksi työntekoa, sitä ei välttämättä muut huomaa.

        Yksinäinen nainen tanssilattialla on miesten silmissä saalis. Siksi naiset menevät tanssimaan ryhmässä. Miehet eivät tanssi yksin, eikä varsinkaan keskenään, sillä se olisi ihan homoa...

        :P

        Höps.. olen useasti vallannut tanssilattian ihan itselleni. Omaa kivaa silmälläpitäen. Tanssiminen on kivaa.


      • Olin muistaakseni varsinainen parkettien partaveitsi :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olin muistaakseni varsinainen parkettien partaveitsi :D

        Ja vaakamambo sujuu erinomaisesti. Saat kiitettävän arvosanan. :D


    • Anonyymi

      Ei tansseja

    • Anonyymi

      Vaatteet päälle nyt

    • Anonyymi

      Ei täällä muutkaan tanssi...

    • Mene tanssilattialle. Hivuttaudu lähelle jotakin naista huomaamattomasti. Sitten voit leikkiä, että tanssit hänen kanssaan.

      • Eikö sitten muuta vinkkiä kuin epätoivoinen vieressä tanssi?😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Eikö sitten muuta vinkkiä kuin epätoivoinen vieressä tanssi?😅

        Yritin olla avulias :D


      • Anonyymi

        Pulleiden kaveripoikien ei pidä tanssia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pulleiden kaveripoikien ei pidä tanssia.

        Siinä voi äkkiä jäädä pulkannaru jalkoihin.


    • Anonyymi

      En oo tanssanu minäkään koskaan.
      Leevi 79 v 4 kk 18 pv.

    • Mutta se on helppoa, muistaa vaan NURKKAAN JA KESKELLE. Se on taas työläämpää töissä ettei höpötä tota nurkkaan ja keskelle joka asiasta. Esim. viet pomolle kahvikupin ja kysyt nurkkaan vai keskelle?

    • Anonyymi

      Tanssin yksin

    • Anonyymi

      Käyn tanssimassa lavalla pari kertaa vuodessa. Että pysyy hanskassa. Ei oikein pysy. Siellä on melkoisia virtuooseja, suorastaan lentävät pitkin lavaa. Kiva katsella.
      Pidän joidenkin tanssien askeleita muistissa kotona yksin musiikin tahdissa, kuten jive, fusku tai valssi. On se rentouttavaakin. Ei tarvii olla hyvä, riittää kun harrastaa.

    • Anonyymi

      Meneekö miehet tanssimaan, että saaavat kosketella naista, kun jos kadulla menisi samaa naista koskemaan, kuin tansseissa, niin se ei olisi hyväksyttävää naisen mielestä.

    • En minäkään. Vaan nyt lähden syömään. Ja kirjastoon sivistyksen pariin. Lainaan tosin lastenkirjoja. 😄

      Das Boot.

      https://youtu.be/MlwqOVnXuc4

      • "DÄSBOOT " on miehinen elokuva. Tämän kappaleen tahdissa, baarijakkaralla istuen, olen salaa heilutellut varpaitani.

        (ihan hirveä tuo aan ääntäminen ääksi) 😲


      • Gattino kirjoitti:

        "DÄSBOOT " on miehinen elokuva. Tämän kappaleen tahdissa, baarijakkaralla istuen, olen salaa heilutellut varpaitani.

        (ihan hirveä tuo aan ääntäminen ääksi) 😲

        Kantabaarissa ei ollut tanssilattiaa, mutta siellä oli flipperi, jonka edessä sai vatkata lantiota.


      • Gattino kirjoitti:

        "DÄSBOOT " on miehinen elokuva. Tämän kappaleen tahdissa, baarijakkaralla istuen, olen salaa heilutellut varpaitani.

        (ihan hirveä tuo aan ääntäminen ääksi) 😲

        Heh, odotin näkeväni sukellusveneen kun käytiin uimassa likkojen kanssa kolmistaan, mutta näin vain veteen paskovia lokkeja. Ja parit pakarat. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, odotin näkeväni sukellusveneen kun käytiin uimassa likkojen kanssa kolmistaan, mutta näin vain veteen paskovia lokkeja. Ja parit pakarat. 😄

        Vaan vielä pitää rientää hakemaan saapuneet norjanangervot ennen kun juhannus ja ukkoset alkaa. 9 kpl norjanangervoja ja turkestaninmaksaruohoja. 😁👍


    • Anonyymi

      Mä tanssin aina yksin lambadaa,veivaan niin perkeleesti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2187
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      191
      1508
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1062
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      988
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      929
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe