Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
WAU! Ihania kuvia tuolla kotisivuilla ! Tapsa on tyylikkään ja komeen näköinen mies. Pääsispä vaan pian näkemään ja kuulemaan Tapsaa ihan livenä ! Alkaa olla jo kova ikävä.
26.02.2009 21:31
Tapsa ei selittele ,eikä kerjää mitään sääliä. Ettäs tiedät ! Oon lukenut,että opettajat ei koulussa hyväksynyt sitä, kun Tapsalla oli omia näkemyksiä ja mielipiteitä asioista ja uskalsi jo silloin uhmata auktoriteetteja.
Ja sitäpaitsi, kun Tapsa anteeks pyytää, niin se kans tarkoittaa siitä. Se ei ole mitään teennäistä huulten höpinää, niinkuin joillakin joiden tarkotus on vaan mielistellä jotta vaikuttais ihmisten silmissä niin nöyrältä että.
Eikä Tapsa omista virheistään aina muita syytä.Tapsalla on kyllä myös selkärankaa kantaa vastuu omista teoistaan ja sanoistaan. NIH!
26.02.2009 21:24
Älä Tapsan piikkiin laita omia sohlinkejas. Kyllä sulla on sen verran rispaantunut se "ryppynaru", että ne löysät pääsi housuihin ihan sulla ittelläs.
26.02.2009 21:13
No EI tosiaanka oo lopettamassa laulu-uraansa ja siitä JÄTTISUURI KIITOS !
26.02.2009 21:06
Mä olen joskus radiosta kuullut tuon kipaleen, ja tykkäsin siitä kyllä, mutta mulla ei ole CD:tä jolla se on. Kiitos noista antamistasi tiedoista, niin nyt osaan etsiä sellasta levyä, jolla tuo biisi on :)
02.01.2009 19:15
Hynnisen tasapaksua jolloa kauaa jaksa kuunnella. On kuin kiimanen kissa mouruais. Kyllä mä kuuntelen paljon mielummin tätä "popparia".
27.12.2008 19:41
Eikö teillä elämässänne tosiaankaan ole tärkeämpää mietittävää, kuin että onko jollain laulajalla mikrofoni konsertissa vai ei.
25.12.2008 19:33
En kai mä tollasesta asiasta valehtelis. Mun isältä on leikattu kasvain päästä aikoinaan (15 vuotta sitten). Eli se on ilmeisesti joku perinnöllinen juttu. Isällä se leikkaus kesti 12 tuntia , eli oli aika vaikea leikkaus, kun se kasvain oli niin pahassa paikkaa.
Mun leikkaus on sitten ens vuoden puolella.
Joku tuossa yllä kirjoitti, että tää ei ole mikään lääkäriklinikka. Ei olekkaan. Enkä mä tosta mun jutustakaan sen enempää... Mä toivoisin vaan sitä, että täällä jätettäis nuo Tapsankin terveydentilan puimiset pois, niinkuin mä sanoin Tapsalla ei ole hätää. Ei pidä liioitella asioita.
Jos se mun leikkaus menee hyvin, niin mä menen heti Tapsan keikalle/ konserttiin ,kun vaan kynnellekykenen.
Enkä mä sulle "Vitokas" tai kellekkään muullekaan mitään kaunaa kanna, vaikka aika kovaa sanaharkkaa välillä on ollutkin.
Kiitos teille "Vitokas", "Uralin" ,"Särkynyt sydän", ym. joulun toivotuksista ja tsemppaamisesta.
19.12.2008 14:26
Joo, olen tälläinen 26-vuotias muori ;)
Hampaat on omat ja kakkuloita ei ole. En ole kirjoitellut tänne, koska multa löytyi hiljattain aivokasvain päästä. Ei ole ollut oikein fiilistä kirjoitella. Kalju olen ensivuoden alussa, kun hiukset pitää leikata pois sitä leikkausta varten.
Tapsalla ei ole hätää. Tiedän sen.siksi jätän nuo kohukirjoittelut omaan arvoonsa.
Hyvät joulut kaikille.
Kirjoitan ehkä joskus.
19.12.2008 01:57
Älä jauha paskaa. Jos juttu olisi totta, niin olisit siitä jo aamulla/päivällä rientänyt tänne vaahtoamaan, etkä odottanut iltaan asti!
Se oli siinä... Mun viimeinen viestini tänne.
06.12.2008 21:08
Joo ja varsinkin, kun tuon tämänkertaisen konserttikiertueen tunnelma oli aika intiimi ja niin herkkä, niin kyllä se salamavalojen räpsymineen mun mielestä pilaisi paitsi sitä tunnelmaa, niin myös solistin/muusikoiden keskittymistä.
05.12.2008 17:13
Olis voinut tulla niin, mutta kun en ollut tuossa konsertissa...
05.12.2008 16:48
Tosi mahtava biisi. Just sellanen sopivan mahtipontinen, jossa Tapsa pääsee revittelemään kunnolla. Vaatii pari kuuntelukertaa, että siihen biisiin pääsee kunnolla "sisään".
Sanat on puhuttelevat.
03.12.2008 18:32
Mä en oikein tykkkää tästä versiosta. Tapsalla on tässä jotenkin vähän semmoneen honottava ääni. Sillä Tapsan uusimmalla joululevyllä on paljon hienompi tulkinta tästä biisistä (laulaa sen lopun ruotsiksi siinä ).
03.12.2008 18:31
Tuossa ekalla puoliskolla kun oli pari sellasta jazz-biisiä, niin niistä en erityisemmin tykännyt, koska en tykkää jazzista yleensäkään, mutta muuten kyllä pidin noista kaikista biiseistä.
02.12.2008 00:31
Tosi ihanaa kuunnella tuota taltiointia :) Mulle tuli nyt muuten yks uus lempilaulu tuosta Höstvistasta eli Syyslaulusta. Se on niin kaunis. Sopii hienosti Tapsalle se. Hän lauloi Hämeenlinanssakin sen niin herkästi ja tunteella.
02.12.2008 00:24
Niin mä nautin kans ja nimenomaan just sen takia, kun "Särkynyt sydän" kirjoitti tuossa täyttä asiaa!
21.11.2008 23:11
En tiiä vaan, että onko Tapsan ohjelmiston vaikeimmasta päästä, mut kyllä Tapsa ton senverran hienosti vetää, että vois luulla ihan varsinaiseksi klasarilaulajaksi.
20.11.2008 16:16
Noh, siitä kiitos Hynniselle, että hän on ollut innostajana ja hyvänä esikuvana Tapsalle.
19.11.2008 20:35
Ei kai sitä nyt kumminkaan mieltänsä tarvi muuttaa jostain laulajasta oman idolin mieltymyksen mukaan.
Mulla on OMA mielipiteeni noista kyseisistä laulajista, enkä mä tiedä miks mun pitäis sitä anteeks pyytää ?
19.11.2008 20:33
57 / 198