Perutaan häät?

tavallinen tallaja

Kenen biisi on tuo missä jauhetaan "Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka" jne. On muuten ehkä hirveimpiä tekeleitä iskelmätaivaalla tällä hetkellä.

19

1959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari

Se taitaa olla Anne Mattilan uusin hitti biisi...

• anttoniiiiiiii

se on anne mattilan biisi...'perutaan häät..perutaan yhteinen hautapaikka'...

• Totta. Aivan järkyttävän karmea biisi. En ole pahempaa p...kaa kuullut aikoihin. Mitäköhän Annen päässä on liikkunut ,kun hän on moisen kammotuksen suostunut laulamaan. Ei artistinkaan ihan kaikkeen sentään pitäisi suostua.
      Kenen tekemät sanat tuossa laulussa on ?

ps. Turha taas alkaa valittamaan JOS joku pitää tuosta laulusta. Tämä oli minun mielipiteeni.

• rita

Niin paljon kuin Annesta ja sen biiseistä tykkäänkin,täytyy sanoa että tuo kyseinen kipale ei ole hyvä.

• oskari

Mun mielestä se on todella kiva kappale, sellainen reipas ja menvä.

• En kuuntele

Tälläistä sanoitusta.Ensi kuuleminen riitti.

• Kielikorva

Älkää moittiko, Ehdottomasti tämän kesän paras kotimainen. Lisää samanlaista, KANSA vaatii.

• ei vaadi

Ei kyllä kansa vaadi tämmöistä, se on tosi pieni osa kansasta joka tätä vaatii..........

• kuitenkin

Ei iso osa kansasta voi ihan väärässä olla kun listalla kakkosena on ollut jo kauan.

• tyttönen

hauska kappale, ei mitään vikaa! Ihme valittajia, huumorintajua taitaa puuttua. Ei kaikkien laulujen tarvitse olla niitä tuikitavallisia rakkauslauluja.

• iskelmädiggari
        tyttönen kirjoitti:

hauska kappale, ei mitään vikaa! Ihme valittajia, huumorintajua taitaa puuttua. Ei kaikkien laulujen tarvitse olla niitä tuikitavallisia rakkauslauluja.

Selvästi sanoittajalla ollu joku juttu hampaankolossa, kun on tuollaisen melko totaalisen pläjäyksen tehnyt. Sanoitus sopisi pikemminkin jonkun suomirock-bändin repertuaariin, etenkin Yön.

Minusta tuo on yksi masentavimpia biisejä tänä kesänä.

• app
        iskelmädiggari kirjoitti:

Selvästi sanoittajalla ollu joku juttu hampaankolossa, kun on tuollaisen melko totaalisen pläjäyksen tehnyt. Sanoitus sopisi pikemminkin jonkun suomirock-bändin repertuaariin, etenkin Yön.

Minusta tuo on yksi masentavimpia biisejä tänä kesänä.

Kuka on tehnyt nämä mukavan poikkeavat sanat ??

• on mikä

Listalla voi olla mikä kappale vaan. Ei kansa sitä päätä jos niin luulet???

• Nakke kojottinen

mikä voiskaan olla tuota huonompi?varmaan joku Mikko Mäkeläisen juttu maybee

• En kuuntele

Tälläinen tosi tökerö teennelmä on Radio Suomen ykkösenä ymmärtääkseni.Iskelmä Radion soopaan sen vielä voisi ymmärtää

• papupata

ISKELMÄMUSIIKIN SUURKULUTTAJANA ON PAKKO MYÖNTÄÄ ETTÄ TUO KAPPALE ON IHAN P......STÄ.KAMALA!!!!!

• anu

Eipä taatusti Anne ole syypää noihin sanoituksiin.Ei varmaan kauheasti artistilta kysytä mitä suostuu esittämään.

• Mitään tietoa

Sanoittaja on muistanut Pohjanmaan pojan kosinnan.Jotenkin näin.Totta jumalauta Kristus S....a,mä haluaisin tulla sun sukuhautaas.Todella loukkaavaa tekstiä.

• tero

tosi hyvä kappale.on minulla soittarina kännyssä.anne on mitä ihanin ja kaunein laulaja mitä ole koskaan nähnyt.samoin muutkin sisarukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4736
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1753
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1722
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      166
      1548
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      205
      1146
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe