Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä mulla olis paljonkin sanottavaa tosta duettoparista, mutta en viitsi sanoo, kun täälä on niin herkkänahkaista porukkaa.
30.07.2005 23:07
Toivottavasti toi on Aprillipila, vaikei nyt olekkaan Aprillipäivä.
30.07.2005 20:56
Mä en ole ainakaan ollut kenenkään artistin/muusikon patjana, ettäs tiedätte !
30.07.2005 20:53
Kuules nyt ite vaan pallokorva paviaani !
Tapsa osaa kyllä pukeutua tyylikkäästi ja siististi, mutta ei aina tarvitse laulaa puku päällä.
30.07.2005 20:49
Kyllä meinas tulla pissat housuihin silloin ,kun Jari esiintyi Suomen euroviisukarsinnassa, jotkut lokin perssulat selässään. Luojankiitos ei sentään laittanut niitä sinne viisuihin... vaikka oli se ilman niitäkin naurettava.
29.07.2005 18:03
Kaada itelles vaan. Mä menen huomenna Ouluun. Tapsa esiintyy siellä Suven sävel- tapahtumassa! :D Varmasti olen paremmalla tuulella sen jälkeen.
29.07.2005 18:00
Et viittis sinäkin nyt olla märisemättä enää enempää. Ärsyttää muutenkin ihan tarpeeksi.
28.07.2005 22:39
Jipii juu !!! Mä olen niin iloinen ,että taidan vetää itseni kiikkuun.
28.07.2005 22:37
Ju ja on sillä äiti ja isäkin. Etkö tiennyt ? Mamma ja Pappakin varmaan löytyy, joten sinne vaan sekaan vaan laulamaan kaikki kummin kaiman serkutkin. Kyllä tilaa löytyy ja kuuntelijoita.
Onhan ne Mattilat niin iha-ha- nat !
28.07.2005 19:12
Totta. Aivan järkyttävän karmea biisi. En ole pahempaa p...kaa kuullut aikoihin. Mitäköhän Annen päässä on liikkunut ,kun hän on moisen kammotuksen suostunut laulamaan. Ei artistinkaan ihan kaikkeen sentään pitäisi suostua.
Kenen tekemät sanat tuossa laulussa on ?
ps. Turha taas alkaa valittamaan JOS joku pitää tuosta laulusta. Tämä oli minun mielipiteeni.
28.07.2005 15:54
Te täälä kakaroita olette! Kun mä ihan asiallisesti vastaan tuohon alkuperäisen aiheen kysymykseen, niin te alatte mollaamaan mua sen sijaan ,että itekkin vastaisitte tohon kysymykseen.
27.07.2005 22:51
Saatanpa syyttääkin... Mistäs sitä vielä tietää, mutta kyllä mä vahvasti epäilen, että sillä Iskelmäradiolla on sormensapelissä, kun noita ehdokkaita valitaan.
Ootko muuten Rita jo monta kertaa käynyt äänestämässä Jaria ,että varman voittaa ainakin sen yleisö Iskemäfinlandian ? Älä suotta stressaa siitä. Kyllä se sen voittaa.
27.07.2005 21:57
Satutäti... HAH! Ite oot(tai satusetä).
Ja ihan samaa lukeeko Danny näitä juttuja vai ei. MUN mielestä se on tyylitajuton ja sen pukeutuminen on mautonta. Miettikää nyt ite: farkkuliivit, kimaltelevat paljettipaidat, nahkarannekkeet, kainaloihin asti ylösvedetyt pillifarkut, kauheet kultaiset panssariketjut ranteessa ja kaulassa, hehtaarin kokoiset vyösoljet yms.
Okei, nyt joku taas valittaa kun märisen ulkonäöstä, mutta kyllä pitäis hieman kiinnittää huomiota siihen pukeutumiseenkin. Tollaset vaatteet sopis ehkä just ja just jollekkin langanlaihalle parikymppiselle jäbälle, mutta ei rotevarakenteiselle yli kuuskymppiselle Dannylle.
27.07.2005 20:24
No voi voi ,kun sulla itelläs tuntuu olevan taas vaikeeta.
En mä ole mikään huomionkipee, mutta täälä on aina jotkut märisemässä kirjoitanpa mä mitä hyvänsä.
Tapsa on ensivuonna Iskelmäfinlandia- ehdokkaana. Sen KUULUU olla, kuten myös mm. Reijo Taipaleen.
27.07.2005 20:05
No on se sen verran itseriitoisen oloinen ,että varmaan kerää leikekirjaakin itsestään tehdyistä jutuista. Kyllähän se jossain haastattelussakin sanoi ,että haluaa tietää kaiken mitä hänestä kirjoitetaan.
27.07.2005 18:56
No ehkä se noista valovoimaisin onkin ,mutta ennemmin mä soisin sen palkinnon Vicky Rostille tai Frederikille.
Ei Marjatta Leppänen uskalla olla valitsematta Sillanpäätä, koska tietää minkä märinän Jarin fanit siitä nostaisivat, jos Jari ei saisi sitä.
27.07.2005 18:53
En tiiä, mutta epäilen ,että lukee kaikki jutut missä nimensä vaan mainitaankin.
27.07.2005 18:38
Kyllä mä saan vastata tähän kysymykseen. Ei se ole mitään kiekumista jos sanon oman mielipiteeni.
27.07.2005 18:33
No en tiiä lukeeko, muut artistit, mutta kyllä Danny lukee kaikki itsestään kirjoitetut jutut.
27.07.2005 18:22
Noista ehdokkaista sen PITÄIS saada Frederikik tai Vicky Rosti, mutta ei ne saa. Jari Sillanpää sen saa...valitettavsti.
27.07.2005 18:20
179 / 198