UUDET KOTISIVUT

A.T.K

Tapsalla aukesivat uudet kotisivut 10.11.
Käykääpä kurkkaamassa.

27

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan OK sivut.Ehkä mä kuitenkin odotin jotain vähän erillaisempaa. Ei noi nimittäin niin paljon niistä vanhoista sivuista poikkea kuitenkaan ( oli ne vanhat sivutkin hyvät).

Joku keskustelupalsta tai vieraskirja- sivu olis saanut olla. Sitten jotain UUSIA promo/pressikuvia Tapsasta.
      Ja sellainen sivu, johon Tapsa olisi aina sillointällöin kirjoittanut terveisiä ja omia kuulumisiaan ( joidenkin artistien sivuillahan on sellainen keikkapäiväkirja, johon kirjoittavat sitten tunnelmiaan keikoilta ).

• ZaiZai

Onhan nuo ihan hyvät sivut, mutta enemmän tykkäsin niistä vanhoista sivuista. Nämä sivutkin olisi muuten ihan hyvät, mutta kuvagalleria on pettymys. Muutama pieni ja hassu kuva jostain 60-70-luvulta. Vanhojen sivujen kuvagalleria oli parempi.

• ei fani

tollasta jauhamista ja välillä kehutaan ja kuvat no niistä en viitsi edes....

• ottia tuota...

Aika kotikutoinen tekele. Hyvä, että diskografia on kopsattu suoraan vanhoilta sivuilta. Se on ollut tosi hyvä muihin artisteihin verrattuna ja meille faneille tärkeä.

• Petter X

Itse katselen mieluummin isorintaisille, kevytkenkäisille pimatsuille omistettuja fanisivustoja. Helpot naiset ovat miehen elämän suola, ei heikkotasoinen musiikki.

• Zori

Eipä ollut mikään yllätys, että sellaisilla sivuilla viihdyt tirkistelemässä. Kaltaisiasi miehiä kutsutaan myös pervoiksi.

• Nimetön

jo suorastaan retrot!

• Monica.

Eipä ollut kummoiset sivut, vanhat oli oikeestaan paremmat. Miksi piti vaihtaa???

• ottia tuota...

Kysypäs sitä Ninalta!

• Rose-May

Minusta vanhat sivut oli paremmat. Outoa sinänsä että piti mennä vaihtamaan. No, huvinsa kullakin.

• sivut...

... Ruma on kaasujalkakin....

• wanharouwa

Tuo kotisivut on vähän väärä nimitys noille sivuille, parempi olisi kehumissivut. Mutta kukapa sen kissan hännän nostaa, jossei kissa itse.

• ..^^..

Jep, kumma kun sen kissan on pitänyt alkaa hoitamaan vähän kaikkea, ensin omat blogisivut, sitten ajettiin alas Tapsan hyvät kotisivut ja avaattiin uudet "paremmat". Hah! :D

• Caramia.

On nämä uudet sivut paljon paremmat nyt, kuin ne vanhat oli. Nämä uudet sivut ovat koko ajan menneet parempaan suuntaan. uusia komeita kuviakin on kuvagalleriassa Hämeenlinnan konsertista.

• Liinuska___

Olen samaa mieltä kuin muu enemistö täällä, että vanhat sivut oli todella hyvät.
        Nämä uudet on kuin olisi palattu ajassa harppaus taaksepäin. Tököt on. Ei voi mitään.
        Miksikäs piti vaihtaa, ihmettelen vaan kun ei ainakaan parempaan suuntaan muuttunut.

• Joku vaan
        Liinuska___ kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin muu enemistö täällä, että vanhat sivut oli todella hyvät.
        Nämä uudet on kuin olisi palattu ajassa harppaus taaksepäin. Tököt on. Ei voi mitään.
        Miksikäs piti vaihtaa, ihmettelen vaan kun ei ainakaan parempaan suuntaan muuttunut.

Tapsa sanoi Hämeenlinnan konsertissaan näin:

-Viimekesänä mun aikaa seuraavat lapset kysyi, että " Isä, miks sun kotisivut on kuolleet ? " Mä ihmettelet ,että täh ? Mitkä kotisivut ? Olihan niitä sivuja hoidettu mun toimistoni kautta ja aika kalliilla rahalla vielä, mutta kun katsoin niitä sivuja, niin siinä kohtaa mäkin heräsin, kun siellä oli vielä vuoden 2006 keikat.
        Lasteni äiti otti tehtäväkseen sivujen hoitamisen ja heti alkoi tapahtumaaan. Sain heti sähköpostilla ympäri suomea naisilta ja miehiltä, nuorilta ja vanhoilta ehdotuksia, että mitä lauluja mun pitäis seuraavaan konserttikiertueeseeni ottaa. Eli hyvä ,että sivut tuli uusittua.

