Jonkin kaupallisen tv-yhtiön kanavalta näin vilaukselta uutisen, jonka mukaan T. Kansa lopettaa laulamisen ja keskittyy puhumiseen? Onko tosiaan näin?
Kansa lopettaa uransa?
21
942
Vastaukset
- OK.
Ei todellakaan ole lopettamassa laulu-uraansa .
Tapsan kotisivuilta lainaus:
"Tänään kerrottiin Iltalehdessä, että Tapani on tehnyt ja tulee edelleenkin tekemään myös puhe- ja esitelmäkeikkoja.
Nyt monet ovat huolestuneina tiedustelleet tarkoittaako tämä, että Tapani olisi jättämässä pois lauluesitykset.
Ei huolta! : )
Tapani EI PYSTYISI ELÄMÄÄN ilman laulua ja musiikkia!
Tanssikeikat tulevat olemaan entistäkin tanssillisemmat, ja konserttipuolella on luvassa uusia, upeita elämyksiä! " - Safira~
Missään ei ole sanottu,että Tapani lopettaisi laulajan hommat. Ei todellakaan niin ole. Luojan kiitos.
Tapani laulukeikkojen lisäksi käy välillä pitämässä tilaisuuksissa esitelmiä. ( antaa esim. esiintymiskoulutusta).
Eikä siinä sinällään ole mitään uutta, sillä Tapsahan on jo aikaisempina vuosinakin käynyt pitämässä ns. luentoja.
Itsekkin olin pari vuotta sitten Diabetesliiton järjestämässä tapahtumassa, jossa Tapani oli puhumassa.- wanharouwa
>>( antaa esim. esiintymiskoulutusta).
- Roni @
wanharouwa kirjoitti:
Joo, se opettaa muille kuinka vittuillaan yleisölle ja taustamuusikoille.
- nuorirouva
wanharouwa kirjoitti:
Tapani voisi vetää wanhallerouvalle pienen kuntopiirin,eiköhän rouvalta hymy hyytyisi,eikä sen jumpan jälkeen jaksaisi paljon juoruja levitellä.
- oi miksi
wanharouwa kirjoitti:
voisit olla ensimmäisten joukossa pyytämässä esiintymiseesi koulutusta. Niin yksipuolista se on!
- tosiaan vasta
nuorirouva kirjoitti:
Tapani voisi vetää wanhallerouvalle pienen kuntopiirin,eiköhän rouvalta hymy hyytyisi,eikä sen jumpan jälkeen jaksaisi paljon juoruja levitellä.
hörönaurut irtos, eikä ihan pieneltä joukkiolta.
- ...ihan
Että oikein esiintymiskoulutusta. Tuo oli paras vitsi aikoihin :)Kiitos makeista nauruista.
- Histamiini**
...ihan kirjoitti:
Että oikein esiintymiskoulutusta. Tuo oli paras vitsi aikoihin :)Kiitos makeista nauruista.
Tapani on yleensä hyvin rento ja luonnikas lavalla. Ihan hyvä vaan jos hän antaa jotain vinkkejä luontevaan esiintymiseen.
- wanharouwa
nuorirouva kirjoitti:
TK:lta vetämättä jumpat.
Mutta olisi kyllä todella herkullista järjestää Sinulle nuorirouva ja TK:lle kuntopiiri :)
3 eri salia. Tanssisalissa 10-tanssit, kuntosalilla välinevaihto 10 minsan välein ja jumppasalissa kuntopiiri, vaihtoväli 2-minuuttia ja joka salissa tunti putkeen.
Saisitte aivan itse määrätä järjestyksen mutta minä määräisin tahdin.
Se parhaiten nauraisi kukka viimeksi nauraisi....ja se ei olisi teistä kumpikaan ;) - noname
wanharouwa kirjoitti:
Mutta olisi kyllä todella herkullista järjestää Sinulle nuorirouva ja TK:lle kuntopiiri :)
3 eri salia. Tanssisalissa 10-tanssit, kuntosalilla välinevaihto 10 minsan välein ja jumppasalissa kuntopiiri, vaihtoväli 2-minuuttia ja joka salissa tunti putkeen.
