Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Wanharouwa on keteellineen, kun ei saa Tapsaa viereensä.... Edes nukkumaan ;)
19.11.2008 20:28
SUURET kiitokset kivoista konserttikuulumisista Uralin ! :D
Hieno juttu ,että Tapsa pyysi Ninalle ablodit yleisöltä ! Se oli huomaavainen ele.
"Tapsa kertoi sunnuntain konsertista Hämeenlinnassa ja yleisöstään niin, että kun Tapsa oli pyytänyt Hämeenlinnalaisia laulamaan niin he olivat alkaneet taputtaa…! Kyllä siitä huumoria riitti"
Joo, Hämeenlinnassa oli kyllä hauska tilanne tuo kun piti laulaa sitä kertosäettä Tapsan mukana, niin yleisö vaan taputti. Tapsa sanoi , että tässä kohtaa pitää laulaa,eikä läpyttää, sillä orkesterissa on niin hyvä rumpali, että se kyllä huolehtii rytmistä ;D
Sitten Tapsa sanoi ,että: " jos vielä joskus uskaltaudutte mun konserttiin, niin mä takaaan ja alleviivaan, että laulatte TOOSI paljon ja TOOSII paljon kovempaa HETI !" ;)
Yleisöä nauratti kovasti :)
Ne kaks naista olikin sitten aikas rohkeita ja reippaita,kun ne uskaltautu sinne lavalle jammaamaan Tapsan kanssa ;) Mä en varmaan olis kehdannut mennä sinne lavalle tanssimaan kaikkien vahdatessa...
Njaa-a... mitähän näkymiä se Tapsa niiden naisten takana oikein tarkasteli...aiai ;D
Juu se "Äidin pikkupojan paluu" on valloittava biisi. Mä ihastuin siihen heti eka kuulemalta !
19.11.2008 20:21
Jorma Hynnisestähän mä olen sanonut, että se on kyllä hyvä oopperalaulaja, mut se pysytelköön vaan niissä lauluissa.Sen laulamista tangoista ja muusta ns. "kevyemmästämusiikista" kun mä en tykkää.
Mika Pohjosesta ja Kari Tapiosta mä en siltikään tyykkää, vaikka Tapsa niitä kehuikin. Mika Pohjosen ääni on vaan niin kalsea ja kolkko.
19.11.2008 19:54
Tapsa on muuttunut edukseen kyllä ihmisenäkin. On jotenkin rennompi ja vapautuneempi. Tapsa sanoikin Hämeenlinnan konsertissa, että tässä on nyt ihan "new man" . Totesi ,että tällästä ette ole ennen tuntenutkaan. "Mä olin viimeks 3-vuotiaana oma itteni Tapsa sanoi ;) "
19.11.2008 19:46
Mä tykkään noista uusista sivuista kyllä. Mun mielestä on tosi hyvä ,että niihin sivuun tulee nyt usein päivityksiä ja uutta juttua ( uutisia ym.tietoa.Eli niihin sivujen ylläpitoon paneudutaan nyt paremmin.
Vanhoista sivuissa ärsytti se ,että niihin päivityksiä tuli ehkä kerran kolmessa kuukaudessa ( jos aina niinkään usein) Esim. siinä etusivulla, jossa oli "uutisia" oli monta vuotta vanhoista keikoista ja TV- esiintymisistä juttua.
17.11.2008 23:33
Sun ei kannata kirjoitella asioista, mistä et mitään tiedä.
15.11.2008 14:03
Ei ole Tapsa mitään yksityisasioitaan lehtiensivuilla toitottanut ! Ettäs tiedät nyt senkin ! >:(
Ja Tapsalla on sitäpaitsi valtavasti hittejä ja muita hienoja lauluja, mut sulla on vaan joku ihme pakkomielle tuosta R.A.K.A.S:stä.
