Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
viveca87
profiilit
viveca87
viveca87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
51
Kommenttia
288
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://www.modthesims2.com/download.php?tag=castle&go=Go&f=38&showType=2&gameOrig=1&gameUni=1&gameNL=1&gameOFB=1&gamePets=1&gameSeasons=1&gameBV=1&gameHMS=1&filter=0&typenormal=1&typepicked=1&typefeatured=1&username=&csort=0
Tossa nyt olis muutamia linnoja ota niistä mallia..
17.11.2007 11:08
Poista takaovi heh niin sitten ne voi mennä vaan etuovesta mullakin on joskus käyny noin lulen et siinä on jotenkin maastoa tiellä että he ajatytelee että takaovi on nopeampi reitti, ei voi tietää :D
16.11.2007 11:05
Sen kansion nimi on kyllä Downloads eikä download.
13.11.2007 11:22
1.Omistatko mitään lisäosia tai kamasettejä? Jos omistat, mitkä?
-Kaikki ilmestyneet lisäosat ja yhen kamasetin.
2.Millaista tarinaa pelaat Simsissä? LC:tä vai mitä?
-Vähän muunneltua LC:tä.
3.Minkä nimisillä naapurustoilla pelaat?
-Onnela ja uutena Talvimaa.
4.Onko pelissäsi enemmän nais -vai miespuolisia simejä?
-Emt varmaan naisia, hirveesti on mulla nyt syntynyt tyttöjä.
5.Oletko ladannut mitään simsiin? Jos olet, mitä?Kuinka paljon?
-Genetiikkaa ja lähinnä huonekaluja. Onhan niitä nyt aika paljon kertynyt vaikea sanoa lukua kun mulla on paljon kansioita.
6.Kuinka usein pelaat Simsiä?
-Joka päivä, jos jaksan tai innostan.
7.Mikä on yleensä oma tavoitteesi pelissä? Suvun jatkaminen mahdollisimman pitkälle? Jokin muu, mikä?
-No iso suku ainakin ja suvun jatkaminen pitkälle tietty.
8.Aijotko ostaa Teinikamasetin?
-En mä.
9.Millaisia perheitä teet yleensä Simsissä?
Pariskunta, muutama muksu ja koira.
a)Tavallisia perheitä(vanhemmat ja lapsi(a))
b)Pariskuntia
c)sinkkuja
d)jotain muita, mitä?
10.Oletko ladannut teiniraskaushackia tai raskausvaatehackia? Entä käytätkö koodeja?-Latasin Mä kerran latasin mut meni peli sekasin niin en sit enää...
P.S. näppikselläni on lukihäiriö
12.11.2007 19:27
http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-BOARD/ATI/ATI-Mobility-Radeon-9000-9200-9600-9700-41.shtml
Tossa on yksi ajuri jonka kaivoin netistä toivottavasti on oikea versio.
12.11.2007 17:46
Kyseessä on siis näytönohjaimen AJURI joka sun pitää ladata ja sanotko vielä sen tarkan nimen sun näytönohjaimesta vai onko se pelkkä Radeon 9000?
12.11.2007 17:45
http://www.all-about-style.com/themes.html
Jos enkkua osaat niin tosta valitset vaan ajanjakson tai vuosiluvun niin pitäis löytyy.
12.11.2007 12:34
1.Oletko ladannut simsiin mitään?
-Juu lähinnä genetiikkaa ja jonkinverran huonekaluja
2.Käytätkö pelissä pelin omia vaatteita, hiuksia, taloja vai ladattuja?
-No huonekalut on yleensä pelin omia mut genetiikka on ladattua. Teen usein talot itse, tai muokkaan pelin omia sopiviksi.
3.Millä naapurustolla pelaat? Minkä nimisiä ovat omat naapurustosi?
-Omatekemiä molemmat, Onnela, jossa on mun isoin suku 4 polvessa, ja just alotettu suku naapurustossa Talvimaa.
