Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei oo kyl mullakaan mitään tietoo niistä keikoista. Kerron sitten jossaan jotain tietooni. Noita kotisivuja sais kyllä pitää vähän paremmin ajantasalla.
08.01.2011 21:49
Voi vitalis miten tää keskustelu voi polveilla näin ? Alunperinkin naurettava aiheen aloitus jostain hammasraosta on muuttunut paskapaperi keskusteluksi. Tiedoksi vaan sekin sinne "INFOpisteeseen", että Tapani Kansa ei oo mikään TapsuLIINI. Eikä mun nimeni oo mikään Liinilä !
Ja tommoset pinkit vessapaperit sun muut hörhötykset taitaa kuulua sinne sun omaan vaaleanpunaiseen prinsessa-paskahuusisi. Siellä sitten keksit villkkaassa mielikuviksessasi noita tarinoitasi samalla kun väännät kunnon jöötiä pönttöön.
03.01.2011 18:29
HEHHEH vaan niin. Ei OIKEE Tapsa tolleen kirjottais. Kaikenmaailman vääräleuka"Tapsuliinit" on sitten asia erikseen.
Mä haluun kans toivottaa Tapsalle kaikkee hyvää alkaneelle vuodelle. Kiva olis ollut lukea Tapsan uudenvuoden- tai joulutervehdys, mut ehkä tuo Tapsan väsäämä nätti jouluruno ajoi nyt tälläkertaa sen saman asian.
02.01.2011 23:25
Wanharouwahan nyt aina kuvittelee olevansa oikeassa ja yrittää aina teilata muiden kommentit ja mielipiteet.Huvittavinta tässä on se että nyt hänelle on ihan ok se että isä ei pidä aviottomaan lapseensa minkäänlaista yhteyttä , että olisi osoittanut edes hiukan välittävänsä tästä. jos joku muu artisti tms olisi noin toiminut ,niin kyllä olisi Wanharouwakin sitä arvostelemassa, mutta kun on kyse Karista niin jo on eri ääni kellossa. Ei se elatusmaksujen maksaminen ole mikään välittämisen merkki, vaan pakonedessä niin täytyy tehdä suomen lakien mukaan jos ja kun on kerran lapsen aikaan saattanut ja sen isyyden tunnustanut . Vapaaehtoisesti Kari ei olisi kyllä maksanut mitään, kun ei kerran muutenkaan vapaaehtoisesti osoittanut minkäänlaisia merkkejä siitä ,että pojastaan tuontaivaallista välittänyt. Varmaan olisi tosiaan adoptiotakin vaatinut ( ettei oma muija olisi suuttunut) jos olisi aikaisemmin saanut tietää että syrjähypyllään sai sen vieraan muijan paksuksi.
Elatusmaksujen maksamisella Kari oli vaientanut sen naisen , eli oli varmaan sopinut senkin , että se muija ei julkisuuteen pojan kanssa tule, eikä ollut tullutkaan. Nyt vasta aikuisella iällä poika muutama vuosi sitten lehdessä ihmetteli miksi isänsä on hänet hyljännyt . Varmasti ihan aiheesta sitä ihmetteli.
Karilal oli 18 vuotta aikaa olla yhteydessä poikaansa. Ois edes joskus lähettänyt synttärikortin soittanut edes jouluna puhelun tms. erityisesti lapsuus-iässä se olisi ollut pojalle varmasti hyvin tärkeää. Ei sitten täysi-ikäiseen poikaansa välttämättä sitä yhteydenpitoa niin paljon olisi tarvittukkaan, mutta lapselle se on tärkeää, että myös isä joka välittää.
Jos kerran on muka niin paljon "miestä" että muna tanassa juoksee muijien perässä ja pamauttaa yhden paksuksikin, niin kyllä luulisi sitten olevan miestä myös kantaa tekojensa seuraukset suoraselkäisesti. Eikä salailla ja vältellä omaa lastaan.
01.01.2011 09:52
Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta ! :D Missähän päin Suomea tommonen Ellivuori mahtaa olla? Jos on jossain pohjoisessa, niin tuskin mun sinne asti tulee täältä kummiskaan lähdettyä.