• nyt tarkoittaa
        Joku vaan kirjoitti:

Tapsa sanoi Hämeenlinnan konsertissaan näin:

-Viimekesänä mun aikaa seuraavat lapset kysyi, että " Isä, miks sun kotisivut on kuolleet ? " Mä ihmettelet ,että täh ? Mitkä kotisivut ? Olihan niitä sivuja hoidettu mun toimistoni kautta ja aika kalliilla rahalla vielä, mutta kun katsoin niitä sivuja, niin siinä kohtaa mäkin heräsin, kun siellä oli vielä vuoden 2006 keikat.
        Lasteni äiti otti tehtäväkseen sivujen hoitamisen ja heti alkoi tapahtumaaan. Sain heti sähköpostilla ympäri suomea naisilta ja miehiltä, nuorilta ja vanhoilta ehdotuksia, että mitä lauluja mun pitäis seuraavaan konserttikiertueeseeni ottaa. Eli hyvä ,että sivut tuli uusittua.

kun olen pitänyt itseäni jonkinsortin ikifanina ja on kyllä joka kuukausi tullut pistäydyttyä Tapanin kotisivuilla selaillen ne läpi, niin kyllä siellä yleensä tuoreet keikkatiedot ovat olleet eikä mitään kaksi vuotta vanhoja! Muutoin sivut ovatkin näyttäneet kovin stabiileilta ajankohtaisia uutisia lukuunottamatta. Onko Tapani tosiaan maksanut pelkästä ylläpidosta joka on tänä päivänä melkein ilmaista tämän "kalliin rahan" johon viittaat? Olitko nyt ihan oikeasti Hämeenlinnan konsertissa tai kuulitko ihan oikein tämän kommentin Tapanin suusta?

• seuraaminen
        nyt tarkoittaa kirjoitti:

kun olen pitänyt itseäni jonkinsortin ikifanina ja on kyllä joka kuukausi tullut pistäydyttyä Tapanin kotisivuilla selaillen ne läpi, niin kyllä siellä yleensä tuoreet keikkatiedot ovat olleet eikä mitään kaksi vuotta vanhoja! Muutoin sivut ovatkin näyttäneet kovin stabiileilta ajankohtaisia uutisia lukuunottamatta. Onko Tapani tosiaan maksanut pelkästä ylläpidosta joka on tänä päivänä melkein ilmaista tämän "kalliin rahan" johon viittaat? Olitko nyt ihan oikeasti Hämeenlinnan konsertissa tai kuulitko ihan oikein tämän kommentin Tapanin suusta?

Kyllä minäkin olen juuri Tapsan nettisivuilta löytänyt aina viimeiset keikkatiedot, olihan siellä näistä konserteistakin tarkat jutut. Nyt uusilla näkyy olevan jopa joitakin virheitä.
        Nämä uudet ovat enemmänkin fanisivut, mutta ei kyllä tyylillä pelata, jos yrityksille markkinoidaan.

• Mä tykkään noista uusista sivuista kyllä. Mun mielestä on tosi hyvä ,että niihin sivuun tulee nyt usein päivityksiä ja uutta juttua ( uutisia ym.tietoa.Eli niihin sivujen ylläpitoon paneudutaan nyt paremmin.
      Vanhoista sivuissa ärsytti se ,että niihin päivityksiä tuli ehkä kerran kolmessa kuukaudessa ( jos aina niinkään usein) Esim. siinä etusivulla, jossa oli "uutisia" oli monta vuotta vanhoista keikoista ja TV- esiintymisistä juttua.

• milkki

sivut: kauheata hehkutusta ja kehua eli ns."palautetta" kirjoitusvirheitä ja huonoa suomea (taitaa olla kirjoitajalla toinen kotimainen paremmin hallinnassa..)ja entäs sitten tämä: "HUOM! voit tilata Tapanin sulostuttamaan tilaisuuttasi..."

