Olavi Virrasta ja siellä eräs kuva ,missä on Tapani Kansa nuorena Tuon kirjan on kirjoittanut Jyrki Hämäläinen.
Justiinax ,Tehtävä sinulle Etsippä kirja
6
444
Vastaukset
Mä olen ajatellut pyytää joululahjaksi tuon kirjan Virrasta.
Millanen kuva siinä Tapsasta on ?
Mä olen jostain nähnyt sellasen kuvan, jossa Olavi virta istuu sängynlaidalla ( on aika huonossa kunnossa jo) ja Tapsa sitoo sen kengännauhoja.- Sammakkomies
Hyvä Tapsa!
- Saapas
Minä olen tuon kyseisen kirjan myös nähnyt, en van muista missä. Mun yhdellä tutulla oli tuosta T.Kansan kuvasta otettu suurennos seinällään aikoinaan. Miehekkään näköinen mies oli kuvassa!
- Aino
se sellainen kuva missä tapani kansa pitää Olaa sylissään?
Ei se ollut se. Piti jus kirjoittaa tänne,että eilen kirjakaupassa selasin sitä kirjaa ja siinä oli just se kuva Tapsasta ja Olasta, jossa Tapsa sitoo sängynreunalla istuvan Olan kengännauhoja.
Onhan se sillee ihan jees kuva, mutta surullista on se ,että Olavi Virta niin aikaisin meni niin huonoon kuntoon.Näytti tuossa kuvassakin paljon ikäistään vanhemmalta, kun sillä oli jo kävelykeppikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470