01.01.2011 09:31
Joo mut onneks Tapsa ei sentäään nykyään tommosta vähän ärsyttävän näköistäkin heilumista pidä, eikä se mikrofoni vapaa käsikään noin paljon vispaa kun tossa videossa.
Toi letti on kyllä aika karsee, mutta tommoset hiukset miehillä oli tuolloin 70-luvulla muotia. ( Dannyllä tosin on vieläkin )
01.01.2011 09:27
Mitähän toi mäkihyppääjän etunojatyyli sitten mahtoi tarkoittaa? En ymmärrä .
Mut mitä muuta siinä jutussa sitten Tapsalta kyseltiin ?
30.12.2010 18:15
Joo . Tapsa sai sen pojan ennenkuin vielä alkoi Ninaa tapailemaankaan.
Mut pakko ihmetellä tota Kari Tapion touhua vielä. Minkä takia se ei voinut edes vastata sen poikansa kirjoittamiin kirjeisiin ? Ei ollut kyllä mistään pienimmästäkään isänrakkaudesta tietoakaan tuossa tapauksessa.
Välttämättömän pahan eli elatusmaksut vaan hoiti pois ja siinä se.
30.12.2010 11:05
Tapani Kansalla on kolme muksua kaksi pitkäaikaisen avovaimonsa kanssa ja yksi sitten toisen naisen kanssa, mut Tapsa ei oo sitä koskaan yrittänyt salata ja peitelläkkään, vaan aina on maininnut, että hällä on kolme lasta. Ei siis Kari Tapion tapaan oo vaan maininnut sen varsinaisen elämänkumppaninsa kanssa kanssa saamia lapsia vaan on myös sen toisen naisen kanssa saadun poikansa ottanut mukaan lukuun ja kantanut vastuunsa siitä.
29.12.2010 21:28
Tapsa on kiva ei olleskaan ällö eikä ylimielinen. NIH! Oon ollut monasti Tapsan keikoilla ja heti kun hän huomaa ja tunnistaa niin moikkaa. Usein myös toteuttaa sen toivebiisin jonka joku hältä käy pyytämässä.
29.12.2010 21:19
"Katsotaan sitten missä tilassa itse olisit kun Tapsa joskus oikaisee koipensa."
No sitä mä en edes uskalla enkä haluu miettiä miten raskaasti siihen reagoisin.
23.12.2010 16:08
Sä oot nyt vielä sen verran herkässä mielentilassa, etten viitti tapella sun kanssa tästä asiasta. Mietit tätä asiaa nyt vaan liikaa tunteella vaikka pitäis miettiä sitä järjellä.
( Tapsalle olis tullut ihan helkkarinmoinen matka yhtenäpäivänä ajaa autolla jos se ens olis ajanut Ilmajoelta Espooseen eli n. 450 kilometriä ja sieltä suoraan Hartolaan 250 kilometriä ja sitten vielä konsertti siihen päälle )
22.12.2010 21:47
No tota Tapsan osallistumista hautajaisiin mä vähän epäilinkin, kun sillä oli eilen illalla konsertti Ilmajoella, niin se on tänään nukkunut varmaan aika pitkään ehkä. Ja nuo hautajaiset oli jo niin aikaisin päivällä, että sen olis pitänyt herätä melko aikasin jos olis meinannut niihin ehtiä. Matkaahan ilmajoelta Espooseen on useampi sata kilsaa ja toisaalta taas tänäänkin Tapsalla on konsertti aika kaukana Espoosta, joten sille olis tullut kova kiire jos olis ensin hautajaisissa ollut ja sitten vielä konserttiin ajanut. Teikäläinenkö ne Tapsan mahdolliset ylinopeussakot olis sitten maksanut ? ;-) Ja tuskin nyt sentään kukaan voi vaatia että keikka pitäis peruuttaa noiden hautajaisten takia.
Tota kyllä kans vähän ihmettelin ettei nuo muutkaan mainitsemasi artistit hautajaisissa olleet. Liekö niillkin sitten keikka tänään jossain kauempana.
