Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapsa ei ole mikään tollo ! Ettäs tiedät ! Sulle niitä älynlahjoja tai muitakaan lahjoja ei ole suotu tipan vertaa. Sen takia sun täytyy täällä mukamas päteä ja provosoida muita.
28.03.2009 08:05
Tapsa on mahtava LAULAJA ! Tapsaa on sanottu Suomen Frank Sinatraksikin. Tapsa on kyllä parempi laulamaan mitä Frank Sinatra oli. En mä ainakaan ole kuullut, että Frank Sinatra olisi kauheesti esim. liediä laulanut.
28.03.2009 08:02
"Äidin pikkupojan paluu" ei ole ollenkaan hassu nimi. se kertoo hyvin mistä siinä laulussa on kyse. Se on sitäpaitsi iloinen ja piristävä laulu.
Sanatkin on paremmat, kuin tuossa Kari Tapion omituisessa "tarinassa" ketä kiinnostaa joku ladon rakentamisesta kertova veisuu ? Kyllä mä ainakin kuuntelen mielummin äidin pikkupojan seikkailuista maailmalla kertovaa laulua.
22.03.2009 18:18
Kyllä se tosta biisistä selvis,että mitä se "sydänpuoli" tarkoittaa, mut en mä tiedä mitä sellasellakin tiedolla sitten muka tekee.
kyllä kai Karin ääni couyntryyn sopii mutta luulisi sen silti itsekkin kaipaavan vähän monipuolisempia biisejä ja laulamiseenkin jotain uusia haasteita, eikä aina toistaa sitä samaa vanhaa.
22.03.2009 18:16
Kuulin tuon Sydänpuoli säätä vasten ( voiko hullumpaa nimeä muuten biisillä olla ? ) eilen Iskelmältä ja voi jestasa sentään mikä tylsä vaikerrus virsi taas on kyseessä. Eikö se Kari Tapio voisi jo välillä laulaa vähän jotain ytimekkäämpiä ja mukaansatempaavampia laulujakin. Tuntuu, että se on nyt jämähtänyt laulamaan noita samantyylisiä veisuitaan.
22.03.2009 14:07
No, ei varmasti ole Wanharouwa! Katsos kun Tapsa sentään vaatii tasoa naisilta joiden kanssa tanssii ( senpä takia mäkään en varmaan pääsisi Tapsan kanssa tanssimaan, vaikka tahtoisin kyllä ).
21.03.2009 14:51
Ja PAH! Sulla se on sitten aina mieleisesi selitys joka tilanteeseen. Oot sä kyllä sellanen pellehermanni, ettei pahemmasta väliä. NIH!
20.03.2009 12:33
Niinpäs ! Tapsassa on tyyliä !
19.03.2009 19:38
Nina on nätti ! Voittaa mennentullen esim.nuo takavuosien missukat ( Anne Pohtamot, Johanna Rauniot, Riitta Väisäset, yms...)
Ninan oranssi mekko on kivannäköinen ja pirteän värinen.
19.03.2009 19:37
Ei kannata välittää tosta yhdestä provoilijasta. Ei se raukkaparka osaa muuta, kuin mollata ja päätään paukuttaa. Luuseri mikä luuseri....Hötöpää on sille just sopiva nimitys ;)
16.03.2009 17:07
Sä olet kyllä kaikista törkein kirjoittelija mikä voi olla ! Painuisit nyt niin pitkälle, kuin pippuri kasvaa !
16.03.2009 17:03
Tom Jonesilla on aina se yksi ja sama repivä tyyli laulaa ( tai paremminkin sanottuna karjua) lauluja.
Frank Sinatra sentään osasi eläytyäkkin tulkintoihinsa, kuten Tapsakin osaa.
13.03.2009 20:25
Hyvin sanottu ! :D Ovat liikaa siellä navetassa haistelelet väkevää sianp..kaa ( ja tunkeneet korviinsakin sitä), joten ei niitä sieltä ihmisten ilmoille uskalla päästää.
13.03.2009 20:21
ÄRSYTTÄÄ tollaset Timo T.A Mikkoseen vertaamiset. Lopeta semmonen heti!
