Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedoks vaan, että mä en ruukaa olla Tapsan keikoilla kännissä. Sitä en kyllä voi kieltää etteikö sitä keikan jälkeen vähän leijaile jalat irti maasta, mut se johtuu Tapsasta.
ps.Sulle mä ne kalsarit voisinkin virkata. Mä luulen ,että sulle jos kelle semmoset pitsiset pinkit alkkarit olis ihan omiaan. Menis vähän lankaakin, kun sun vehkeet tuskin kovin isoo tilaa vaatii. Kynsisaksilla onnistuis kyllä ihan helposti teikäläisen kastrointi ;-)
02.06.2012 17:20
Kivaa luettavaa ja hyvä kuva Tapsasta tuossa jutussa kanssa :-)
Jos joku täältä oli tuossa konsertissa, niin olis kiva lukea enemmänkin tunnelmia sieltä.
14.05.2012 19:40
Haista home ! >:( Kun Tapsa laulais Maamme-laulun niin siitä vois olla ylpee, toisin kun tommosesta Matti Salmisen mörinästä.
09.05.2012 23:10
harmittaa että aina kun Tapsa sanoo jotain niin jotkut ottaa sen ylimielisyytenä ja diivailuna. Jos joku muu artisti huomauttaa esim. ääneentoistosta, niin ei siitä oteta nokkiinsa eikä loukkaannuta.
30.04.2012 22:05
Ja monellakohan Tapsan keikalla tai konsertissa sä olet sitten ollut ? Et takuula oo ikinä Tapsaa livenä esiintymässä nähnyt.
Tapsa on sekä tyylitaitoinen , että mukaansatempaava esiintyjä ! Ei tosiankaan ole mitään älyöntä huitomista ja sekoilua !
23.04.2012 20:02
Sun täytyy sitten tuntea Tapsa perikotaisin hyvin , että tommosta voit mennä lausumaan.
Narsisti j sosiopaattihan ei ota muita ihmisiä huomioon. Tapsa kyllä ottaa mm. fanejaan hyvin huomioon. Mua kohtaankin on niin monet kerrat ollut ystävällinen, kohtelias ja huomaavainen. En todellakaan miksikään sosiopaatiksi ainaskaan Tapsaa tunnusta. Kaikissa esiintyvissä taiteilijoissa taas on pientä narsistin vikaa. Tapsa ei ole sen enempää narsisti kuin joku muukaan laulaja, näyttelijä tms...
19.04.2012 10:47
Hahaha.... olipa tosi hauska. Täyyy olla aika kieroutunut huumorintaju jos tollanen sairas huumori naurattaa. Mua ei edes hymyilyttänyt ennemminkin päinvastoin.
19.04.2012 10:38
Arto Merisalo on ollut Tapsan kaveri jo paljon ennen näitä Nova- kohuja. Artohan toimi yhteenikaan Tapsan autonkuljettajanakin keikoilla. Tosiystävä ei hylkää kaveriaan vaikeina hetkinä . Tapsa jaarto ovat edelleen ystäviä ja varmasti tulevat olemaankin. Ei Tapsa ole sellanen että pelkäis niin oman maineensa puolesta että jättäis kaverinsa jos/kun tämä joutuu linnaan.
Mun mielestä tuo Merisalon 6 vuoden ehdoton vankilatuomio on ihan älytön, kun raiskauksista, pahoinpitelyistä, väkivaltarikoksista, rattijuoppoudesta, yms saa vain sakkoja tai korkeintaan pari vuotta ehdollista.
Tässä taannoin se yks hyypiökin joka suojatiellä ajoi naisen kuoliaaksi autolla sai 400 euron sakot eikä muuta rangaistusta.
Eihän se Merisalo edes itselleen niitä rahoja haalinut vaan antoi muille.
19.04.2012 10:12
Tämmöselle soopa-foorumillekko jotain videoiden puuttumista kannnattaa tulla itkemään ?
Mä luulen , että niitä joululauluvideoita tulee nettiin sitten lähempänä ensjoulua. Eihän kevättalvi ole joululauluille kovinkaan ajankohtaista aikaa.