Se parhaiten nauraisi kukka viimeksi nauraisi....ja se ei olisi teistä kumpikaan ;)Sinulla olisi Wanharouwa sitten vielä kova homma edessä ( ehkä kovempi ,kuin se itse kuntopiiri), jos meinaisit saada Tapsan tottelemaan itseäsi. Voipi olla, ettei sinuakaan pahemmin naurattaisi. Tapsa on näet aika jääräpää ja tottunut siihen että mennään sen määräämässä tahdissa.
- uramuija
Jos Tapani antaa esiintymiskoulutusta, niin epäilen kyllä suuresti hänen ammattitaitoaan. Nimittäin jos hän pitää esiintyjälle sopivana huutaa äitienpäiväkonsertissa että "kakarat hiljaa". Ei herätä kovin lämpimiä tunteita esiintyjää kohtaan.
Samoin törkyisten puhumiseen ei koulutusta tarvita. Jokainen libidonsa romahtamisesta huolestunut ikämies osaa p***ujutut omasta takaa. Tuskin Tapsa kenellekään nuorelle esiintyjälle mitään esiintymiskoulutusta pysty antamaan, aika on ajanut ohi ja Tapsalla ikämiehen maneerit. - laskisin tämänkin mielipiteesi
wanharouwa kirjoitti:
Se parhaiten nauraisi kukka viimeksi nauraisi....ja se ei olisi teistä kumpikaan ;)solvaamiseksi ja aliarvioimiseksi, kuitenkin kun et edes tunne henkilöitä (toki tiedät Tapsan), ja olet ymmärtääkseni ainoastaan lukuja vaille lääkäri.
- tapsa on tosi järkyttävä ih...
laskisin tämänkin mielipiteesi kirjoitti:
solvaamiseksi ja aliarvioimiseksi, kuitenkin kun et edes tunne henkilöitä (toki tiedät Tapsan), ja olet ymmärtääkseni ainoastaan lukuja vaille lääkäri.
minä taas olen seurannut 60 luvusta lähtien tapsa on tosi järkyttävä ihminen muille.tapsa ja tapsan tempaukset.
- Öynöy
Ei Tapsalla ole pienintäkään aikomusta laulamista jättää.
Tykkää vaan käydä myös juttelemassa ihmisille asioista, ja se hänelle sallittakoon. Käyhän monet näyttelijätkin pitämässä esitelmiä sen päätyönsä ohessa. Ei se ole lauluhommista mitään pois.- StefanFolk
HUHUA ! Minä jo hetken kerkesin toivoa,notta nyt siitä päästiin. ;)
No EI tosiaanka oo lopettamassa laulu-uraansa ja siitä JÄTTISUURI KIITOS !
- oletko sekopää?:
oletko täysi sekopää anna muidenkin ottaa kantaa kuin vaan sinä ja sinun mielipiteesi tapsasta poisteles taas juttuja sehän on mieli puuhaasi.
- ....tuttavani mukaan:
Eräs kovasti Tupsukkaa muistuttava olkalierihattuinen äijänkäppänä on nähty kuulemma Mannerheimintiellä hyräilemässä "St Pauli ja Reeperbahnia" ja myös kuulemma osallistumassa saksan kielen intensiivikursseille paikallisessa Goethe-Instituutissa... minkähänlainen uusi ura mielessä?
- <<<
ITSE DIGGAAN TAPANI KANSAA.KARI TAPIOTA JA MARKKU AROA JA DANNYA JA FREDIÄ.FREDERIKKIÄ
- onnesta.jopa minäkin.
jos lopettaa niin puolet kansasta hyppii viikon onnesta.jopa minäkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373401
- 971684
- 1361595
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571095
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2451042Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990