4.Kuinka usein pelaat simsiä?
-Melkeen jokapäivä, jos jaksan, yleensä iltasin
5.Minkä maalaisia nimiä annat simeille...?
-Mulla on sekasin suomalaisia ja englantilaisia ja sit jotain ihme nimiä joita keksin päästäni.
11.11.2007 23:45
Mitäs mitäs sellasta koodia ei ole olemassakaan...
Mut täs pari neuvoa miten yliopisto menee hujauksessa:
Aseta yliopistonaapuruston vuodenajaksi pelkkä syksy (tällöin simit oppivat taidot nopeammin ja myös oppimispalkki täytyy enemmän)
Kun suraava opintojakso alkaa, tee ensin tarvittavat taidot sitten lopputyö, ja kaksi esseetä, huomaat että palkki täyttyi vain kahesta esseestä ja lopputyöstä. ja kun opintopalkki on täynnä, sitten vaan simi joogaamaan omaan huoneeseen tai meditoimaan ja peli hypersupernopeaksi :D
11.11.2007 23:37
Vaikka silleen että otat asetuksista läpinäkyvyyden pois pältä?!
11.11.2007 23:31
Tarkistappa että levyssä ei ole paljon naarmuja, tai koita pyyhkiä sitä vähän.
11.11.2007 23:26
Jos mä nyt oikeen käsitin niin kuvakkeet saat poistamalla siten että klikkaat pikakuvaketta kerran ja sitten paina delete.
10.11.2007 17:16
En mä nyt mitään muuta keksi kun että pitäisi päivittää näytönohjaimen ajuri. Se olisi vastaus noihin sumeihin silmiin etc. Toiseen en nyt tiedä vastausta..
07.11.2007 21:03
Mä ny kirjotan...
Pääsin ton TR4 sit lopulta läpi ja alotin uudestaan raidaamaan. Tais tulla bugi kentässä Catacombs, tiedätte sen altaan missä on niitä tasoja ja pari vipua mitä vetämällä pääsee hyppimään altaan toiselle puolelle, niin tästä toisesta vivusta tuli se valoötökkä, niin se seurasi mua koko loppukentän :O ihan kokoajan vainos mua :D mut onneks oli pistäny koodin ku olin raidannut jo kerran läpi niin oli loppumattomat energiat mutta se häipy vasta ku menin temple of poseidon kenttään. Tässä tämmöstä, ja hyvää huomenta koht takaisin nukkumaan :D
06.11.2007 07:45
Yksi kysymys sinulle...
En voinut kommentoidan Liveyournal:iin, sillä olet estänyt Anonyymit kommentit, mutta btw asiaan...
Mistäs olet löytänyt nuo silmät? ovatko ne kenties korvaavat? mistä löysit ne, sillä olen kolunut kaikki paikat enkä ole löytänyt KUNNOLLISIA korvaavia silmiä mistään, kaikki on jotenkin niin hnn kieroja :D eipä täs muuta jatka samaan malliin.
05.11.2007 21:46
Tää on hyvä taria. Useista LC:istä huomaa ensimmäisistä osista, että miltä tarina tulee näyttämään. Ensi vaikutelma on A ja O, sillon sen pitäisi "imaista" lukemaan :D Tykkään, rupeaan seuraamaan, jatka samaan malliin vaan.
04.11.2007 17:10
Luulempa ettää BB ihmiset jotka postaavat turhia viestejä ja kuormittavat palvellinta.
03.11.2007 00:45
Sun pitää sitten ostaa lisää muistia.
29.10.2007 13:53
Elämäntavoitteen voi vaihtaa myös yliopistossa, samalla elämäntoive muuttuu.
29.10.2007 11:22
Kuulostaa siltä että sulla ei varmaan ole tarpeeksi RAM-muistia paljonkos sulla on sitä? nimittäis jos omistat yhdenkin lisäosan pitäisi olla muistia vähintään 512.
29.10.2007 10:04
3 / 15