Kuka?
Suloisin mies artisti on
28
3634
Vastaukset
- minä
JARI SILLANPÄÄ
- emilia
...JANNE TULKKI!
- Saapas
Olet aivan oikeasssa Janne Tulkki on suloisin artisti!
- Tea
Tapani Kansa. Se on vaan niin spontaani...ja söde !
- QueenOfTheDawn
Lasse Hoikka ihan vaan senki takia että se muistuttaa yhtä tuntemaani suloista komistusta.... En tiedä miksi mulle tulee siitä aina se mieleen...
- Joo
Niin tai oli..Janne Raappana on ehdottomasti suloisin.
- ei tuu
SE mieleen vaan kyllä minäkin Lassen persoonasta pidän.
- tarkemmin
ei tuu kirjoitti:
SE mieleen vaan kyllä minäkin Lassen persoonasta pidän.
ajatellen , miks ei, kyllä taitais muistua mieleen MYÖS s e , ja mikä ettei Lasse Hoikka on ihan namupala. Haukkaanko?
Tapani Kansa ! Vaikeasta luonteestaankin huolimatta.
- olla totta
voi hyvä sylvi,sinä se sitten jaksat
olla totta kirjoitti:
voi hyvä sylvi,sinä se sitten jaksat
Minä mitään jakso. Sanoin vaan ,että kuka on mielestäni suloisin miesartisti.
- Kari fani
Suloisin on Kari Tapio tietty.
- Nipsu
En mä osaa yhtä suloista sanoa. Suomessa on aika monta suloista miesartistia. Ainakin nämä: Janne Tulkki, Kari Tapio, Tapani Kansa, Mikko Mäkeläinen ja Tomi Markkola.
- Kikka
Sjöberg
- Toinen Kikka
Tapsa Kansa !!!
- ???
Pasi Kuikka
- meepsa
niitä on montaki on sekä artisteja että yhtyeistä..mm.janne tulkki,markus törmälä&fbi beat,janne raappana,tomi markkola..
- Janscu
FBI-Beat:n pojat,Janne Tulkki,Janne Raappana,Tomi Markkola,Petri Hervanto...
- rew
PETRI HERVANTO
- anu
Ehdottomasti Mikko Mäkeläinen
- Zitsi
Todellakin Mäkeläisen Mikko,nam!
- blondi
ihanin ehdottomasti Markku Ketola, kaikelta olemukseltaan
- make
Onko tämä se heteropisteiltään heikohko sipsuttelija,joka lauloi "Syli täynnä rentukoita..."?
- Pau
Tekeekö Markku Ketola vielä oikein keikkoja? Muistan hänet lähinnä vain siitä, että taustabändinään taisi taannoin olla nyttemmin maankuulu Taikakuu-orkesteri...?
- ¤¤¤
Suomestahan niitä suloisia miehenköriläitä löytyy.
- Yölintu
Ehdottomasti Simo ja muut Yölinnun pojat, luonteessa ei mitään vikaa, asenne kohdallaan ja juttu luistaa!
- tietysti
...
- ...on!
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199