Tämän päivän Iltalehdessä lukee näin :
Kansa puhuu toistuvasti nöyryydestä, vaikka se ei ole asia, joka hänestä kuulijalle ensimmäiseksi tulee mieleen.
Tapani ei kumartele ketään, mutta hän on nöyrä itsensä, työnsä ja yleisönsä edessä.Hän muistuttaa ,etä Suomen kansa rakastaa rehellisyyttä. Myös kollegan esimerkki vakuuttaa.
- Kari Tapio on ollut pitkään oma aito itsensä. Yleisö rakastaa häntä ja hänen lauluaan.
Eli taitaa se jonkinasteinen kärhämä, mikä täällä vallitsee kärhämä olla vaan Karin ja Tapsan FANIEN keskinäistä nokittelua.
T.Kansalta kehut Kari Tapiolle
8
646
Vastaukset
Mut en mä siltikään tykkää Kari Tapiosta... mutta se onkin mun mielipiteeni.
- Raataja3
Minä taas en tykkää kummastakaan laulajana, mutta ihmisinä molemmat ovat ihan jees.
- grets
saat tykätä tai olla tykkäämättä, ei liikuta paskan vertaa!
- särkynyt sydän
Totuus on ,että ammattilainen arvostaa aina toista ammattilaista, oli ala mikä hyvänsä.Ne on aivan muut , jotka kehittelevät sotatiloja toisten ympärille.
- wanharouwa
Paraskin sanoja, taisi osua omaan nilkkaan....vai? ;D
Mutta siis, ennemmin helvetti jäätyy, ennenkuin TK:sta tulee nöyrä. Se mies ei edes tiedä mitä nöyryys on.
- Petter X
"Kansa puhuu toistuvasti nöyryydestä"
Nöyrä mies ei hauku Jone Nikulaa, tai muitakaan tv-tähtiä (huomaa: Kansa ei ole tähti muualla kuin korkeintaan oman nallekarhukokoelmansa keskuudess). Nöyrä mies pitäisi turpansa kiinni, mitä kansa ei ole tehnyt.- kuinkas
nöyrä se nikula on?
- Ei alkuunkaan
Nikula mikään tv-tähti ole. Ymmärrän toki, että Nikula voi olla Petter X:lle tähti, ehkä puolijumalakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164