22.12.2010 19:09
Musta vähän tuntuu ,että Tapsan ja Ninan suhde voi nykyään paremmin kuin silloin kun ne asui saman katon alla. Pieni välimatka voi tehdä joskus vähän hyvääkin. Tapsa ja Nina on hyvä pari.
22.12.2010 18:37
Tuulikin ja Tapsan yhteinen poika Johannes on ihan Tapsan näkönen, joten kyllä Tapsa on sen ihan ite aikaansaattanut . NIH ! Ja samajuttu Madeleinen kanssa. Paljon on Ninaan näköä Madeleinessa ja paljon on Tapsaakin, joten ei oo isästä ja äidistä epäselvyyttä.
Edvardista en oo mitään kuvia vuosiin nähnytkään, joten en tiiä onko enemmän Tapsan vai Ninan näköinen.
22.12.2010 18:36
No niin varmaan lukisinkin Tapsasta kirjoitettuja juttuja. Mut se onkin mun suosikkini se.
Aikamoinen omaisuus noihiin lehtiin rahaa olis mennytkin jos ihan kaikki lehdet ois ostanut, jossa Karista on nyt viimisen parin viikon aikana ollut juttua. Näyttääpi hänestä olevan tulossa telkkaristakin tuutin täydeltä jos jonkimmoista ohjelmaa joulun jälkeen, mut kyllä mä sen kestän ja hyväksyn koska niissä ohjelmissa on teille faneille varmaan tosi tärkeitä ja rakkaita muistoja Karista. Eipä mun niitä kaikkia oo pakko katsella jos alkaa tympäseen .
21.12.2010 19:18
Heko heko, kun Annu on olevinaan taas nokkela sanailussaan....
Ja kyllä mä edelleen olen surullinen Karin poismenosta, mutta liiallinen kohkaaminen, vohkaaminen ja jonkun Jumalolennon luominen Karista lehdissä alkaa pikkuhiljaa kääntymään itseään vastaan ja alkaa ärsyyntyminen puskea pintaan varmaan muillakin kuin mulla. Karin fanittietysti lukisivat hänestä kirjoitettuja (ylistys)juttuja vaikka joka päivä ympäri vuoden.
21.12.2010 17:06
Veskun ulkoista olemusta on ihan turha täällä arvostella. Itte hän ne on ne kilonsa tähänkin asti kantanut ja onneksi on nyt onnistunut laihduttamaan. Ennenmuuta oman terveytensä ja hyvinvointinsa kannalta se on tärkeä juttu.
Veskun laulamisesta en minäkään tykkää. (Ainoastaan Sydämeeni joulun teen on ihan ok Veskun laulamista biiseistä mun mielestä ) . Jos kerran Karin omaiset ovat halunneet Veskun laulamaan sinne muistotilaisuuteen niin turha siitä on muiden kitistä.
20.12.2010 20:50
Samanlaista soopaa, kuin Hytösen kirjoitukset suurimmaltaosin aikaisemminkin. Etenkin kolumnin Tapsaa käsittelevä osuus.
Mitä pahaa on siinä jos ja kun laulaja haluaa tehdä monipuolisesti työtään, hakea haasteita, kokemusta ja laajentaa repertuaariaan ja kehittää itseään ammatissaan ? Ei kai sitä aina siinä tutussa ja turvallisessa genressä tarvi pysytellä.
Sitäpaitsi kaikki nuo jutussa mainitut ovat rakastettuja artisteja ja heillä on kaikilla oma kuulijakuntansa (jopa Dannyllä, Frederikillä ja Mikko Alatalollakin), kuten vastustajansa ja niin oli Kari Tapiollakin. Ei hän mikään koko kansan rakastama artisti kummiskaan ollut eikä ole. Turha väittää ,että semmosta artistia tai ihmistä olis tai olis ollut olemassa josta kaikki tykkäis.
20.12.2010 20:30
Ällöttäviä noi teitin jutut.Pohtisitte nyt välillä vähän järkevämpiä asioita.
19.12.2010 14:41
27 / 198