http://www.sonybmg.fi/sonybmg/index.php?option=com_content&task=view&id=186618&Itemid=50
Uudesta levystä tässä
29
1329
Vastaukset
- r.moore
Onpa komean kuuloista laulanta ja komeita kappaleita Tapanin uudella levyllä. Ilmeisesti nyt vasta nettikaupoissa, keskiviikkoisinhan uutuudet tulevat fyysisiin kauppoihin. Tämän levyn aion ostaa CD:nä ehdottomasti. Näytepaloja tässä:
http://musiikkilataamo.hs.fi/Magellan/pages/main.jsp?storeId=13401&pageId=collectionDisplay&viewId=7868140- moment musiikki
Mies ja ääni on ollut aina mutta nyt on MIES,ÄÄNI,SIELU JA SYDÄN.
- OK.
moment musiikki kirjoitti:
Mies ja ääni on ollut aina mutta nyt on MIES,ÄÄNI,SIELU JA SYDÄN.
Kyllä! Aivan upeaa, sykähdyttävää tulkintaa. Vaikuttaisi olevan monta aivan megahyvää iskelmäbiisiä tällä levyllä. Parhaita noiden pätkien perusteella vaikuttaisivat olevan ( En ole se mies, Käyköön niin taikka näin, Rakkautta on rauhaa ei, Rakkautemme kuolema, Yössä toukokuun, Parhaat päivämme, Voin yhä uudelleen rakastua ja Valheet )
Ainoa josta en tykännyt lyhyen pätkän perusteella oli se viimeinen laulu . - OK.
OK. kirjoitti:
Kyllä! Aivan upeaa, sykähdyttävää tulkintaa. Vaikuttaisi olevan monta aivan megahyvää iskelmäbiisiä tällä levyllä. Parhaita noiden pätkien perusteella vaikuttaisivat olevan ( En ole se mies, Käyköön niin taikka näin, Rakkautta on rauhaa ei, Rakkautemme kuolema, Yössä toukokuun, Parhaat päivämme, Voin yhä uudelleen rakastua ja Valheet )
Ainoa josta en tykännyt lyhyen pätkän perusteella oli se viimeinen laulu ."Äidin pikkupojan paluun" unohdin mainita vielä. Se on myös kivan kuuloinen biisi.
- Öynöy
Mahtavia biisejä! Jos Iskelmä-radio näitä biisejä soittaisi ,niin ainakin "En ole se mies", "Äidin pikkupojan paluu", "Yössä toukokuun" ja "Valheet" biisit menestyisivät taatusti siellä listalla hienosti.
- kiekkoeikki
Onpa hienoja biisejä ja tuo jonkun jo mainitsema sielukkuus välittyy näistä lyhyistä pätkistä jo. Ootas kun saadaan koko levy käsiimme!
- Joku vaan
kiekkoeikki kirjoitti:
Onpa hienoja biisejä ja tuo jonkun jo mainitsema sielukkuus välittyy näistä lyhyistä pätkistä jo. Ootas kun saadaan koko levy käsiimme!
On kyllä sielukasta ja komeaa tulkintaa. Olen positiivisesti yllättänyt, noiden lyhyiden näytteiden perusteella kun biisejä kuuntelin.
Kyllä menee levy ostoon. Tietäisipä vaan ,että ilmestyykö se 4.3 vai 11.3 ?
ps.Pari biisiä siinä on näköjään Tapsan jo aiemmin ilmestyneeltä levyltä. Hienoja biisejä nekin, mutta mielummin olisin kuullut pari ihan uutta laulua niiden tilalla. - toinen vaan
Joku vaan kirjoitti:
On kyllä sielukasta ja komeaa tulkintaa. Olen positiivisesti yllättänyt, noiden lyhyiden näytteiden perusteella kun biisejä kuuntelin.
Kyllä menee levy ostoon. Tietäisipä vaan ,että ilmestyykö se 4.3 vai 11.3 ?
ps.Pari biisiä siinä on näköjään Tapsan jo aiemmin ilmestyneeltä levyltä. Hienoja biisejä nekin, mutta mielummin olisin kuullut pari ihan uutta laulua niiden tilalla.näyttää ilmestyvän levy-yhtiön mukaan. älkää muuten vastailko tuollaisen "turpakansan" kirjoituksiin. saa siitä vielä lisää sitä itteään päähänsä.