Mikkonen on ärsyttävä, mutta Tapsa EI ole ! Timo T.A on sotahullu, mutta Tapsa EI ole ! Timo T.A on huumorintajuton tosikko, mutta Tapsa EI ole ! Timo T.A on itseään täynnä, mutta Tapsa EI ole.
Eikä siinä dokumentissa mitään sensuroitavaa ole varmaankaan ollut. Se ei vaan valmistunut vielä tarpeeksi ajoissa. Sen takiasen esittäminen siirtyy.
13.03.2009 15:50
Ei tartte Tapsan syyksi aina kaikkea laittaa ! Kyllä se dokkarin filmaaja on ihan ite sössinyt, kun ei ole saanut sitä dokkaria ajoissa valmiiksi. NIH!
13.03.2009 15:43
Jos ja kun on yli 40-vuotta laulanut, niin kyllä sen esiintymisen pitäis sujua jo rutiinilla oli takana sitten kuinka monen kuukauden loma tahansa.
12.03.2009 19:13
Oli kyllä ihan asiaa tuossa jutussa ! HYVÄ!!!! :)
( Onkohan Kalevi Pollari käynyt lukemassa tätäkin palstaa, kun sanoi tuossa, että Tapsan uskolliset fanit antavat nettipalstoilla tarvittaessa takaisin, mikäli keskustelu äityy asiattomaksi :) )
ps.Mulla ei tuo aloittajan laitama linkki toiminut, joten laitan tähän toisen linkin jos jollakin muullakin tuo alkuperäinen linkki ei lataudu.
http://areena.yle.fi/toista?id=1967934
12.03.2009 01:14
"Rakkautta on rauhaa ei" on mun mielestä Tapsan paras iskelmälevy, joka siltä on tähän mennessä ilmestynyt. Ostin levyn eilen (eli keskiviikkona) ja oon jo monta kertaa kuunnellut sen läpi ja ne biisit tuntuu vaan paranevan paranemistaan, mitä enemmän niitä kuuntelee. "On syli auki sulle" ja " Voin yhä uudelleen rakastua" biisit on jo ollut Tapsan aikaisemmin ilmestyneellä levyllä, mutta ei se haittaa mitään vaikka ne on laitettu tällekkin levylle mukaan, sillä ne on hienoja biisejä ja sopii hyvin levyn tyyliin ja tunnelmaan.
Mulla tulee tätä levyä kuunnellessa mieleen jotenkin, Tapsan 70- 80- luvun biisit. Näissä on sellaista fiilinkiä ( esim. "Äidin pikkupojan paluu", "Käyköön niin taikka näin", " Rakkautemme kuolema". " En ole se mies", " Valheet " ).
"Parhaimmat päivämme" biisistä mulla taas tulee " Kultaniityt" mieleen ja
"Yössä toukokuun" on kaunein laulu, jonka Tapsa on levytänyt ( Elämäni laulukirja" on toiseksi kaunein )
Tosi kova latinki ja tunne Tapsalla on lauluissa. Ne tulee suoraan sydämestä ne tulkinnat.
12.03.2009 01:06
Toi Helsinginsanomien juttu oli mun mielestä vielä parempi, kuin Aamulehden juttu. Tapsalla on hyviä ja nasevia mielipiteitä asioista. Se on hyvä että uskaltaa sanoa ne suoraan.
Sitä Tapsan runokirjaa odotan innolla ! :D
09.03.2009 11:17
Mukava juttu ,että tuon ohjelman pystyi kuuntelemaan Ylen Areenalta uusintana. Mulla olis kans mmuuten mennyt se ihan ohi suun eilen aamulla.
Toi oli kiva juttu kyllä, että Kalevi Pollari soitti nyt vaihteeksi noita harvinaisuuksia, eikä aina niitä moneen kertaan kuultuja R.A.K.A.S ja Äidin pikkupoikia vaan.
Tohon "Muukalaiseen" tykästyin erityisesti. Tapsa on tehnyt hyvät sanat siihen.
Nyt pitää vielä pari päivää odottaa, niin pääsee kuulemaan ihan niitä uusimpia biisejä levyltä ! :D
09.03.2009 11:16
55 / 198