Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Dannyltä nyt voi odottaa mitä tahansa ( ei varmaankaan ole sitä maailman uskollisinta sorttia). Kyllä hänen vaimonsa Liisa on ollutkin harvinaisen pitkäpinnainen, kun on ukkonsa touhuja näin kauan kestänyt.
Kyllä sitä pystyy olemaan uskollinen puolisolleen jos vaan haluaa. Vahvasta luonnosta se on kiinni... Ettei joka hameenheilahduksen perään lankea.
26.08.2005 17:17
Sillanpään ääni kuulostaa kyllä entistäkin naismaisemmalta.
vaikka eihän lauluääni koskaan olekkaan ollut sen vahvin valtti. Vaan se lipevä keimailu lavalla, joka sitten joihinkin uppoaa. Minuun ei.
26.08.2005 17:12
Kyllä se olis se Iskelmä, joka sais välillä vaihtaa niitä levyjä.Eilen kuuntelin 6 tuntia Iskelmää. se on jo sellaenn suoritus, että voisitte antaa ablodeita. Eipä tartte taas enää vähäänaikaan sitäkään kuunnella. Sai kyllä ihan kiitettävän yliannostuksen Mattiloista, Kirkasta, Agentseista, Sillanpäästä yms.
25.08.2005 23:05
En tiedä surkeudesta, mutta jotkut tanssijat on ainakin tosi ärsyttävän näköisiä, kun ne vääntää jotain tangoo perse pitkällään ja silmät kiinni ja kyynärpäät vielä varmuuden vuoksi niin korkeella, että varmasti kajauttaa jotain toista pääkuoreen niillä.
25.08.2005 22:33
Joo kyllähän jokainen saa olla sitä mieltä,kuin haluaa. Enhän mä ole väittänytkään, että kaikkien pitäsii olla samaa mieltä, kuin esim. minä.
25.08.2005 22:30
Nojoo, mutta mun mielestä kyllä miehille sopikin paremmin sellaset väljät housut, kuin jotkut semmoset ihan pillihousut. Esim. jotkut kireet farkut miehillä on mun mielestä ällöt.
25.08.2005 22:23
Sellaseen mieheen yleensäkin! :)
25.08.2005 20:25
No, mä en ole siihen sen bebaan niin paljon kiinnittänyt huomiota, kun mä en oikein ymmärrä ,että miks mun pitäis tsiikata jonkun takamusta silloin kun se laulaa ? Sikstoisekseen Tapsa käyttää aika (harmittavan) löysiä housuja, joten tarkkaa mielikuvaa siitä sen peffasta ei pysty luomaan ;)
25.08.2005 20:23
Vaikak mä olen kari Tapiota mollannutkin ,enkä mikään sen fani ole, niin se täytyy sanoa ,että on sillä ihan komea ääni kyllä. Sellanen miehekäs ja sielukas ja ennenkaikkea helposti tunnistettava.
Joku musatoimittaja kerran sanoikin ,että Tapani Kansalla ja Kari Tapio ovat saaneet lahjaksi sellaiset äänet, jotka ovat laulajalle se suurin lahja, eli että paitsi ne kuulostavat komeilta ,niin ne on myös helposti tunnistettavia.
Kyllä varmaan jokainen ei-fanikin tunnistaa, kun radiossa laulaa Kari Tapio tai Tapsa Kansa.
Toisin kuin jos laulajana olisijoku Janne Raappana,Tommi Soidinmäki, yms. eihän niiden ääntä erota kirveellakään toisistaan... paitsi ehkä ne fanit, jotka heidän biisejään päivät pitkät kuuntelevat.
ps.Kyllä mä olen sitä mieltä ,että jos Kansan ja Kari Tapion ääntä verrataan keskenään, niin vaikka Karillakin on siis ihan komee ääni ,niin kyllä sitä Tapsaan verratessa viedään, kuin koiranpentu villasukkaa.