- Musamaker
Rakkautemme kuolema on huikeen hieno biisi. 2000-luvun paras iskelmälaulu.
- NIH!
Musamaker kirjoitti:
Rakkautemme kuolema on huikeen hieno biisi. 2000-luvun paras iskelmälaulu.
Ihan sieltä revittyy kappale. Täyttä sontaa. Sanat sontaa, sävel sontaa, esittäjä sontaa, pelkkää sontaa alusta loppuun.
Vai 2000- luvun paras iskelmälaulu!? Makunsa kullakin ja joillakin sitä makua ei ole nimeksikään.
- r.moore
Enhän malttanut odottaa CD:n ilmestymistä vaan flunssaa parantaakseni imuroin Itunesista tapsan tämän uuden, muuten koko levy kaikki biisit vain 9,99.
Ette voi uskoa ystävät ennen kuin kuulette mitä se mies on saanut aikaan! Olen nyt kertaalleen kuunnellut kaikki kappaleet ja olen aivan mykistynyt. Levyllä ei ole yhtä ainuttakaan heikkoa, ei edes "menettelee"- biisiä vaan kaikki kappaleet ovat uskomattoman loistavia.
Tämä Tapani Kansa on saanut ääneensä sellaisen soinnin kuin hänellä oli nuoruudessaan, ja minunkin nuoruudessa silloin kun soi "Delilah". Nyt soi 2000- luvun soundeilla uusi Tapani K kuten "En ole se mies". Huh! Tai se mies itkettää meitä kuten kappaleessa "On syli auki sulle". Ja sanat vielä Tapani K:n tekemiä ilmeisesti melkein kaikissa. Sanoitukset tällä levyllä ovat uskomaton juttu sinällään, ja kun tietää että ne ovat Tapanin tekemiä. Niitä ei voi kuin -pysähtyä- ja kuunnella!
Ja kun kuuntelee vielä kappaleita "Elämä on kaunis, koruton" ja yhtä huikeaa "Rakkautemme kuolema", voi yhtyä edellä kirjoittaneeseen mielipiteeseen tämän 2000- luvun parhaasta iskelmä-albumista.
Ja ystävät!, Minä kehuisin kuulemani perusteella näin tätä levyä, vaikka sen olisi tehnyt kuka tahansa. Teidän täytyy kuulla tämä levy ennen kuolemaa, ennen menetysksiä, ennen rakastumisia. Ja kaikkien ilojen keskellä myös.
Uskomatonta mestarin jälkeä! Kiitos Tapani Kansa, 3.3.2009!
alias _Roger Moore- Hemuli Immelman
Latasin myös jo netistä nuo levyn biisit ( aion kyllä ostaa sen itse levynkin, kunhan se ilmestyy) ja täytyy todeta ,että olen samaa mieltä kanssasi.
Tapanin ääni on aivan mahtavassa vireessä. Niin mahtava latinki ,tunne ja eläytyminen hänellä noissa lauluissa. Todella sielua ja sydäntä sykähdyttäviä tulkintoja. ja Mika Toivanen säveltäjän on tehnyt aivan loistavaa työtä myös. Täytyykin toivo , että Tapsan ja Mikan yhteistyö saa tulevaisuudessa lisää jatkoa (nälkä kasvaa syödessä ;) ).
Tällä levyllä ei ole yhtään ns. "heikkoa lenkkiä". Kaikki biisit ovat korkeatasoista iskelmää. Ainoa biisi, johon en vielä ensimmäisellä kuuntelukerralla päässyt ns."kiinni" oli "Yön saapuessa", mutta kun kuuntelin sen toisen kerran, niin aloin pitämään siitä kovastikkin. Erittäin kauniit ja koskettava tulkinta ja sanat.
"En ole se mies" on mielestäni jopa komeampi biisi, kuin Tapsan ensimmäinen hitti "Delilah".
"Rakkautemme kuolema", "Valheet", " Rakkautta on rauhaa ei" biisit Tapsa laulaa järisyttävän komeasti.
Herkempää linjaa edustavat " Parhaat päivämme", " Yössä toukokuun", "Yön saapuessa ", " On syli auki sulle" ja Elämä on kaunis, koruton".
"Äidin pikkupojan paluu" ja "Voin yhä uudelleen rakastua" lauluissa on mukavan positiivista meininkiä. - r.moore
Hemuli Immelman kirjoitti:
Latasin myös jo netistä nuo levyn biisit ( aion kyllä ostaa sen itse levynkin, kunhan se ilmestyy) ja täytyy todeta ,että olen samaa mieltä kanssasi.
