Tapani Kansasta saattaa tässä joskus lähiaikoina tulla dokumentti TV:stä ! Sellaista on nimittäin ollut tekeillä ja kuvaajakin on kiertänyt Tapsan konserteissa ja keikoilla mukana.
Tapsasta dokumentti !
10
731
Vastaukset
Hienoa ! :D Sitä odotellaan !
- VOI EI!
VOI EI KAIKKEE SOOPA NE TELKKARISTA SYYTÄÄ MUT ON HYVÄ KUN ON NAPPULA MISTÄ VOI SULKEA TV:N
- mä vaan
Vielä parempi juttu olisi,jos olisi nappula,mistä voisi tukkia sun turpas.Samaa skeidaa jauhat päivästä/topicista toiseen.
- no joo
mä vaan kirjoitti:
Vielä parempi juttu olisi,jos olisi nappula,mistä voisi tukkia sun turpas.Samaa skeidaa jauhat päivästä/topicista toiseen.
Ai onko sulla mä vaan turpa ?
NO pidä se kiinni äläkä aina oo suuna ja päänä täällä kun sun kommentteja ei kaipaa kukaan.
- musica
Se olisi varmaan mielenkiintoinen dokumentti.Toivotaan ,että tulee pian telkkarista.
- klovni2
HYVÄ! Näkeepä sitten koko suomen kansa millaine pelle se mies on. Yrittää olla niin suurta taiteilijaa. Telkkaridokumentissa miehestä näkyy läpi. Kansan on siis paras lopettaa, varsinkin jos p on noussut päähän jo 70 luvulla. Ei sen sieltä enää voi odottaa laskevan.
Dokumentissa saataa näkyä läpi myös se, että miten herkkä ja haavoittuva tyyppi T. Kansa pohjimmiltaan on sen itsevarman taiteilijamaskinsa takana.
- tyttönen
Ei Tapsa ole mikään pelle ,eikä K-pää. Tapsa on kaikista paras ja kivoin laulaja. Tapsa huomioi yleisönsä hyvin.
- mimmu
Tapsa on hyvä laulaja ja särmikäs persoona. Kyllä siitä saa varmasti mielenkiintoisen dokumentin aikaiseksi.
- kiva fani
että tapahtuu,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189