Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen laittanut merkille tuon saman seikan. kari Tapion ja Ääni on parantunut, kun vertaa esim. hänen 70-luvun lauluihinsa. Reiskan ääni on pysynyt mielestäni viimevuodet aikalailla samankaltaisena.
Tapsan ääni on parantunut. Siitä on tullut pehmeämpi ja tunteikkaampi. ts. Hän laulaa nykyään kauniimmin ,kuin ennen. Aikaisemmin se oli ehkä enemmänkin vaan sellaista kailotusta.
25.04.2005 19:03
Kirjoitit täyttä asiaa "Imagot" :D HYVÄ!!!
Olen Tapsa fani ja olen tietysti kuullut Tapsasta niitä negatiivisia juttuja (bändille tiuskimiset ja ylinopeuskaahailut), mutta olen kuullut myös paljon(ts.enemmän) positiivisia juttuja Tapsasta. Monet teistä Tapsan mollaajistakin yllättyisitte jos kertoisin niistä.
Sen voin sanoa ,että Tapsa on sydämellinen ja hieno mies, sen hieman itseriittoiselta ja varautuneelta vaikuttavan ulkokuoren alla.
Tapsa vetää roolia, jolla tekee itselleen usein hallaa. Jos hän olisi aina sellainen , kuin on oikeasti on, niin kyllä muuttusi yhdeltä jos toiseltakin käsitys hänestä. Tapsa on mm. pohjimmiltaan äärimmäisen herkkä , mutta ei halua näkyvän sen yleisölleen. Kai se on osittain sitä itsesuojeluvaistoakin.
25.04.2005 18:56
Sorry, että utelen ,mutta tunnetteko toisenne ? Siis oletteko tavanneet joskus Karin keikalla/keikoilla ?
25.04.2005 18:42
Lehdessä luki,että kyseessä oli vaan joku tulehdus vatsasa. Kari n jo päässyt sairaalasta ja menee tänään keikalle, joten hyvä ,ettei ollut mitään vakavapaa.
22.04.2005 06:40
Minä mitään jakso. Sanoin vaan ,että kuka on mielestäni suloisin miesartisti.
21.04.2005 17:21
No eipä tee mieli kovin lähelle topia ,mutta kerran kun käveli ohitseni, niin nenääni pöllähti aikamoinen tupakin ja viinan hajujen sinfonia.
21.04.2005 16:36
Täyttä asiaa kirjoitit !
21.04.2005 16:12
Aivan niin!
21.04.2005 16:11
Kännissä esiintymstä minäkin pidän suurimpana yleisön aliarvioimisena. Osoittaa artistilta huonoa makua ja tyylitajua , esiintyä kännissä.
samoin ,kuin rähjäinen olemus. tästä hyvä esimerkki on Topi Sorsakoski, joka on mielestäni melko epäsiistin näköinen rasvaletissään iänikuinen musta stetsoni päässään. Haiseekin tunkkaiselle tupakille ja viinalle.
21.04.2005 16:09
Tapsa Kansan levyn:TAPSA JA RAUTAVAARA! :)
Loistava levy!!! Olen ERITTÄIN tyytyväinen siihen.
21.04.2005 16:05
Eipä tuota voi kieltääkkään. Jokaisella on ne puutteensa.
21.04.2005 16:02
Tapani Kansa ! Vaikeasta luonteestaankin huolimatta.
21.04.2005 15:59
Huono selitys on se ,että tanssit on järjestettävä myöhään, jotta maatalon isännät ja emännät pääsevät iltalypsyltään tansseihin. Kyllä ne emännät ja isännät ehtivät konsertteihinkin, vaikka ne alkavat yleensä jo 18.00-19.00.
Artistit tuskin laittaisivat pahakseen vaikka tanssien alkamista aikaistettaisiinkin.
Ei kenenkään pidä joutua tekemään töitä niin järjettömään aikoihin mitä artisti ja muusikot tansilavoilla-ja ravintoloissa tekevät.
Oman terveytensä siinä vaan iskeeraa pitemmänpäälle.
21.04.2005 07:43
Pikaista paranemista Karille!!!
Toivottavasti ei ole mistään vakavasta kyse.
21.04.2005 07:18
Jaa no, harmi ,että teillä on huonot kokemukset Tapsasta.
Minä en häntä kylläkään paskamaisena artistina pidä. Niillä keikoilla joilla olen ollut on Tapsa aina käyttäytynyt ihan asiallisesti mielestäni. Olen kyllä kuullut juttuja ,että jollain keikoilla on välillä käyttäytynyt huonostikkin. Kyllä mä uskon ,että se kovasti aina parhaansa yrittää ,mutta kun sen luonne nyt vaan on sellainen ,että möläyttelee välillä mitä sylki suuhun tuo ja tekee mitä mieleen juolahtaa, niin siitä jotkut saattavat ottaa nokkiinsa.
Kyllä Tapsa yleisöään arvostaa, tosi paljon. Milloin hän on esim. jättänyt sovitun keikan tekemättä ? Paras merkki yleisön arvostamisesta on se ,että hoitaa työnsä luotettavasti .
20.04.2005 18:24
Olisi kyllä kiva tietää ,että mitä oikeit ajattelet ,kun noin naurattaa? Naurat nimittäin aika makeesti omia juttujasi huomaan.
Ei maar , olisihan tuo ihan kelpo idea , vaikkakin Reiska ja Tapsa saisivat aina jännätä ,että tuleeko Kari keikalle vai ei.
19.04.2005 17:28
On Tapsa sexy! Kokonaisuus ratkaisee eli se hymy, katse, olemus, itsevarmuus, miehekkyys. Tapsa ei ole mikään nynny mammanpoika.
17.04.2005 23:22
Tapani Kansa on sexy !!! Ja myös kaikki muut tyylikkäästi MIEHEKKÄÄT miesartistit . Miehekkyys on just se joka tekee miehestä sexyn.
17.04.2005 20:57
Hienoa ! :D Sitä odotellaan !
17.04.2005 20:54
No, tuon mä tiedän, koska Tapsa on sanonut ,ettei tykkää esiintyä myöhään yöllä, eikä katsella selvinpäin humalaisten örveltämistä tanssipaikoilla.
Konsertit on enemmän se Tapsan juttu.
17.04.2005 07:09
190 / 198