Tapanin ääni on aivan mahtavassa vireessä. Niin mahtava latinki ,tunne ja eläytyminen hänellä noissa lauluissa. Todella sielua ja sydäntä sykähdyttäviä tulkintoja. ja Mika Toivanen säveltäjän on tehnyt aivan loistavaa työtä myös. Täytyykin toivo , että Tapsan ja Mikan yhteistyö saa tulevaisuudessa lisää jatkoa (nälkä kasvaa syödessä ;) ).
Tällä levyllä ei ole yhtään ns. "heikkoa lenkkiä". Kaikki biisit ovat korkeatasoista iskelmää. Ainoa biisi, johon en vielä ensimmäisellä kuuntelukerralla päässyt ns."kiinni" oli "Yön saapuessa", mutta kun kuuntelin sen toisen kerran, niin aloin pitämään siitä kovastikkin. Erittäin kauniit ja koskettava tulkinta ja sanat.
"En ole se mies" on mielestäni jopa komeampi biisi, kuin Tapsan ensimmäinen hitti "Delilah".
"Rakkautemme kuolema", "Valheet", " Rakkautta on rauhaa ei" biisit Tapsa laulaa järisyttävän komeasti.
Herkempää linjaa edustavat " Parhaat päivämme", " Yössä toukokuun", "Yön saapuessa ", " On syli auki sulle" ja Elämä on kaunis, koruton".
"Äidin pikkupojan paluu" ja "Voin yhä uudelleen rakastua" lauluissa on mukavan positiivista meininkiä.Kiitos sielun sisko tai veli! Samaa mieltä. Kuuntelen kolmatta kertaa ja superlatiivit loppuvat. "Rakkautemme kuolema" saa kananlihalle. En näe ITunes Plussasta kuka on sanoittaja mutta jos se on Maestro Itse niin silloin runoilija-palkinto hänelle! Ja tulkinta! Albumin moni muukin biisi samoin saa kylmät väreet jota kyllä ei ole tapahtunut moneen aikaan.
Musiikkiamakuni on laaja ja samalla imuroin U":sta. Mutta ei se Tapani Kansaa voita. Yksi biisi siellä on joka jysähti "White As Snow".
Meidän suomalaisten tulis olla ylpeitä että meillä on näin hienoja omalla kielellämme laulavia sinatroja ja anitabakereitä kuten on Tapani Kansa, Katri Helena, Jari Sillanpää, Marita Taavitsainen. Ja monia muita. Miksi rutista kun suomalaisuus on henkilökohtaisesti, sydämessä ja parhaimmillaan näin komeata kuten on Tapani Kansakin ja hänen laulunsa! On miehellä komea ääni. - MMM
r.moore kirjoitti:
Kiitos sielun sisko tai veli! Samaa mieltä. Kuuntelen kolmatta kertaa ja superlatiivit loppuvat. "Rakkautemme kuolema" saa kananlihalle. En näe ITunes Plussasta kuka on sanoittaja mutta jos se on Maestro Itse niin silloin runoilija-palkinto hänelle! Ja tulkinta! Albumin moni muukin biisi samoin saa kylmät väreet jota kyllä ei ole tapahtunut moneen aikaan.
Musiikkiamakuni on laaja ja samalla imuroin U":sta. Mutta ei se Tapani Kansaa voita. Yksi biisi siellä on joka jysähti "White As Snow".
Meidän suomalaisten tulis olla ylpeitä että meillä on näin hienoja omalla kielellämme laulavia sinatroja ja anitabakereitä kuten on Tapani Kansa, Katri Helena, Jari Sillanpää, Marita Taavitsainen. Ja monia muita. Miksi rutista kun suomalaisuus on henkilökohtaisesti, sydämessä ja parhaimmillaan näin komeata kuten on Tapani Kansakin ja hänen laulunsa! On miehellä komea ääni.Latasin tuon albumin levyt tuolta aiemmin laittamastasi linkistä. Kerrassaan positiivinen yllätys. Tälläisiä pop-iskelmäbiisejä olen odottanut Tapanilta, kuin yleisesti ottaen muutenkin vuosikaudet. Alkaa nuo Finlanderssin ja Charles Blogmanin yli-imelät hempeilyt jo ärsyttämään.
