Kenen biisi on tuo missä jauhetaan "Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka" jne. On muuten ehkä hirveimpiä tekeleitä iskelmätaivaalla tällä hetkellä.
Perutaan häät?
19
1959
Vastaukset
- mari
Se taitaa olla Anne Mattilan uusin hitti biisi...
- anttoniiiiiiii
se on anne mattilan biisi...'perutaan häät..perutaan yhteinen hautapaikka'...
Totta. Aivan järkyttävän karmea biisi. En ole pahempaa p...kaa kuullut aikoihin. Mitäköhän Annen päässä on liikkunut ,kun hän on moisen kammotuksen suostunut laulamaan. Ei artistinkaan ihan kaikkeen sentään pitäisi suostua.
Kenen tekemät sanat tuossa laulussa on ?
ps. Turha taas alkaa valittamaan JOS joku pitää tuosta laulusta. Tämä oli minun mielipiteeni.- rita
Niin paljon kuin Annesta ja sen biiseistä tykkäänkin,täytyy sanoa että tuo kyseinen kipale ei ole hyvä.
- oskari
Mun mielestä se on todella kiva kappale, sellainen reipas ja menvä.
- En kuuntele
Tälläistä sanoitusta.Ensi kuuleminen riitti.
- Kielikorva
Älkää moittiko, Ehdottomasti tämän kesän paras kotimainen. Lisää samanlaista, KANSA vaatii.
- ei vaadi
Ei kyllä kansa vaadi tämmöistä, se on tosi pieni osa kansasta joka tätä vaatii..........
- kuitenkin
Ei iso osa kansasta voi ihan väärässä olla kun listalla kakkosena on ollut jo kauan.
- tyttönen
hauska kappale, ei mitään vikaa! Ihme valittajia, huumorintajua taitaa puuttua. Ei kaikkien laulujen tarvitse olla niitä tuikitavallisia rakkauslauluja.
- iskelmädiggari
tyttönen kirjoitti:
hauska kappale, ei mitään vikaa! Ihme valittajia, huumorintajua taitaa puuttua. Ei kaikkien laulujen tarvitse olla niitä tuikitavallisia rakkauslauluja.
Selvästi sanoittajalla ollu joku juttu hampaankolossa, kun on tuollaisen melko totaalisen pläjäyksen tehnyt. Sanoitus sopisi pikemminkin jonkun suomirock-bändin repertuaariin, etenkin Yön.
Minusta tuo on yksi masentavimpia biisejä tänä kesänä. - app
iskelmädiggari kirjoitti:
Selvästi sanoittajalla ollu joku juttu hampaankolossa, kun on tuollaisen melko totaalisen pläjäyksen tehnyt. Sanoitus sopisi pikemminkin jonkun suomirock-bändin repertuaariin, etenkin Yön.
Minusta tuo on yksi masentavimpia biisejä tänä kesänä.Kuka on tehnyt nämä mukavan poikkeavat sanat ??
- on mikä
Listalla voi olla mikä kappale vaan. Ei kansa sitä päätä jos niin luulet???
- Nakke kojottinen
mikä voiskaan olla tuota huonompi?varmaan joku Mikko Mäkeläisen juttu maybee
- En kuuntele
Tälläinen tosi tökerö teennelmä on Radio Suomen ykkösenä ymmärtääkseni.Iskelmä Radion soopaan sen vielä voisi ymmärtää
- papupata
ISKELMÄMUSIIKIN SUURKULUTTAJANA ON PAKKO MYÖNTÄÄ ETTÄ TUO KAPPALE ON IHAN P......STÄ.KAMALA!!!!!
- anu
Eipä taatusti Anne ole syypää noihin sanoituksiin.Ei varmaan kauheasti artistilta kysytä mitä suostuu esittämään.
- Mitään tietoa
Sanoittaja on muistanut Pohjanmaan pojan kosinnan.Jotenkin näin.Totta jumalauta Kristus S....a,mä haluaisin tulla sun sukuhautaas.Todella loukkaavaa tekstiä.
- tero
tosi hyvä kappale.on minulla soittarina kännyssä.anne on mitä ihanin ja kaunein laulaja mitä ole koskaan nähnyt.samoin muutkin sisarukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521753- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104