15.11.2008 14:02
No ei kai tähän aikaan vuodesta, niin kauhean ruskettunutkaan voi olla ( paitsi jos käy solariumissa tai ulkomailla). TV-lähetyksiä varten kai saatetaan juontajille ja vieraille laittaa jotain puuteria naamaan, mut ei Tapsa kyllä normaalisti meikkaa.
15.11.2008 13:59
Mut en mä siltikään tykkää Kari Tapiosta... mutta se onkin mun mielipiteeni.
15.11.2008 13:53
Sun mielestä ilmeisesti heikompien kiusaaminen on sitten oikein , jos hyväksyt sen Jone Nikulan harrastaman Idols-kisailijoiden julkisen nolaamisen ja nöyryyttämisen.
Tapsa tietää laulamisesta, viihdemaailmasta ja musiikista yleensäkin hiukan enemmän, kuin joku rääväsuu Nikula.
12.11.2008 13:28
Ja sinäkö sitten olet olevinas niin erinomainen laulaja ,että sun mielipiteilläs on väliä .
11.11.2008 12:28
Ihana haastattelu! :) Tapsa oli mainio siinä. Mä en sitä Reijo Taipaleen haastattelu löytänyt, mutta eipä sen kai niin väliä ole.
11.11.2008 12:26
Ihan OK sivut.Ehkä mä kuitenkin odotin jotain vähän erillaisempaa. Ei noi nimittäin niin paljon niistä vanhoista sivuista poikkea kuitenkaan ( oli ne vanhat sivutkin hyvät).
Joku keskustelupalsta tai vieraskirja- sivu olis saanut olla. Sitten jotain UUSIA promo/pressikuvia Tapsasta.
Ja sellainen sivu, johon Tapsa olisi aina sillointällöin kirjoittanut terveisiä ja omia kuulumisiaan ( joidenkin artistien sivuillahan on sellainen keikkapäiväkirja, johon kirjoittavat sitten tunnelmiaan keikoilta ).
11.11.2008 12:23
Upea veto! Täällä jotkut Tapsan mollaajat sanovat ,että Tapsa on vaan keskinkertaineen iskelmälaulaja. Joopa joo....
Laitetaas Kari Tapio, Topi Sorsakoski, Janne Tulkki, Mikko Mäkeläinen, Charles Blogman tai Simo Silmu vetäisemään vaikka tämä "Toreador", niin nähtäis ketkäs todellisuudessa niitä keskinkertaisia onkaan.
06.11.2008 10:07
Joo, mut Tapsa onkin heti toisena ! NIH!
03.11.2008 16:38
tuon levynhän piti ilmestyä jo syksyllä, mutta siinä on varmaan se biisi mukana, jonka Tapsa laulaa Suomen viisukarsinnoissakin, joten sitä levyä ei voida julkaista ennen sitä joulukuun 12 päivää, jolloin ne viisubiisitkin on ekan kerran julkisesti kuultavissa.
Tosi innolla odotan tuota levyä ja sitä Tapsan viisubiisi-ehdokasta. ( Ninahan on sen jo kuullut ja on kuulemma aikas mahtava biisi luvassa ! )
01.11.2008 21:22
Sama juttu mulla ! :) Oon ihan Tapsan upean ääneen ja karismaattisen persoonan lumoissa.
01.11.2008 09:23
Mä olen josus nähnyt jossain sellaisen Westandistä otetun ilmakuvan ja kyllä Tapsankin talo siinä näkyi (kattoa), muttei kovin hyvin, kun siinä oli aikapaljon kaikenlaisia puita ympärillä.
01.11.2008 09:21
Sä se jaksat narista... Mä en tiedä, että pitäiskö itkeä vai nauraa noita sun kommenttejas.
01.11.2008 09:17
Voisitko tehdä palveluksen ja työntää parsan perseesees ja painua Siperian aroille vaeltelemaan vähäks aikaa. Kiitos!
23.10.2008 23:01
58 / 198