Tapanin ääni soi upeasti. Nautittavaa kuunneltavaa. VALHEET biisi on mielestäni vähän Jari Sillanpäämäinen. Hänellä on nimittäin tuollaisia vähän samantyylisiä lauluja, kuin tuo. Hieno biisi.
RAKKAUTEMME KUOLEMA on vaikuttava. Se iskee meikäläisenkin kaaliin,kuin metrin halko. Samaa voi sanoa mm. EN OLE SE MIES- laulusta ja viisubiisinäkin jo tunnetuksi tulleesta RAKKAUTTA ON RAUHAA EI- biisistä.
KÄYKÖÖN NIIN TAIKKA NÄIN on myös mainio Tapanin esitys. En muista onko hän sitä taas joskus aikaisemmin laulanut levylle.
YÖSSÄ TOUKOKUUN on mielestäni Elämäni laulukirjan lisäksi Tapanin toistaiseksi kaunein levyttämä laulu.
Kaikenkaikkian loistava levy. Kyllä siitä voi Tapsa itsekkin olla ylpeä. Ihme jos tuon levyn biiseistä ei hänelle uusia hittejä muodostu. - Buahahahahaa
MMM kirjoitti:
Latasin tuon albumin levyt tuolta aiemmin laittamastasi linkistä. Kerrassaan positiivinen yllätys. Tälläisiä pop-iskelmäbiisejä olen odottanut Tapanilta, kuin yleisesti ottaen muutenkin vuosikaudet. Alkaa nuo Finlanderssin ja Charles Blogmanin yli-imelät hempeilyt jo ärsyttämään.
Tapanin ääni soi upeasti. Nautittavaa kuunneltavaa. VALHEET biisi on mielestäni vähän Jari Sillanpäämäinen. Hänellä on nimittäin tuollaisia vähän samantyylisiä lauluja, kuin tuo. Hieno biisi.
RAKKAUTEMME KUOLEMA on vaikuttava. Se iskee meikäläisenkin kaaliin,kuin metrin halko. Samaa voi sanoa mm. EN OLE SE MIES- laulusta ja viisubiisinäkin jo tunnetuksi tulleesta RAKKAUTTA ON RAUHAA EI- biisistä.
KÄYKÖÖN NIIN TAIKKA NÄIN on myös mainio Tapanin esitys. En muista onko hän sitä taas joskus aikaisemmin laulanut levylle.
YÖSSÄ TOUKOKUUN on mielestäni Elämäni laulukirjan lisäksi Tapanin toistaiseksi kaunein levyttämä laulu.
Kaikenkaikkian loistava levy. Kyllä siitä voi Tapsa itsekkin olla ylpeä. Ihme jos tuon levyn biiseistä ei hänelle uusia hittejä muodostu.Jo on taas Tapsukan fundamentalistifanit vauhdissa! Luulisi vähintäin Tupsun itse ja/tai levy-yhtiön edustajien olevan äänessä: on meinaan niin marsipaanisiirappaista kehuskelua, että oksettaa. Uskonnolliset hihhulitkaan eivät ole yhtä hurmoksellisia kuin nämä - en edes tiedä miksi näitä kutsuisi- hörhöt. Fanaatikkoja kaikki tyyni.
- buenosairess
MMM kirjoitti:
Latasin tuon albumin levyt tuolta aiemmin laittamastasi linkistä. Kerrassaan positiivinen yllätys. Tälläisiä pop-iskelmäbiisejä olen odottanut Tapanilta, kuin yleisesti ottaen muutenkin vuosikaudet. Alkaa nuo Finlanderssin ja Charles Blogmanin yli-imelät hempeilyt jo ärsyttämään.
Kaikenkaikkian loistava levy. Kyllä siitä voi Tapsa itsekkin olla ylpeä. Ihme jos tuon levyn biiseistä ei hänelle uusia hittejä muodostu.lällyiskelmät kyllasyttävät jo. taustalla soi finladersin viimeisin lällätys. hyi noita.
- Tatu@
r.moore kirjoitti:
Kiitos sielun sisko tai veli! Samaa mieltä. Kuuntelen kolmatta kertaa ja superlatiivit loppuvat. "Rakkautemme kuolema" saa kananlihalle. En näe ITunes Plussasta kuka on sanoittaja mutta jos se on Maestro Itse niin silloin runoilija-palkinto hänelle! Ja tulkinta! Albumin moni muukin biisi samoin saa kylmät väreet jota kyllä ei ole tapahtunut moneen aikaan.
