Kun menette pyytämään joltakin artistilta nimmaria, niin vaihdatteko hänen kanssaan myös muutaman sanan? Kumpi aloittaa juttelemaan ensin ?
juttelusta
9
695
Vastaukset
- jutustelua..
Onhan se mukava aina muutama sana vaihtaa artistin kanssa keikan päätteeksi. Toisten kanssa on tosi helppo jutella, kuin olis vanhoja kavereita. Toiset taas eivät turhia puhele. Rohkeasti vaan juttusille.
- sandra
ja hyvin kommunikointi on toiminut,Minulle ainakin ovat olleet asiallisia .. täytyy tietty ymmärtää artistin väsymyksen keikan jälkeen,ei siihen jää pitkään puhumaan..
- herrasväki
minä kun menen hakemaan joltakin nimmaria niin kyllä vaihdetaan muutama sana esim.laven,anne mattila,Arja havakka.pitää mennä vain rohkeasti juttelemaan=
- <<<<<<...
ei julkkikset syö vaikka menetkin pyytään nimmaria tai yhteisvalokuvaa heidän kanssaan, julkkiksetkin ovat loppujen lopuksi vain ihmisiä kuten sinäkin matti meikäläinen.
Silloin kun mä ekoja kertoja menin Tapsa Kansalta pyytämään nimmaria, niin ei se, enkä mäkään uskaltanut siinä sitten ruveta mitään rupattelemaan. Kun se oli ojentanut sen nimmarin niin usein se kyllä katsoi silleen, että olis varmaan halunnut jotain jutella, mutta mä olin niin jännittynyt, että kiitin sitä vaan nimmarista ja pyyhälsin matkoihini.
Nykyään, olen Tapsan kanssa aina jokusen sanan vaihtanut ja Tapsa on itsekkin aloittanut jutustelun.- nimetön
Et kai sä tyhmä käy useinkin käy pyytämässä nimmareita samalta artistilta. Tässä ote sun tekstistä
"Silloin kun mä ekoja kertoja menin Tapsa Kansalta pyytämään nimmaria" nimetön kirjoitti:
Et kai sä tyhmä käy useinkin käy pyytämässä nimmareita samalta artistilta. Tässä ote sun tekstistä
"Silloin kun mä ekoja kertoja menin Tapsa Kansalta pyytämään nimmaria"Mulla on pari Tapsan nimmarikorttia ja sitten kun siltä on ilmestynyt uusi levy, niin mä olen käynyt pyytämässä siltä siihen kansipaperiin nimmarin. Yhteensä mulla on viisi Tapsan nimmaria.Ettei niitä nyt sen enempää ole. (Levynkanteen on vaan kiva saada just se omistukirjoitus, sillä se on hyvä muisto sitten myöhemminkin.)Läheskään joka kerta mä en siis nimmaria pyydä.
Kyllä mä uskon ,että monet muutkin käy suosikkiartistiltaan pyytämässä nimmaria useammin ,kuin kerran. Se on samalla hyvä "tekosyy" päästä juttelemaan sen suosikkinsa kanssa.
- kahvipaussi
Hyvien tapojen mukaisesti olen pyytänyt suosikiltani Kari Tapiolta luvan yhteiseen kuvaan tai halaukseen, omistuskirjoitukseen....toki jos artisti on väsyneen oloinen keikan jälkeen, ymmärrän suoda hänelle oikeuden olla jakamatta nimmareita tai kahvitaukoon ilman, että ryntäisin juttelemaan. Ihmisiä ne artistitkin ovat... Karin kanssa olen usein vaihtanut muutaman sanan, meillä on yhteisiä muusikkotuttuja...ja vaikka nimmareita on kertynyt vino pino, on sitä hakiessa häneltä tunne kuin tekisi sen ekaa kertaa...ihan yes mies...
- QueenOfTheDawn
naama virneessä juttelemaan mitä sattuu! takahuoneeseen asti on menty ihan pokkana nimmareiden ja valokuvien perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201919- 621914
- 861642