25.08.2005 20:17
Kuuntelisitte nyt edes Tapsan laulua joskus niin ymmärtäisittekintaaas vaihteeksi jostain jotain
Tässä on mahdollisuus kuulla ihan pieni esimakua , kun Tapsa laulaa "Hopeista kuuta ".(aidot soittoäänet kohdasta):
http://www.zed.fi/zedweb/search.do?searchtext=Tapani Kansa
Sitäloppuhuipennusta ei tosta kuule ,muttase on ihan kuin Olavi Virrralal, kun Tapsa sen laulaa.
Viimesyksynä olin Tapsanm keikeikalla, kun lauloi mm. Amore, Sydän suruja, poika varjoisalta kujilta, Punaiset lehdet, Sinitaivaan, Sateen tangon yms. oli ihan mielettömän komeen kuuloista !
Vexi Salmikin on sanonut ,että jos Olavi Virralle haetaan manttelinperijää se lankeaa Tapani Kansalle lauluäänen perusteella ihan itsestään selvyytenä.
25.08.2005 20:05
Tämä aihe on kirjaimellisesti sanottuna ihan p..seestä !
25.08.2005 16:16
Paras ääni on Tapani Kansalla. Se on ihan vertaansavailla!
25.08.2005 16:15
Näin on ! Sitä on tullut itsekkin oikein hyvälle tuulelle, kun on huomannut miten iloinen ja leppoisa Tapsa noilla keikoillaan on.
23.08.2005 21:11
Mä olen kans kuullut tuon laulun ! Se on kiva biisi :)
23.08.2005 21:10
Kirka on sellanen tekopyhä jeesustelija ,ettei pahemmasta väliä. Aina kun on joku hyväntekeväisyyskonsertti, jossa on TV-kamerat paikalla niin on varma juttu ,että myös Kirka on siellä, koska se saa niin ylimääräistä ja ilmaista mainosta.
Kerran kun se oli yhdellä torilla esiintymässä se möhjäsi kokoajan keikkabussissa , jonka ympärillä oli useita järjestysmiehiä , niin ettei ihmiset päässeet hakemaan siltä edes nimmaria.
Kun Tapsa esiintyi taannoin yhdellä torilla, niin järjestysmiehet eivät olisi päässtäneet ihmisiä ollenkaan siihen Tapsan luo ( ne järkkärit vaikuttivat vähän yli-innokkailta "suojelijoilta"), mutta Tapsa vinkkas niille , järjestysmiehille, että antaa nimmarienpyytäjien tulla vaan. Tapsa saikin jakaa monille halukkaille nimmareita.
Tapsa ei muuten ole mikään vaimonsa rahoilla elävä pummi, ettäs tiedätte!
23.08.2005 21:08
Eihän Kansa tuota millään pahalla tarkoittanut sanoa ! Ilmeisesti noita Tapsan juttuja ei ymmärrä, kuin fanit. Tapsallahan on tapana kertoa vähän tuollaisia sisäpiirivitsejä pitkäaikaisemmille faneilleen.
23.08.2005 20:56
Tapani Kansan ja Arja korisevan duetto :" Se on rakkautta oikeaa " ( en muista onko sen laulun nimi tuo, mutta niin siinä lauletaan ) on tosi ihana.
Täytyy myöntää ,että joku sellanen Lea Lavenin ja Kari Tapion duettokin kuulostaa ihan hyvältä ( en muista senkään laulun nimeä)Niiden äänet sopii hyvin yhteen.
22.08.2005 16:36
Kiitos kysymästä:) Mulla on ihan mukavasti Tapsan musaa kyllä :) Mulla on kaikki sen levyt, jotka on ilmestynyt 1990- ja 2000- luvuilla. Pari vanhempaakin levyä mulla on (1980-luvulta). Entäs sulla ?
22.08.2005 16:33
Sama vika rahikaisella ;)
22.08.2005 11:09
Mä osaan myös yllättää joskus;) Vai oletko pettynyt, kun ei tullutkaan kommenttia ?
22.08.2005 11:08
173 / 198