Meidän suomalaisten tulis olla ylpeitä että meillä on näin hienoja omalla kielellämme laulavia sinatroja ja anitabakereitä kuten on Tapani Kansa, Katri Helena, Jari Sillanpää, Marita Taavitsainen. Ja monia muita. Miksi rutista kun suomalaisuus on henkilökohtaisesti, sydämessä ja parhaimmillaan näin komeata kuten on Tapani Kansakin ja hänen laulunsa! On miehellä komea ääni.Tapsalta tulee nyt pitkästä aikaa sellaisia biisejä, jotka jää ns. kerrasta kaaliin. Tosi tarttuvia ja sävähdyttäviä lauluja. Tapanin komea ääni ja sävykkäät tulkintataidot pääsevät nyt loistavasti oikeuksiinsa.
- Ei-kaalipää
Tatu@ kirjoitti:
Tapsalta tulee nyt pitkästä aikaa sellaisia biisejä, jotka jää ns. kerrasta kaaliin. Tosi tarttuvia ja sävähdyttäviä lauluja. Tapanin komea ääni ja sävykkäät tulkintataidot pääsevät nyt loistavasti oikeuksiinsa.
Kaalipäitä olette kaiiki tyyni jos tuollaisesta määkymistä kuuntelette ja vielä tykkäätte!!! Ja kehtaatte kutsua musiikiksi! Hävyttömyyden huippu!
- Gilla*
En ole biisejä vielä kokonaisuudessaan kuulut, kun ostan sen levyn vasta sitten ensi viikon keskiviikkona kun se julkaistaan. Noiden pätkien perusteellakin voi kyllä jo sanoa, että hienoa musiikkia ja Tapsan vahvaa ja väkevää tulkintaa on odotettavissa.
Mä en ole vielä ottanut selvää ,että miten tuo biisien lataaminen netistä tapahtuu. Mä en ole mikään välkky näissä tietokone- juituissa, joten taidan nyt malttaa vielä odottaa 11.3 asti ja mennä sitten heti ostamaan sen levyn Anttilasta. Toivottavasti niitä levyjä olisi sieltä jo heti aamusta saatavilla.
Noita näytteitä mä kyllä jo kuuntelin ja tosi mahtavia biisejä tuntuu olevan sillä levyllä! Hitsit ,että tuntuu menevän niin hitaasti nyt nämä päivät, kun odottaa vaan sitä keskiviikkoa.- r.moore
Justiinax kirjoitti:
Mä en ole vielä ottanut selvää ,että miten tuo biisien lataaminen netistä tapahtuu. Mä en ole mikään välkky näissä tietokone- juituissa, joten taidan nyt malttaa vielä odottaa 11.3 asti ja mennä sitten heti ostamaan sen levyn Anttilasta. Toivottavasti niitä levyjä olisi sieltä jo heti aamusta saatavilla.
Noita näytteitä mä kyllä jo kuuntelin ja tosi mahtavia biisejä tuntuu olevan sillä levyllä! Hitsit ,että tuntuu menevän niin hitaasti nyt nämä päivät, kun odottaa vaan sitä keskiviikkoa.Et tule Justiinax- ystävä pettymään! Aion itsekin ostaa vielä fyysisen CD:n, on se vaan niin hyvä levy. Hyviä jatkoja!
- occo
Montako levyä Tapani Kansa on levyttänyt? Tarkoitan lähinnä albumeja, jos jollain on tietoa. Esimerkiksi iTunes näyttää 31 eri nimikettä, kokoelmaia joukossa. Luvussa ei soittoääniä tms. kuten mm. netti Anttilan haussa. Lie laajin kokoelma mitä verkkomusiikissa löytyy tuo iTunes...
Ja sitten: Amado mio:lla löytyy 'Anna mun jäädä sun luo', onko hän levyttänyt sitä toistamiseen?
Ja tuo yksi lempikappaleeni 'On syli auki sulle' antoi 5 hakua eri levyillä/kokoelmilla. Osaako jo joku sanoa, onko uusimmalla levyllä eri tulkinta kuin alkuperäinen?- ZaiZai
Laskin Tapanin kotisivuilta albumit ja jos ne kaikki on sinen merkitty, niin niitä on tällähetkellä 46 kpl. Keskiviikkona julkaistava uusin levy on siis 47:s. Joukossa on kokoelmalevyjäkin. En laskenut niitä erikseen.
