Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. SUURET kiitokset kivoista konserttikuulumisista Uralin ! :D

Hieno juttu ,että Tapsa pyysi Ninalle ablodit yleisöltä ! Se oli huomaavainen ele.

"Tapsa kertoi sunnuntain konsertista Hämeenlinnassa ja yleisöstään niin, että kun Tapsa oli pyytänyt Hämeenlinnalaisia laulamaan niin he olivat alkaneet taputtaa…! Kyllä siitä huumoria riitti"

Joo, Hämeenlinnassa oli kyllä hauska tilanne tuo kun piti laulaa sitä kertosäettä Tapsan mukana, niin yleisö vaan taputti. Tapsa sanoi , että tässä kohtaa pitää laulaa,eikä läpyttää, sillä orkesterissa on niin hyvä rumpali, että se kyllä huolehtii rytmistä ;D
    Sitten Tapsa sanoi ,että: " jos vielä joskus uskaltaudutte mun konserttiin, niin mä takaaan ja alleviivaan, että laulatte TOOSI paljon ja TOOSII paljon kovempaa HETI !" ;)
    Yleisöä nauratti kovasti :)

Ne kaks naista olikin sitten aikas rohkeita ja reippaita,kun ne uskaltautu sinne lavalle jammaamaan Tapsan kanssa ;) Mä en varmaan olis kehdannut mennä sinne lavalle tanssimaan kaikkien vahdatessa...
    Njaa-a... mitähän näkymiä se Tapsa niiden naisten takana oikein tarkasteli...aiai ;D

Juu se "Äidin pikkupojan paluu" on valloittava biisi. Mä ihastuin siihen heti eka kuulemalta !