Mua ärsyttää se, kun Kirka aina mollaa yleisöään, jos ihmiset ei hypi Kirkan biisin tahdissa ihan hulluna tai hoilaa kurkkutorvi suorana yhdessä sen kanssa jotain " Varrella virran... "
Kerrankin olin yhdellä keikalla ja kun yleisö ei heilutellut käsiään ja hyppinyt paikoillaan Kirkan mielestä tarpeeksi, niin se alkoi mollamaan ,että: " Tehän olette, kuin jossain kirkossa".
Kirka on ärsyttävä !!!
12
943
Vastaukset
- Saapas
Olen samaa mieltä kanssasi! Olin joskus kauan sitten Kirkan konsertissa ryöpaikan kustantamana. Siellä olisi Kirkan mielestä pitänyt hyppiä ja hillua mielettömästi. Me muutamat kun vaan istuttiin paikoillaan. Viitasi sieltä estradilta meihin päin. Läksi konsertista sen siliän tien, enkä aio Kirkan keikoille toiste mennä. Yleensä minulla ei ole juurikaan moittimista artisteista, tämä on yksi niistä poikkeuksista!
- mävaan...
Kirka on itseään täynnä oleva ylimielinen kusipää!
- Amppari
Olin tässä taannoin T.Kansan konsertissa. Tapsa pyysi ,että laulettaisiin kaikki yksi laulu yhdessä. Yleisö hieman kainosteli ,eikä kehdannut laulaa täysinpalkein mukana, jolloin Tapsa sanoi ,että:" Mikäköhän minussa oikein on vikana? Jos tämä olisi Kirkan konsertti niin kaikki laulaisi täysillä mukana..olen nimittäin käynyt vakoilemassa." Tämä kommentti ilmeisesti sulatti yleisön, sillä sen jälkeen porukka lauloi jo rohkeammin mukana :)
- anu
Amppari kirjoitti:
Olin tässä taannoin T.Kansan konsertissa. Tapsa pyysi ,että laulettaisiin kaikki yksi laulu yhdessä. Yleisö hieman kainosteli ,eikä kehdannut laulaa täysinpalkein mukana, jolloin Tapsa sanoi ,että:" Mikäköhän minussa oikein on vikana? Jos tämä olisi Kirkan konsertti niin kaikki laulaisi täysillä mukana..olen nimittäin käynyt vakoilemassa." Tämä kommentti ilmeisesti sulatti yleisön, sillä sen jälkeen porukka lauloi jo rohkeammin mukana :)
Vaikka en Kirkasta pidäkään niin Kansa ei ole paras ihminen kuittailemaan toisten käytöksestä,kantsis kattoo peiliin.Tuossa kerran eräs artisti keikan päätteeks nauratti yleisöä toteamalla että nyt pitää ajaa kuin T.Kansa että ehtii seuraavalle keikalle.
- Jukolainen
anu kirjoitti:
Vaikka en Kirkasta pidäkään niin Kansa ei ole paras ihminen kuittailemaan toisten käytöksestä,kantsis kattoo peiliin.Tuossa kerran eräs artisti keikan päätteeks nauratti yleisöä toteamalla että nyt pitää ajaa kuin T.Kansa että ehtii seuraavalle keikalle.
Molemmat ovat suurin piirtein idiootteja. Käytöksen perusteella kromosomin päässä horsmasta. Kirkan viimeaikainen esiintyminen radiossa omaa uutta "hienoa" levyä kehuen on ollut kuvottavaa. Mies luulee että Suomesta löytyy yhä mummoja jotka ostaa levyjä kuten 80 luvulla. Jos ei olis Kassu Halosta, Kirka tekis ojankaivuuhommia. Kun ei ole lauluääntä niin ei ole!
Tapani Kansa on ylimielinen vaimon rahoilla elävä pummi. - anu
Jukolainen kirjoitti:
Molemmat ovat suurin piirtein idiootteja. Käytöksen perusteella kromosomin päässä horsmasta. Kirkan viimeaikainen esiintyminen radiossa omaa uutta "hienoa" levyä kehuen on ollut kuvottavaa. Mies luulee että Suomesta löytyy yhä mummoja jotka ostaa levyjä kuten 80 luvulla. Jos ei olis Kassu Halosta, Kirka tekis ojankaivuuhommia. Kun ei ole lauluääntä niin ei ole!