10.04.2012 20:05
Mun mielestä aika surkee kipale. Tyhjää täynnä oleva renkutus, joka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kai tällänenkin musa sitten jossain homokuppiloissa puree. Mut mun mielestä kyllä Paulan biiseissä vois olla jotain sisältöäkin joskus eikä aina tollasta turhanpäiväistä samaa kaavaa vuodesta ja biisistä toiseen toistavaa renkutusta. Ei mistään uusiutumiskyvystä ainakaan voi puhua kun kokoajan kalastelee vaan noilla helpoilla ja tutuilla vesillä.
Katri-Helena on siinä just paljon parempi ,että sen laulamissa uudemmissakin lauluissa on myös sanomaa.
10.04.2012 15:53
Valitan, mutta ei onnistunut ilon pilaaminen tälläkertaa.
Kyyniset narijat pysyköön kommentteineen pois jos heidän ainoona tarkoituksena on yrittää toisten iloa ja odotusta pilata.
10.04.2012 15:29
Joopa joo...Teidän Tapsan morkkaajien mielstä ei kai Tapsa osaa tehdä mitään oikein.
10.04.2012 13:04
Kyllä mieltään saa muuttaa jos ärsytetään. Tuon yhden louskuleuan (nim.merk. good riddance) kommentti sai mut sittenkin jäämään tänne.
16.03.2012 18:45
En oo vaatinut, että tän pitäis olla pelkästään mikään ylistyspalsta, mutta joka aiheeseen väliin tungetut ilkeilyt ei myöskään kuulu hyvälle keskustelupalstalle.
15.03.2012 21:10
Voin sanoo ,että tuo sun illakoiva viestis ratkaisi sen ette pääsekkään musta eroon täälä. Ihan vaan sun kiusaks aion kirjoitella tänne jatkossakin. NIH
Niin ,että siitä vaan valitseen jotain surumusiikkia tähän tilanteeseen.
15.03.2012 21:07
On se kumma kun aina täytyy tollasta ikkumista pitää. Jotain kicksejä taidat tommosesta oikein saada.
Tapsa on loistava laulaja ja miehekkäimpiä miehiä minkä tiedän. Turha sun on sitä tommosilla jutuillas halveerata. NIH!
11.03.2012 16:31
Eikö Viestien massapostittaminen olekkaan kielletty ? Tuo samainen viesti on tällä palstalla jo ties monettako kertaa.
22.02.2012 14:56
Enemmän tulee mieleen sellaisia julkkiksia jotka eivät ole tajunneet lopettaa laulamista yhteen levyyn. Kuten : Matti Nykänen, Sakari Kuosmanen, Martina Aitolehto, Tony Halme, Jope Ruonansuu....
20.02.2012 12:38
Kiitos vaan kun muistat iltarukouksessasi minua. En mä kuitenkaan Hynnistä vihaa, mutta mua ärsyttää vaan se , että tänne on kirjoitellut sellaisia tyyppejä jotka kertovat ihailevansa Jorma Hynnistä ihmisenä ja taiteilijana ja ovat kohottaneet hänet täydellisen ihmisen perikuvaksi lähes. Samat tyypit ovat sitten mollanneet Tapsaa ilkeästi ja vähätelleet ja halveeranneet häntä ja aina muistaneet ilkkua Tapsaa hänen tekemistä virheistään . Nyt mä pääsin vaan kuittaamaan takaisin, että eipä se Hynninenkään mikään virheetön ja erheetön yli-ihminen sentään olekkaan.
13.02.2012 16:35
No joo Hynninen itse kertoi nuo kaksi jutussa mainittua lievempää tapausta, mutta siinä kirjassa ymmärtääkseni myös Hynnisen vaimo ja lapset pääsevät kertomaan omia näkemyksiään ei niin auvoisesta perhe-elämästä tuolloin. Kyllähän Hynninen käyttäytyi öykkäröivästi perhettään kohtaan ja passautti itseään.
Perhehelvetti otsikko on kyllä silti minunkin mielestäni aivan liian yliampuva.
(ps. Ylen areenalta katselin tuota hynnisen haastattelua jonkin aikaa)
13.02.2012 16:28
13 / 198