Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just joo. En edes viitti sanoa mistä mun tulee se SUN idolisi ( M.Mäkeläinen) mieleen . Vetäisit siiä taas herneet nenään palkoineen.
Mä arvostan aitoja ihmisiä. En mitään teennäisiä ja imelijä mielistelijöitä.
13.04.2014 20:10
Jeps ! Hienosti laulaa kyllä ja vielä ranskankielllä.
Tältä tämä biisi kuulostaisi Mikko Mäkeläisen laulamana ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ryzuzoBp3nQ
21.03.2014 17:30
Jokseenkin selkäpiitä karmaiseva tulkinta. Tyylitajutonta ja falskia ! YÄK!!!!!
21.03.2014 16:31
En tosiaanka oo kiimassa mihinkään M.Mäkeläisen haiseviin ja hikisiin rontteihin. Ajatuskin lähinnä puistattaa. Enkä kirjoittanut yllä olevaa viestiä nimimerkillä " näin se vaan on", mutta samaa mieltä olen sen kirjoittajan kanssa kyllä , että kun Tapsa esiintyy ja laulaa niin silloin ei tarvita mitään erikoistehosteita lavalle ( värivaloja, savukoneita, tanssityttöjä tms...) Upea Tapsa = MIES ja ÄÄNI riittää sykähdyttämään ja tekemään suurempaakin suuremman vaikutuksen !
Tapsan syksyn konserttikiertuetta odotan kanssa innolla !
21.03.2014 16:14
Salli mun nauraa ! Hanki kuulolaitteet. Tuo sun kommenttis ei käy edes huonosta vitsistä. Tapsa laulaa miljoona kertaa parmmin, kuin Nieminen siinä typerässä sketsissä.
Koko ajan touhuutte niistä Tapsan maneereista. Tapsalla ei oo mitään maneereita. Eikä sitä paitsi kävele niin jäykästi kuin Nieminen, joka käveli niin kuin olis ollut rautakanki selässä.
16.02.2014 21:42
Miehistä paras on Tapani Kansa. Muita hyviä on Heikki Koskelo, Tomi Markkola, Jari Sillanpää ja Tommi Soidinmäki.
Naisista paras on Arja Koriseva.
07.02.2014 19:27
Sulla tuntuu olevan kiire suuna päänä tulla pilaamaan tänne toisten ilo ja odotukset noilla hapannaama- kirjoituksillasi. Huhtikuuhun ei ole kuin vähän alle kaksi kuukautta eikä se ole kovin pitkä aika. Tietty sekin aika tuntuu hyvinkin pitkältä kun tiedossa on jotain oikein hyvää ! Oot kyllä niin akkamainen kitisijä ,että tollaselta sais sen pikku katkaravun sieltä paukauttaa poikki sieltä haaroista roikkumasta. Ja sun kohdalla se kävis helposti. Ei tarttis kynsisaksia isompaa työkalua siihen.
07.02.2014 16:20
Turha sun on kunniaa ottaa mäkätyksesi vaikutuksesta Tapsan käytökseen. 99% kun olen Tapsan keikoilla ollut ei Tapsan käytöksessä ole ollut mitään mäkättämisen aihetta. Jokaisella on joskus huono päivä ja silloin voi syystä tai toisesta pinna olla kireellä artistillakin ja se on saattanut ilmetä bändin komenteluna, mutta näin on ollut hyvin harvoin. Nykyään vielä harvemmin.
Tapsan keikalla olen olut useita kymmeniä kertoja ja ehkä kerran olen kuullut hänen lavalla sanovan jonkun kirosanan yleisönkuullen. Siis paljon enemmän sitä kiroilua kuulee nykyajan suomalaisista tosiTV-ohjelmissa ja elokuvissa tai monien muiden artistien keikoilla ( kuten Pate Mustajärven, Agentsien, eri rock-artistien yms....).
apsan kiroilu vapaa-ajallaan tai esim. bänditreeneissä ei taas kuulu mulle eikä kellekkään muullekkaan täälä. Mä luulen että sellaista ihmistä ei olekkaan jolta ei joskus niitä ärräpäitä lentelisi. Turha siis mitään pyhimystä esittää täälä kenenkään.
Ja nim.merk. " muijax" on turha väittää että fanit hyväksyvät kaiken mitä Tapsa tekee. Ei kyllä varman kukaan niin mielissään ole noista Tapsan ylinopeuksista. Sellanen välinpitämättömyys liikenteessä ei ole hyväksi esimerkiksi .
07.02.2014 16:05
Ota nyt se pääs pois sieltä ahteristas niinnäkisit lukeakkin. