Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kansaa kyllä kuuntelee hyvinmonet ihmiset ilokseen, mutta jos mä laulaisin, niin voi olla ,että porukka häipyis monen kilometrin säteeltä ;)
01.08.2005 19:40
Se joka väittää ettei Kansalla ole lauluääntä ei ymmärrä laulamisesta yhtään mitään.
01.08.2005 19:38
Mä luotan ,että ON. Jos niillä valitsijoilla on hiukkakaan järkeä päässä, niin ne tajuaa sen ,että Tapsa on ehdottomasti sen Iskelmä-Finlandia ehdokkuuden ansainnut.
01.08.2005 19:35
En tiiä siihen sanoa mitään, mutta Tapani Kansalle vois perustaa oman palstan, jossa siitä vois rauhassa keskustella muiden fanien kanssa.
31.07.2005 17:33
Miks teidän kaikkien pitää mun jokaisesta kirjoituksestani alkaa märisemään ?
31.07.2005 16:43
No en mä nyt niin kovin fanaattinen ole , sillä en mä matkustele mihinkään satojen kilometrien päähen sen keikoille. Sitten aina kun se tässä ihan lähisudulla esiintyy, niin menen. Ja toki mä suosikkini puolia pidän ,jos sitä joku syyttä suotta mollaa.
31.07.2005 16:39
Joo, niin ne muutamat saattavat leimata koko porukan.
Mä muistan hämärästi, että telkkarista tuli joskus joku dokumentti naisesta, joka oli Sillanpää fani ja se antoi aina JOKA keikalla Jarille sinisen ruusun (YÄK! Värjätyt ruusut on kamalia). Eikä se nainen käynyt vaan muutamalla keikalla vaan niitä keikkoja joissa se kävi oli jo vuodessa useita kymmeniä!(taisi olla lähemmäs sata).Se dokumenttikaan ei ollut mitenkään omiaan kohentamaan mun mielikuvaani Jarin faneista.
31.07.2005 16:25
Niin olis. MULLA ei ole nimittäin minkäänlaista lauluääntä. Edes Tapsa ei pystyis tilannetta pelastamaan.
31.07.2005 16:17
En mä väittänytkään, että SÄ olisit tuollaisen näköinen. Tunnen vaan pari Jarin tätifania ja lehdistä olen nähnyt joidenkin muiden kuvia ja ne näyttäää suunnilleen just tuolta , kun mä kerroin.
En mä tuossa Jari fani-jutussa kuitenkaan ihan tosissani ollut. Etkö ymmärrä huumoria Rita ? Kyllä mä sen ymmärrän ,ettei ulkonäöllä olen mitään tekemistä sen kanssa ,että kenen fani on.
31.07.2005 15:51
En mä sinne lavalle välitä tunkea. En väitä etteikö mieli tekis, mutta rohkeus ei riitä.
Mä olen muuten aina ihmetellytkin sitä ,että miten artistit pystyvätolemaan niin luonnollisen oloisia siellä lavalla, vaikka monta silmäparia tuijottaa heitä herkeämättä ? Eiköhän niille tule koskaan kiusaantunut olo ?
31.07.2005 15:38
Jaa, tollanen suunnitelma! ;)Ehkei musta olis siihen... jännittäisin liikaa.
31.07.2005 14:35
No semmosia kukkahattutätejähän ne monasti on ( ei kaikki tietenkään). Useimmiten blondit,olkapäille ulottuvat hiukset (joillakin on permanentti ) Sitten niillä on aina Jari Sillanpään kuvalla varustettu T-paita yllään. Jasitten kun ne puhuu niillä on sellanen suhahtava/viheltävä S:ssä : "Jari Shillanpää on ihana !"
Kansa faneja mä olen jäävi arvostelemaan.
31.07.2005 14:32
Ottakaan ihan rauhallisesti vaan. Kyllä Tapsakin täälä on omanosansa mollaamisesta saanut.
Sitäpaitsi en mä kai nyt täälä ala suuvaahdossa kehumaan jotain sellaisia artisteja/biisejä joista en tykkää (tyyliin : " Kyllä se mahtava laulaja on ,mutta en mä siitä pidä yhtään")
31.07.2005 11:15
No, ehkä Kari Tapio pukeutuu vielä tyylikkäämmin ( myönnän, että hän on Suomen tyylikkäimmin pukeutuva miesartisti), mutta ei Tapsa tulekkaan lavalle esittelemään kirjailtuja puseroitaan, piikkikärki bootsejaan tms. vaan laulamaan .
Hyvä ettet sä ollut Korkeasaaressa silloin, kun sieltä karkasi se yksi paviaani. Ne olisivat pian erehtyneet ja teljenneet sut sinne häkkiin ;)
Kiitos kysymästä . Ei ole mitään ongelmia mulla.
31.07.2005 09:33
Mitä väliä on jollain hikisellä Iskelmä-Finlandia kilpailulla? Kun laulaja on tarpeeksi hyvä ,se ei tarvitse mitään pystejä ja rahapalkintoja.
Ilmankos kaikilta parhailta laulajilta puuttuukin vielä tuo Iskelmä-Finlandia ehdokkuus.
Sama jutu on, kun vuosittain jaetaan kirjallisuuden Finlandia-palkinto. Eihän sielläkään ole koskaan ne parhaat kirjailijat ehdolla.
31.07.2005 09:19
Kyllä Tapsa Kansakin kiittää, mutta ei kyllä aina ihan joka biisin jälkeen. Joskus se sanoo, kun ihmiset taputtaa ,että :" Olkaapa hyvät " :)
31.07.2005 09:11
Eli jos ei ole valmis ylenmäärin hehkuttamaan Kari Tapiota ja/tai Anne Mattilaa ja heidän mahdollista duettoaan , joutuu pitämään turpansa kiinni... näinhän se mielipiteenvapaus Suomessa menee. Kaikki erimieltä olevat pyritään hiljentmään.
31.07.2005 09:07
Ei sentään ihan joka biisin jälkeen tarvi kiitellä ja kumarrella se menisi jo vähän liialisuuksiin. Keikan lopussa tietysti kuuluu tapoihin kiittää ja kumartaa.
30.07.2005 23:23
Joo. Vaikka Sillanpää ei mun suosikkeihini kuulukkaan, niin onhan se sentään laulaja esim. tuohon Antti huovilaan verrattuna. Jarilla on kuitenkin edes jotain näyttöjä siitä ,että ansaitsi tuon palkinnon ( vaikkakin minäkin olisin kyllä mielummin toivonut ,että Vicky Rosti sen olisi saanut ), joten ei sille siinä mielessä ollut niiden muiden ehdokkaiden häpeä hävitä.
Se Antti Huovilan valinta voittajaksi silloin ekana vuonna oli ihan käsittämätön. En kyllä muista ketä muita silloin oli ehdolla, mutta varmasti parempiakin laulajia siinä joukossa oli. Tuon valinnan teki silloin muuten muistaakseni Jukka Virtanen, ei Ossi Runne.
30.07.2005 23:19
HEHHEH ! Huvinsa sitä on kullakin näemmä...
30.07.2005 23:10
178 / 198