Tapanin toineen levytys "Anna mun jäädä sun luo" laulusta on viimevuonna julkaistulla live-taltiointilevyllä "Maestro areenalla". Levyn laulut on äänitetty Tapsan 40-vuotis taiteilijajuhlakonsertista.
"On syli auki sulle" on alunperin Tapsan levyllä " Salaisuudessain". Se biisi on varmaan myös mukana useammalla kokoelmalevyllä, siksi niitä hakuja siitä biisistä löytyi niin monta.
Sitä en osaa sanoa, että onko tuolla uusimmalla levyllä se alkuperäisversio, vai Tapsan uudelleen laulama versio. Siitä levyn kansipaperissa olevista biisitiedoista se sitten luultavasti selviäisi, kunhan se albumi ilmestyy. - occo
ZaiZai kirjoitti:
Laskin Tapanin kotisivuilta albumit ja jos ne kaikki on sinen merkitty, niin niitä on tällähetkellä 46 kpl. Keskiviikkona julkaistava uusin levy on siis 47:s. Joukossa on kokoelmalevyjäkin. En laskenut niitä erikseen.
Tapanin toineen levytys "Anna mun jäädä sun luo" laulusta on viimevuonna julkaistulla live-taltiointilevyllä "Maestro areenalla". Levyn laulut on äänitetty Tapsan 40-vuotis taiteilijajuhlakonsertista.
"On syli auki sulle" on alunperin Tapsan levyllä " Salaisuudessain". Se biisi on varmaan myös mukana useammalla kokoelmalevyllä, siksi niitä hakuja siitä biisistä löytyi niin monta.
Sitä en osaa sanoa, että onko tuolla uusimmalla levyllä se alkuperäisversio, vai Tapsan uudelleen laulama versio. Siitä levyn kansipaperissa olevista biisitiedoista se sitten luultavasti selviäisi, kunhan se albumi ilmestyy.Tässä täytyy täydentää levyvalikoimaansa, ainakin yrittää löytää 'Salaisuudessain' ja 'Päivä jolloin rakastat' CD:nä.
- musacorner**
Ostin tänään tuon levyn ja täytyy sanoa että se on kyllä ehdottomasti yksi Tapsan parhaista albumeista ,ellei jopa paras. Vaikea lähteä nimeään mitään tiettyä biisiä, koska pidän niistä kaikista. Hienoja melodioita ja sanoituksia, sekä Tapanin todella vahvaa,loistokasta ja herkän kaunista tulkintaa kauttalinjan.
- kaupungin kaija
koko levy, kaikki kappaleet. kokonaisuus on ajateltu ja huolitellen lämmin. kiitos tapsalle ja tiimille.
- maukasta on
Täällä työpaikallakin radiosta joku paikallinen epämusiikkikanava soitteli jotain järkyttävää Tapsukkatuotannon "helmeä" jolloin koko osasto ryntäsi yhtenä miehenä ja akkana toosan kimppuun ja eikun kanavanvaihtoon. KY radiokanava on tästedes boikotissa.
Se on jo tarpeeksi järkyttävää joutua olemaan töissä mutta T.Kansa yhdistettynä työntekoon lähentelee jo kidutusta. Huh,huh. Tuskanhiki vain valuu. - käpy kepulainen
maukasta on kirjoitti:
Täällä työpaikallakin radiosta joku paikallinen epämusiikkikanava soitteli jotain järkyttävää Tapsukkatuotannon "helmeä" jolloin koko osasto ryntäsi yhtenä miehenä ja akkana toosan kimppuun ja eikun kanavanvaihtoon. KY radiokanava on tästedes boikotissa.
Se on jo tarpeeksi järkyttävää joutua olemaan töissä mutta T.Kansa yhdistettynä työntekoon lähentelee jo kidutusta. Huh,huh. Tuskanhiki vain valuu.Pankaa seuraavaksi navetan ovet lukkoon,ettette pääse ihmisten ilmoille.
käpy kepulainen kirjoitti:
Pankaa seuraavaksi navetan ovet lukkoon,ettette pääse ihmisten ilmoille.
Hyvin sanottu ! :D Ovat liikaa siellä navetassa haistelelet väkevää sianp..kaa ( ja tunkeneet korviinsakin sitä), joten ei niitä sieltä ihmisten ilmoille uskalla päästää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242473
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa261041Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa260892Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21891- 52882
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795