Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapsa Kansa
Janne Tulkki
Veeti Kallio
Reijo Taipale
12.09.2005 19:49
Mä olen ajatellut pyytää joululahjaksi tuon kirjan Virrasta.
Millanen kuva siinä Tapsasta on ?
Mä olen jostain nähnyt sellasen kuvan, jossa Olavi virta istuu sängynlaidalla ( on aika huonossa kunnossa jo) ja Tapsa sitoo sen kengännauhoja.
12.09.2005 19:47
Tapsalla on paljonkin hyviä ja viisaita ajatuksia. Yks olis tällänen :
"Mä olen aina kummeksinut sitä ,että on niin suuri joukko ihmisiä, jotka niin kärkkäästi sanovat, miten täälä kunkin pitäis elää... No, sen nyt vielä jotenkin ymmärtää, mutta sitten on vielä niitäkin, jotka sanovat, että miten muka siellä taivaassakin eletään."
12.09.2005 19:31
Mä en usko ,että Tapsa ois sanonut noin !
12.09.2005 19:27
Epäilemättä se oli mulle tarkoitettu...sempä takia muiden ei sitä kannata katsoakkaan.
No empä mä kyllä pahemmin ole viruksia pöksyistäni löytänyt. Mulla on hyvä virussuodatin ilmeisesti sitten ;)
11.09.2005 18:44
Jaa,kiitti! :) Vaikka mä kyllä luulen, että olisi olemassa asiantuntevampia ja pitkäaikaisempia fanejakin siihen hommaan.
11.09.2005 17:48
Jaa, se olisikin sitten turhan monimutkaista se. Siitä kuunteluhuone- ideasta pitäisi sitten luopua.
11.09.2005 17:45
Mulla on pari Tapsan nimmarikorttia ja sitten kun siltä on ilmestynyt uusi levy, niin mä olen käynyt pyytämässä siltä siihen kansipaperiin nimmarin. Yhteensä mulla on viisi Tapsan nimmaria.Ettei niitä nyt sen enempää ole. (Levynkanteen on vaan kiva saada just se omistukirjoitus, sillä se on hyvä muisto sitten myöhemminkin.)Läheskään joka kerta mä en siis nimmaria pyydä.
Kyllä mä uskon ,että monet muutkin käy suosikkiartistiltaan pyytämässä nimmaria useammin ,kuin kerran. Se on samalla hyvä "tekosyy" päästä juttelemaan sen suosikkinsa kanssa.
11.09.2005 17:41
No en määrääkkään, mutta ei KANNATTAIS avata tuota linkkiä. Siinä saattaa nimittäin olla viruksia.
Jos kiinnostaa, niin avatkaa se mutta ei siinä ollut muuta, kuin sellaisia pallonaamoja, jotka kailotti ,että: "You are idiot, you are idiot..."
11.09.2005 16:54
Älkääs nyt hoputtako.Ei sitä ihan hetkessä päätetä.
11.09.2005 16:45
Ei kannata avata tuota linkkiä.
11.09.2005 16:20
Niin, onhan se kyllä noinkin... Alkoi kyllä nyt ihan oikeesti kiinnostamaan tää juttu, mutta ehkä mun pitää kerätä ensin vähän rohkeutta.
11.09.2005 16:13
Mutta sitten on vielä sekin ,että jos Tapsa ei suostuis siihen ,että mä jotain sen kotisivuja alkaisin väsäämään, niin sitten mä ihan nolaisin itteni, kun menisin siltä sellasia kyselemään...
11.09.2005 16:05
Niin.. mulla olis kyllä aikaa ja intoa niitä kotisivuja päivittääkkin.
11.09.2005 16:01
En nyt tiiä, jos se heti alkuus ihan tanssin lailla toimis, mutta hyvin suunniteltu olis ainakin puoliks duunattu ;)
Muiden artistien kotisivuilta vois kans tsekata vähän mallia.
11.09.2005 15:59
Mieli kyllä tekisi, mutta en tiedä mitä sen siskokin siitä meinais, kun mä tuppaisin ikäänkuin sen "reviirille" ?
En ole koskaan kotisivuja tehnyt, mutta ei kai se niin vaikeeta olisi, kun olisi hyvät ohjeet . Mulla on ainakin muutamia tuttuja, jotka voisivat neuvoa niiden tekemisessä.
11.09.2005 15:54
Silloin kun mä ekoja kertoja menin Tapsa Kansalta pyytämään nimmaria, niin ei se, enkä mäkään uskaltanut siinä sitten ruveta mitään rupattelemaan. Kun se oli ojentanut sen nimmarin niin usein se kyllä katsoi silleen, että olis varmaan halunnut jotain jutella, mutta mä olin niin jännittynyt, että kiitin sitä vaan nimmarista ja pyyhälsin matkoihini.
Nykyään, olen Tapsan kanssa aina jokusen sanan vaihtanut ja Tapsa on itsekkin aloittanut jutustelun.
11.09.2005 15:48
Aivan. Sillanpään sivut ON hyvät ja monipuoliset . Nuo Tapsan sivut mielestäni ei alunperinkään ole ollut kovin erikoiset. Ts. ne on aika pelkistetyt sivut. Tai siis jos MÄ tekisin Tapsalle kotisivut, niin tekisin aikalailla erilaiset.
Laittaisin siihen mm. keskustelupalstan, kuva-albumin, johon jokainen voisi lisätä keikoilta ottamiaan kuvia , sitten sellaisen "kuunteluhuoneen", jossa voisi kuunnella pätkiä Tapsan lauluista ja vaikka sellaisen kysymyspalstan, johon voisi esittää kysymyksiä Tapsalle, yms.
11.09.2005 15:18
Älkää nyt syyttäkö Tapsaa taas siitäkin ,ettei hänen sivujaan ole päivitetty.
Mistä Tapsa tietäisi sen ,etä sivut ovat "retuperällä", kun hän ei niitä itse varmaan edes tarkista. Tapsa on nimittäin sanonut ,ettei mene metriä lähemmäksi tietokoneita.
11.09.2005 15:03
Luovuttanut mistä ? Tapsa ei luovuta koskaan. Ei niitä sivuja ole koskaan kovin usein päivitetty. Pitäisi hommata joku sellaienn ihminen, joka erikseen huolehtisi niistä sivuista, kuten esim. Jari Sillanpäällä on.
Eikä kaikilla artisteilla edes ole kotisivuja ollenkaan (esim. Kari Tapiolla, Reijo Taipaleella, yms.), joten se ettei jotain kotisivuja päivitetä tai niitä ei ole ei liity artistin työhön eli laulamiseen milläänlailla.
11.09.2005 14:43
167 / 198