Kun jo luulee kaikki levytykset kuulleen, niin eikö mitä. Tulipa ostettua minulle Tapsan uusi CD (painotan sanaa minulle), niin löytyipä ennen kuulematon kappale nimeltä: Yö kun menee, päivä tulee. Onko kukaan ennen kuullut?
vanhakin voi olla uutta
4
360
Vastaukset
- ZaiZai
Olen kuullut tuon laulun. Se on muistaakseni ainakin jollakin Tapanin 20 suosikkia kokoelma CD:llä
- Gilla*
En ole kuullut tuota laulua koskaan. Minkänimisellä levyllä se on ? Onko se alunperin suomalaineen biisi, vai onko käännöskappale ?
- oisnip
tuo kappale on Jedem Abend folgt ein Morgen, eli saksalainen schlageri, sanoittanut suomeksi Saukki ja sovittanut Esko Linnavalli, Tapsa on levyttänyt tuon kappaleen 1969 Scandialle. Löytyy ainakin 20 suosikkia-levyltä noista kauppojen Easy Price kokoelmista (Tapsalla on ainakin parikin tällaista kokoelmaa). Fazerin levynro 4509-99228-2, ja tämä albumi on julkaistu 1995.
oisnip kirjoitti:
tuo kappale on Jedem Abend folgt ein Morgen, eli saksalainen schlageri, sanoittanut suomeksi Saukki ja sovittanut Esko Linnavalli, Tapsa on levyttänyt tuon kappaleen 1969 Scandialle. Löytyy ainakin 20 suosikkia-levyltä noista kauppojen Easy Price kokoelmista (Tapsalla on ainakin parikin tällaista kokoelmaa). Fazerin levynro 4509-99228-2, ja tämä albumi on julkaistu 1995.
Mä olen joskus radiosta kuullut tuon kipaleen, ja tykkäsin siitä kyllä, mutta mulla ei ole CD:tä jolla se on. Kiitos noista antamistasi tiedoista, niin nyt osaan etsiä sellasta levyä, jolla tuo biisi on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373401
- 971684
- 1361595
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571095
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2451042Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990