Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä Tapsa Kansa sais kans siinä muistokonsertissa laulaa. Tapsa oli nimittäin myös Karin ystävä vaikkeivat he yhdessä esiintyneetkään. Luotettavalta taholta kuulin tässä kyllä muutama vuosi sitten ,että oli viittä vaille ettei toteutunut Kari Tapion, Tapani Kansan ja Reijo Taipaleen yhteiskonsertti/kiertua. Jostain syystä se sitten kumminkin jäi tekemättä. Harmi.
(ps.Kari Tapiohan oli muuten 80-luvun alussa Tapsan veljen Kalle Kansan omistaman ohjelmatoimiston artisteja.)
14.12.2010 21:49
Tommosesta kolarista mä en mitään tiennytkään... mahtoko kummiskaan olla ihan niin paha kolari kun tossa annetaan ymmärtää. Yleensä noissa lehtiotsikoissa aina vähän liioitellaan.
Vaikka ei se mikään pienikään täräys sitten ollut jos se Tuulikki siinä niin pahasti loukkasi selkänsä.
14.12.2010 21:06
Mistäs tiedät sen niin varmaksi ettei Tapsa suorittanut yhtään tutkintoa siellä ?
14.12.2010 21:02
No en mä kyllä niinkään ole väittänyt että kaikki olis ihana, mitä Tapsa tekee. Koitetaas taas rauhottua sen yliampumisen ja liioittelun kanssa.
13.12.2010 13:30
Mäkään en nyt tarkalleen muista... Oliskohan opiskellut 2-3 vuotta siellä Sibelius-akatemaiassa. Lauluopettajia siellä on saattanut olla useampiakin. En niiden nimiä tiedä.
12.12.2010 17:41
Tapsa oli laittanut sen sormuksen sormeensa vaan niitä promokuvia varten ( esim uusimman levyn kansikuvassahan näkyy, että Tapsalla on sormus). En tiedä miksi, mut ei sillä sitä sormusta muuten mun mielestä oo ollut nyt jälkeenpäin.
Sitäpaitsi eihän Tapsa ollut edes naimisissa , joten miks se sitten sormusta olis pitänyt vaikka Nianan kanssa yhdessä asuikin.
12.12.2010 17:34
Tapsa on fiksu. Ei mikään tyhmä ollenkaan. Sun kannattais joskus tulla Tapsan keikallekkin kuuntelemaan kun Tapsa osaa tarkkaan kertoa kaikkee tietoa miten mikäkin laulu on syntynyt ja laulujen tekijöistä myös taustatietoja. Paljon Tapsa esim. Topeliuksesta ja Sibeliuksesta on kertonut sellaisiakin juttua josta mä en aikaisemmin tiennyt mitään. Nyt viimeks joulukonsertissaan Tapsa kertoi Topeliuksesta ( Topeliushan sanoitti Sylvian joululaulun) esim. semmosen jutun, että Topelius rakasti kovasti eläimiä erityisesti lintuja. Topelius oli kuulemma perustamassa Suomeen ensimmäistä ornitologi-kerhoakin.
Siinä samalla sivistyy, kun kuulee hienoja upeesti laulettuja biisejä.
Joskus sitä ihmettelee mistä Tapsa kaikki tietonsa on saanut. Hän varmaan lukee paljon eri ihmisistä kirjotettuja elämänkertoja.
12.12.2010 17:31
Mä huomasin sen uutisen tiistai-iltana kun olin menossa selaamaan Iltasanomien nettisivuja, niin siinä oli heti Karin kuva ja luki , etä Kari Tapio on kuollut. Olihan se aika epäuskoinen ja järkyttynytkin olo siinä vaiheessa.
Ajatteli ,että onkohan tuo nyt joku uutisankka .
12.12.2010 13:07
Tässä tuo Milana Misic laulaa "Lauluni" nimisen laulun, joka on Youtubessa myös hänen äitinsä Laila Kinnusen laulamana kuultavissa.
http://www.youtube.com/watch?v=3EvbHMhZtUA
11.12.2010 17:45
Minua on aivan suunnattomasti alkanut taas ärsyttämään tuo Ilkka vainio, kun hän on joka lehdessä ja TV-ohjelmassa antamassa lausuntoja Kari Tapion poismenosta. Kaikenhuipuksi väitti jossain lehdessä taksikuskin kertoneen,että Kari olisi viimeisellä taksireissullaan viimeisinä sanoinaan kehunut ja kiittänyt häntä( siis ilkka Vainiota) urastaan. Joopa joo... oli Ilkka Vainion mielikuvituksen tuotetta se. Jotenkin narsistisen oloinen äijä. Sorry vaan jos loukkaan nyt jotakuta, mutta tuntuu ,että hänen täytyy siksi olla kokoajan esillä lehdissä yms. toitottamassa ystävyyttään ja työkaveruuttaan karin kanssa, kun hälle tuli hätäkäteen kun huomasi ettei olekkaan yhtään mitään ilman Karia. Onhan hän sanoituksia tehnyt vaikka kelle laulajille, muttei niistä ole tullut minkäänlaista menestystä ( jotain Kikan renkutuksia lukuunottamatta ja Kikkakin on jo kuollut). Kari olisi pärjännyt ja tehnyt menestyneitä hittejä ilman Ilkka Vainiotakin, mutta ilman Karia Ilkka Vainio olisi nobody. Näin se vaan on.
11.12.2010 15:35
Kylläpäs on nyt taas aikamoista juttua täällä.... Tapsa on mahtavanhyvä laulaja ansaitsee kyllä pikkasen tasokkaampaa juttua tällä palstalla kun jotain pohdintoja , että onko hän kova "panokone" vai eikö ole.NIH!
