Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
viveca87
profiilit
viveca87
viveca87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
51
Kommenttia
288
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://www.geocities.com/lumpeenkukka87/snapshot.jpg
28.10.2006 22:46
Mut freewebs ei anna pastettaa tiedostoa et saisin sen nettiin.. kerpele
28.10.2006 22:38
En käytä google vaan altavistaa :)
27.10.2006 17:52
Klikkaa käynnistä-suorita ja kirjoita "dxdiag" (myös heittomerkit) ja kun näyttöön tulee sanoma, paina yes, sieltä näät koneesi kaikki tehot ja osat näytönohjaimet, äänet yms
22.10.2006 21:44
Aikas kummallista laittaa DVD:lle alle 700mb tiedostoa, kun DVD:lle mahtuu 4,7 G.
Todennäkösesti sen koko on yli 700mb jos se on DVD:lle pistetty.
20.10.2006 18:00
Sillä ei kyllä ole väliä onko CD vai DVD versio, jos peli on DVD-versio niin sillä vaan säästetään tilaa.
Esim JOS pets olisi CD versiona niin siinä olisi 2 levyä, ja nyt kun se on myynnissä DVD versiona, mahtuu peli yhdelle levylle, ja myös sims peruspeliä on saanut myös DVD ja CD versiona, tietysti DVD versio olisi ollut kätevämpi vaihtoehto kun CD voivat hukkua jne mutta, pointti on se että uusimmissa koneissa on DVD asema, tai niin pelintekijät olettavat.
Mun kone on kyllä vanha, vuodelta 2002 mut täs on silti DVD asema tosin vaan lukeva ei polttava mutta se riittää, ei tässä muuta hyvä pelihetkiä.
viv.
20.10.2006 15:38
Mul säilyn kaikki ladattu tavara ja perheet ku asensin lemmikit :O ku oon asentanu muut lisäosat niin ne on aina hävinnyt mut mul ainakin säilys ne en sit tiedä muista.
19.10.2006 18:18
Mulla oli lemmikit jo eilen, sillä ennakkotilasin sen aikasemmin.
Ihan aidonnäkösiä noi lemmikit ja niitä on helppo kouluttaa, ainakin kissaa, mut koirista en tiedä kun en ole vielä kokeillut. Luontitilassa saa koirasta lähes minkä näköisen tahansa/ värisen siellä on valmiita rotuja ja niitä pystyy ns. jalostamaan, eniten ärsyttää kulkukoirat/ kissat jotka tulevat pihalle ja syövät toisten ruokakupista :D
En hirveesti eilen jaksanut pelata, kokeilin vaan luontitilaa ja adoptoisin kissan heh ja poliisiauton kyydillä se kotiin tuli melkeen heti kun soitin adoptiopalveluun.
Lun siitä ihmissudesta mut en hirveesti tiedä siitä mitään oikeen vielä mutta joltain hepulta pystyy ostamaan vastaainetta jos on ihmissudeksi muuttunut mut täs nyt jottain.
Ei tullut uutta naapurustoa, vain yhteisötontteja missä on puistoja eläinkauppoja tc
19.10.2006 12:39
Integroituhan tarkoittaa sisäänrakennettua, tässä tapauksessa näytönohjain :)
03.10.2006 20:32
Mulla tulee asennusvaiheessa sama, mut se herjaa et mun koneelle asetettu kieliasetukset on vääriä jatketaanko asennusta siitä huolimatta. Mutta ei se mitään ongelmia oo aiheuttanu, ite en ikinä tee tallennkuksista varmuuskopioita että annan vaan mennä eteenpäin. ja toimii ihan hyvin.
28.09.2006 07:15
Luulen et sun muisti ei riitä pyörittämään, mikäs se vähimmäisvaatimus oli 256? en nyt tarkalleen muista mutta jo 512 pitäisi toimia hyvin, itellä on lisätty muistia jälkeenpäin eli jotain vähän pääl 700 on nyt :)
27.09.2006 18:21
Täällä sitä vaan pohditaan tälläsia asioita, vaikka ulkona on kaunis ilma, nyt koneet kiinni ja ulos vielä kun on kesää jäljellä, ei kukaan jaksa ny olla sisällä, musta meinas tulla mökkihöperö, mut onneks otin niskasta kiinni ja hei lataatte sitten netistä tai ostatte kaupasta sou wot? miksi täällä täytyy avautua, ei ne neuvot mene kuitenkaan perille kaikille voitte vaikka koko yön jutella tästä tai helpointa se olisi tietyllä irkkikanavalla onko sims- kanavaa perustettu? :D ajattelin vaan kun siellä juttelu olisi kätevämpää kun odotella neuvoja täällä ja saahan täälläkin kysyä. hop hop ulos ja puistoon.
09.08.2006 14:20
Mulla hajos viime syksynä ykköslevy ja menin suoraan sinne liikeeseen kertomaan asiasta ja ne sitten otti koko pelin ja soittaa mulle kun on uus levy tilattu.
No sitten ne tilas uuden 1 levyn mutta se ei oikeen ollu yhteensopiva muitten levyjen kanssa ei ainakaan lähtenyt mulla asentamaan uudestaan sitä, noh sitten he anto kokonaan uuden pelin, en ymmärrä miksi eivät sitten antaneet kokonaan uutta peliä alunperin mutta samapa tuo onneksi oli kuitti vielä tallella.
05.08.2006 12:41
Salasana on kirjoitettava kaksikertaa että kirjoitat molemmilla kerroilla oikein, tarkista huolellisesti että kirjoitit molempiin kohtiin oikein.
25.06.2006 22:06
Nyt oon colosseumilla siellä hallissa missä on keskellä se joku timantti ja kun vedän narusta 3 kertaa niin se nousee ihan ylös kun menen alas se menee takaisin sisään miten siitä oikeen pääsee.
25.06.2006 19:12
nyt minulla on haulikko ja pitäisi siitä "ritarista" päästä ohitsemutta kyllä tämä tästä nyt alkaa hahmottua.
24.06.2006 20:30
Mustekala tapettu vai mikä nyt onkaan ja marsin merkin sain siltä minnes se pitää viedä, toivottavasti ei ainakaan sinne alkuun kun sielä oli sellainen vai mitäs sitten?
23.06.2006 19:28
Mutta nyt olen siellä missä on se joku ratas ja oon vetäny molemmista naruista ja kävin alaluukussa joka aukesi, minne sitten pitäisi mennä yritin hypätä kun siel ylhäällä on tasoja minne hypätä ja sinne toiseen päähän yritin aika kauan hypätä mutta se ei ylety :O ja siellä alhaalla aukes se joku huone mis on se ritari- patsas kai sillä huoneella on joku tarkotus, ammuksia siellä oli ja hp mutta onko siinä ritarihuoneessa jtn erikoista ja kiitti kun neuvot naista hädässä ja hyvää jussia kaikille!
23.06.2006 13:21
Mä olen vasta eilen rek, mut nick on orax-keiju ja aijon tehä jtn vaatteita ladattavaksi etc. oon harjotellu tota body shopin käyttöä ja multa myös photarin uusin löytyy :D täytyy ny kattoa jos jotain keksin, ja hyvää jussia kaikille!
23.06.2006 12:49
ja löysin sorkkaraudan, sitä vaan ei näkynyt oikeen maastosta Mutta revolverissäni ei ole yhtään ammuksia, koska jäin jumiin myös ekaan kenttään, siellä puukehikon takana toisellapuolella on revolveriammuksia saakohan sen auki ampumalla ei ole nimittäin ammuksia
22.06.2006 16:03
12 / 15