Tapani Kansa on ylimielinen vaimon rahoilla elävä pummi.Kirjoituksesi osui naulan kantaan.
- joku vaan
anu kirjoitti:
Kirjoituksesi osui naulan kantaan.
Paitsi,että T. Kansa ei elä muijansa rahoilla. Se on nimittäin juuri päinvastoin... satun tietämään.
anu kirjoitti:
Eihän Kansa tuota millään pahalla tarkoittanut sanoa ! Ilmeisesti noita Tapsan juttuja ei ymmärrä, kuin fanit. Tapsallahan on tapana kertoa vähän tuollaisia sisäpiirivitsejä pitkäaikaisemmille faneilleen.
Jukolainen kirjoitti:
Tapani Kansa on ylimielinen vaimon rahoilla elävä pummi.Kirka on sellanen tekopyhä jeesustelija ,ettei pahemmasta väliä. Aina kun on joku hyväntekeväisyyskonsertti, jossa on TV-kamerat paikalla niin on varma juttu ,että myös Kirka on siellä, koska se saa niin ylimääräistä ja ilmaista mainosta.
Kerran kun se oli yhdellä torilla esiintymässä se möhjäsi kokoajan keikkabussissa , jonka ympärillä oli useita järjestysmiehiä , niin ettei ihmiset päässeet hakemaan siltä edes nimmaria.
Kun Tapsa esiintyi taannoin yhdellä torilla, niin järjestysmiehet eivät olisi päässtäneet ihmisiä ollenkaan siihen Tapsan luo ( ne järkkärit vaikuttivat vähän yli-innokkailta "suojelijoilta"), mutta Tapsa vinkkas niille , järjestysmiehille, että antaa nimmarienpyytäjien tulla vaan. Tapsa saikin jakaa monille halukkaille nimmareita.
Tapsa ei muuten ole mikään vaimonsa rahoilla elävä pummi, ettäs tiedätte!- Saapas
Justiinax kirjoitti:
Kirka on sellanen tekopyhä jeesustelija ,ettei pahemmasta väliä. Aina kun on joku hyväntekeväisyyskonsertti, jossa on TV-kamerat paikalla niin on varma juttu ,että myös Kirka on siellä, koska se saa niin ylimääräistä ja ilmaista mainosta.
Kerran kun se oli yhdellä torilla esiintymässä se möhjäsi kokoajan keikkabussissa , jonka ympärillä oli useita järjestysmiehiä , niin ettei ihmiset päässeet hakemaan siltä edes nimmaria.
Kun Tapsa esiintyi taannoin yhdellä torilla, niin järjestysmiehet eivät olisi päässtäneet ihmisiä ollenkaan siihen Tapsan luo ( ne järkkärit vaikuttivat vähän yli-innokkailta "suojelijoilta"), mutta Tapsa vinkkas niille , järjestysmiehille, että antaa nimmarienpyytäjien tulla vaan. Tapsa saikin jakaa monille halukkaille nimmareita.
Tapsa ei muuten ole mikään vaimonsa rahoilla elävä pummi, ettäs tiedätte!Niitä yli-innokkaita järkkäreitä löytyy myös tanssilavoilta. Eivät päästäisi millään hakemaan artistilta nimmareita. Monet artistit kuitenkin eleillään tai jopa suullisesti ovat näille järkkäreille sanoneet, että antaa väen tulla vaan! Siltikin jäävät siihen artistin lähelle norkoilemaan. Ei tunnu nimmarin hakijoista kivalta tuollainen epäluuloinen asenne yleisöä kohtaan tuskinpa artististakaan tuo holhoava asenne tuntuu kivalta.
- jee
Jukolainen kirjoitti:
Tapani Kansa on ylimielinen vaimon rahoilla elävä pummi.Tapsa af Enehjelm,eiks sopis...
- pilttuu
Jukolainen kirjoitti:
Tapani Kansa on ylimielinen vaimon rahoilla elävä pummi.ilmaista asian ihan niinku itekin ajattelen!
Must ne jenkkikappaleista käännetyt Kirkan kappaleet on kerrassaan KUVOTTAVIA, enkä näe näis 'uusissakaan' mitään kehumisen aihetta.
Muutenkaan en tykkää sen nykivistä liikkeistä ja aukoo suutaan ku ois tukehtumaisillaan! Ehkä onkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313507- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111321- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875