11.12.2010 13:59
Eipä tule mullekkaan nyt kyllä oikein ketään mieleen sellaista oikein todella tunnetun ja suositun artistin jälkikasvusta. Olavi Virran poika Pauli Virtahan kai ainakin yhteen aikaan yritti jotain lauluhommiakin tehdä, muttei hän ollut isänsä vertaienen lähellekkään. tiedä sitten mahtaako enää laulaakkaan. Tapio Rautavaaran tyttäristä ei kukaan ryhtynyt laulajaksi . Georg Malmstenin Ragni-tytärhän kyllä lauloi ja teki levyjäkin, mutta en oo niin tarkkaan perehtynyt ,että kuinka suosittu laulaja hän aikoinaan oli.
Varmaan monasti ihmisillä on niin kovat odotukset ja vaatimukset tunnetun laulajan jälkikasvua kohtaan, että monetkaan heistä ei niitä paineita kestä ja siksi eivät seuraa äitinsä tai isänsä viitoittamaa tietä.
Poikkeuksiakin kyllä on kuten esim. tuo Sepitinin mainitsema Milana Misic.
11.12.2010 13:53
Joo, kyllä ehdottomasti Karin kunniaksi on muistokonserttijärjestettävä. Onhan Juicen ja Kirkankin kunniaksi sellaienen järjestetty. Konsertin tuotto voitaisiin sitten vaikka lahjoittaa sotaveteraanien hyväksi, kun ne oli Kari Tapion sydäntä lähellä.
Konsertissa esiintyvät solistit olis minunkin listassa samat kuin tuossa Annullakin, mutta siihen sitten lisäksi vielä Ville Valo.
11.12.2010 10:14
Se on täysin ymmärrettävää ja luonnollista ,että suret idolisi kuolemaa kun olet häntä vuosikausia tai kenties jo vuosikymmeniäkin fanittanut ja sitten vielä kun se kuolema tuli niin äkisti ja yllättäen ettei siihen varmaan kukaan osannut varautua ja valmistautua mitenkään. Jos joku siitä pilkkaa niin se on täysidiootti. Mä pelkään sitä että kun mun suosikki Tapsa joskus kuolee ja jos olen itse silloin hengissä , niin miten voimakkaasti mä siihen ollenkaan reagoin, kun Karin kuolemankin oon ottanut niin raskaasti... tai puhumattakaan siitä jos mun äiti tai isä kuolis tai veli... mä varmaan sekoisin surusta silloin.
Toivon nyt ettei sun joulusi menisi pilalle tuon Kari Tapion menehtymisen vuoksi, vaan pystyisit nauttimaan joulusta läheistesi kanssa kuiteskin täysin rinnoin.
09.12.2010 20:51
Olen varmaan kertonutkin että mun äiti on kova Kari Tapion fani (kuten myös Tapsan). Käskin hänen eilen kuunnella tuon Karin laulaman " Mun sydämeni tänne jää ". Äiti itki ja koneen ääressä ja vuodatti sellaisia krokotiilinkyyneleitä laulun aikana että pelkäsin ,että koko läppäri menee epäkuntoon ( ei taida nittäin olla ihan vesitiivistä tekoa tämä). No näyttää kone nyt vielä kumminkin toimivan.
09.12.2010 19:17
Kyllä noin nätti tulkinta herkistää....
Jotenkin on tullut sellaneen olo ,että toivois ,että sitä olis vaan nukahtanut ja kun heräis, niin kaikki oliskin ihan ennallaan ja kaikki olis ollut vaan pahaa painajaisunta....
Olen miettinyt kans sitä että voi kumpa Kari olis jättänyt ne jatkot väliin ja tullut silloin maananatai- iltana sieltä baarista suoraan kotiin....
09.12.2010 19:08
Sorry, ei ollut tarkotus haastaa riitaa. Kyllä mä voin sen kuvitella miltä susta tuntuu, kun itekkin olen tuota Kari Tapion poismenoa vollannut , vaikkei hän mun suosikkini edes ollut. Oli hän kuitenkin mun mielestä paljon parempi ja merkittävämpi laulaja kuin esim. Kirka ja sen takia tuo Karin kuolemaa olen surrut paljon enemmän. Vaikka kyllähän Kirkankin kuolema kosketti.
Voimia ja jaksamista sulle Annu surussa ( myös muille faneille). Mä olen huono lohduttamaan, mutta Karin elämään jäävä musiikki varmasti lohduttaa ja kaikki hyvät muistot hänestä.
09.12.2010 18:44
On tuo ihan hieno, mutta joteskin vähän liian haikea, raskas ja surumielinen esitys tähän lauluun. Kun kuuntelee niitä sanoja, niin nehän on kuitenkin sellaiset positiiviset ja toivoa antavat. Siksi tykkään Kari Tapion keveämmästä tulkinnasta enemmän.
09.12.2010 18:25
Tuo "Mun sydämeni tänne jää" on järjettömän kaunis Karin laulamana. Sopii hänen laulettavakseen hyvin. Tämä Karin versio on mun mielestä jopa vielä parempi kuin Katri-Helenaan joka ei ole huono sekään.
09.12.2010 18:20
Ensinnäkin Kari oli ihan ammattitaitoinen laulaja, muttei mikään paras ikinä . Ja jos et oo laittanut aiemmin merkille , niin Dannyhän on varsinainen lausuntoautomaatti yleensäkin aina kun joku viihdemaailman julkkis on kuollut. Tosin onhan Danny toki tehnyt etenkin 60-70- luvulla yhteistyötä monien laulajien ym. kanssa joten kyllähän sen sikäli ymmärtää, että hällä on heistä muistoja.
09.12.2010 15:47
28 / 198