• ZaiZai

On hyvät, ajantasalla olevat sivut.
        Ja jossinua häiritsee, että Tapsaa kehutaan ja kiitetään, niin meneppäs katsomaan muiden artistien kotisivujen vieraskirjoja tai palautteita, niin kyllä lukee hehkutusta niissäkin siitä artistista jonka sivuista on kyse.

Mitä ihmeellistä tuossa sulostuttamis jutussa muka on ? Kyllä minäkin tilaisin Tapsan mieluusti esim. synttäreihini esiintymään jos vaan olisi rahaa.

• Isabellariini

Sivujen ulkoasu on huono, tulee mieleen että olisivat todella vanhat sivut, sellaiset hutaisten tehdyt ja tyyliin "eiseniinväliä" Entiset oli huomattavasti paremmat.
        Sitten häiritsee että "uutiset" ja "palaute" kohdissa sisältö samaa.
        Ei voisi surkeammat olla.

Ja teille fanit (olen myös itse!), ei tarvitse kaikkia ihannoida vaikka Tapsasta tykkääkin, jos kotisivut on huonot niin ne on huonot, olkoonkin artisti, tässä tapauksessa Tapsa, kuinka ihana!
        Ja ihanahan Tapsa on ja yksi parhaimpia ellei ihan paras kotimainen esiityjä.

• Gilla*
        Isabellariini kirjoitti:

Sivujen ulkoasu on huono, tulee mieleen että olisivat todella vanhat sivut, sellaiset hutaisten tehdyt ja tyyliin "eiseniinväliä" Entiset oli huomattavasti paremmat.

Ja teille fanit (olen myös itse!), ei tarvitse kaikkia ihannoida vaikka Tapsasta tykkääkin, jos kotisivut on huonot niin ne on huonot, olkoonkin artisti, tässä tapauksessa Tapsa, kuinka ihana!

Vanhat sivut oli minun mielestä vähän tylsät. Nämä sivut on monipuolisemmat ja kokoajan tulee monipuolisemmaksi nyt kun sinne tulee niitä musiikkinäytteitä ja Tapsan välispiikkejä konserteista.
        Aina löytyy tietysti parannettavaa ja kehitettävää, mutta ainakin näitten sivujen hoitamiseen minun mielestäni nähdään nyt enemmän vaivaa. Vanhoissa sivuissa ei moneen kuukauteen muuttunut oikein mikään muu, kuin keikkakalenteri.

Sitä odotan paljon, että Tapsa tulee jossain vaiheessa kirjoittamaan tervehdyksensä ja kuulumisiaan/vastauksiaan sivuille.

• milkki
        ZaiZai kirjoitti:

On hyvät, ajantasalla olevat sivut.
        Ja jossinua häiritsee, että Tapsaa kehutaan ja kiitetään, niin meneppäs katsomaan muiden artistien kotisivujen vieraskirjoja tai palautteita, niin kyllä lukee hehkutusta niissäkin siitä artistista jonka sivuista on kyse.

Mitä ihmeellistä tuossa sulostuttamis jutussa muka on ? Kyllä minäkin tilaisin Tapsan mieluusti esim. synttäreihini esiintymään jos vaan olisi rahaa.

Tutkihan hieman "oikeiden" starojen sivuja: ei niissä noin lapsellisia ilmaisuja käytetä. Tulee mieleen että onkohan pula keikoista...

• Joku vaan
        Isabellariini kirjoitti:

Ne vanhat sivuthan oli sellaisen firman ylläpitämät, joka on oikein erikoistunut kotisivujen tekoon.
        Nämä uudet sivut ei ehkä ole niin ammattimaiset mutta ei tarvissekkaan, koska ovat sisällöltään kiinnostavammmat, kuin ne vanhat sivut. Näitä uusia sivuja tulee käytyä katsomassa ihan päivittäin, mutta niitä vanhoja sivuja vilkaisin ehkä kerran viikossa.

• fanifani

Nythän on niin, että artistin sivut on suunnattu joko myyntitarkoitukseen, että keikkaa tulisi eli tilaaville asiakkaille tai sitten faneille. Fanithan ostavat lippuja ja tulevat konsertteihin ja tanssipaikoille.
      Nykyiset sivut ovat just tällaiset fanisivut, missä saa tulla lähelle artistia, kun ex-avokin kanssa chattailee, mutta yrityksille merkitsee toki muut tiedot. Ammattimaisuutta, come on!

• ..^^..

Jepulis, homma ei ole sitten ollenkaan lapasessa. :>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe