Meillä mökkikylällä on henkilö, josta olemme huolestuneita. Jokainen vuorotellen on saanut asiattomia ja todistettavasti täysin aiheettomia viestejä ja valituksia häneltä ja hän uhkaa haastaa meidät oikeuteen milloin minkin pikkuasian vuoksi. Kyllä myös vakiasukkaat tietävät hänet hankalaksi. Eräskin rouva pelkää häntä ja on nyt myynyt mökkinsä kun hänelle tuli viest, että häivy tältä niemeltä.Mistähän saisimme apua rauhan palauttamiseksi kylälle? Viestit ovat tekstiviestejä tai sähköpostiviestejä ja tallessa.
Vastaukset 3
- toimivin juju
Tuollainen häriköinti pitää lopettaa aivan heti , se jatkuu kuten koulukiusaaminen jos ei ;;;;;;;
kertokaa miten lopetetaan,tänään hän uhkaili poikiani ja halusi, että he muuttaisivat pois,mökki jossa pojat ovat on hänen ja poikien yhteisomistuksessa.Syy:minä olen ollut inhottava hänelle, syy mitä hän sanoi ei pidä paikkaansa. Hän sanoi kostetaan perillisille. Pojat ovat raataneet kuin pienet eläimet kaksi vuotta ja kunnostaneet mökkiä. Mies on suullisesti luvannut, että pojat saa olla mökissä ja hän ei häiritse, kun on omakin mökki vieressä.
- ,,
Viranomaiset ovat olemassa sitä varten, että luovat rauhaa ja järjestystä.
Onhan teillä todisteita.
Tämä palsta ei ole tuomioistuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621085
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76869Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli72835- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52743- 67717
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti333714Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8692Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35642Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540