Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hanna-marja
profiilit
hanna-marja
hanna-marja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
22
Kommenttia
321
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Visvasyylä ja erittää visvaa. Visva aiheuttaa pahaa hajua. Tietty joku tulehduskin voi olla asialla. Jos haisee sillille, mene lääkäriin niin saat reseptin.
30.10.2008 08:19
Ootteko kuulleet koskaan, että näytteet saatetaan lähettää muualle tutkittaviksi? Labrahoitajatko ne silmämääräisesti tutkii...Joka tk:ssa kun ei labraa ole...hohhoijaa...
26.10.2008 22:17
Miksi se ei olisi seksitauti?
26.10.2008 22:12
No kuule niillä on telkkari potilaskäyttöön. Henkilökunta keittää potilaille kahvin ja lasit saa köyhä ilmaseksi.
Kahvinkeitin psykpotilaan käyttöön? Öööööööö?!?
27.06.2008 21:05
Kannattaa valita sellanen Sisilia reissu missä mennään Cataniaan, Etnalle ja Modicaan...Oli ihanaa...Uudestaan Sisiliaan! Slieman rannalta hommattiin liput ja meidät haettiin vuokraamaltamme talolta ja palautettiin sinne...
06.06.2008 06:02
Mulla oli aikoinaan sama tilanne. Sulla on oikeus saada hoitoa, joten lopeta kitinä.
Ilmoitin kunnallisen puolen lääkärille, että oon pettyny siihen ettet tiedä mistään mitään ja kondy ei hoidu, joten vaadin lähetettä parempaan paikkaan. Pääsin naistenklinikalle vaikka asun kaukana Hesasta. Siellä oli asialle vihkiytyneitä ja ymmärtäväisiä lääkäreitä jotka hoiti mut kuntoon. Eikä ole näppyjä 6 vuoteen näkynyt.
Muistan itsekin itkeneeni öisin sitä kutinaa, mitään pahempaa ei varmaan oo olemassa...ja se haju...huhhuh.
Löysin miehen, joka eli lähes vuoden ilman seksiä, koska rakasti mua. Kädet ja suu on keksitty ;)
Joten nousepa sieltä itsesäälin syövereistä ja soita sille urokselle :P
01.06.2008 10:30
Olen juuri terveydenhoitajaksi valmistuva tyttönen ja tein muutaman vuoden pikaruokaravintolassa töitä ennen koulua ja sen aikana. Omaan lapsuuteeni verrattuna oli järkyttävintä se, miten lapsia käy useita kertoja viikossa syömässä sitä paskaa. Se myös näkyi ulkomuodossa.
On se kumma, miten maailma muuttuu. Miettikää jos olisi 50-luvulla pyytänyt vanhemmiltaan viikkorahaa kotitöistä?? Lapsen kuuluu osallistua kotitöihin - oman kotinsa ylläpitämiseen. Jos haluaa palkata siivoojan, voi sen tehdä, mutta lapsen tulisi oppia tekemään perushommat kotona ilman että siitä maksetaan.
31.05.2008 22:40
Kielioppi ei kuitenkaan ole hallussa.
31.05.2008 22:27
Suomessakin otetaan näyte alapäästä kohdunkaulan kanavasta.
29.05.2008 18:42
Ei muuten voisi 80% suomalaisista luovuttaa verta jos se olisi este :D
29.05.2008 18:40
Olen palkannut siskoni lettutädiksi ja ei koko lössin oo pakko samaan aikaan niitä suuhunsa saada. Eihän täytekakkuakaan kaikki samaan aikaan hae.
Voisko joku vastata siihen alkuperäseen kysymykseen ;)
26.05.2008 16:57
Asuttiin pienessä kylässä nimeltä Zebbug ja siellä ei nähty muita turisteja. Paikalliset oli uskomattoman ystävällisiä. Paikalliset papat istui penkeillä ja joka aamu toivotti huomenta :)
Pääkaupungin ja Slieman seka St Juliansin alueella taas ei ollu muuta kun turisteja ja palvelu oli kyllästyneen tympeää.
Pieni paikka ja aikalailla turismilla elää.
25.05.2008 09:57
sellaisia kondyloomia olen nähnyt
22.05.2008 17:03
Seuraukset ovat hoitoonmenemättömille oikeat...Kuulostaako lisäkivestulehdus mieluisalta?
07.05.2008 06:32
Toiv et provoile?
Sukupuolitaudit tarttuvat limakalvokontaktissa, eritteiden välityksellä ja esim haavaumien kautta. Tartuntaan ei KOSKAAN tarvita pelkästään siittiöitä.
05.05.2008 06:35
Ei, ei autoa, ollaan bussin ja taxin varassa. Asutaan Zebbugissa pääsaarella. Kiitti paljon :)
28.04.2008 20:42
Googleta.
Kondyloomaan ei ole olemassa hoitoa, vaan oireita voi vaan lievittää. Penslauksessa syyliin töpötellään ainetta, joka syövyttää syyliä.
Laserissa syylät poltetaan.
25.04.2008 14:28
Bakteeri vaginoosi. Mene hoitoon tai kestä hajua. Ei selviä virtsatestissä.
21.04.2008 19:45
Kun käyt pissalla, ota käsisuihku ja suihkuta samalla alapäähän vettä.
20.04.2008 11:41
papassa voi klamydian takia olla runsaasti leukosyyttejä, mutta leukkarit voi johtua muustakin. Varaapa aika infektionäytteisiin tai pyydä lähete et saat käyä purkkiin pissaamassa.
29.03.2008 12:35
3 / 17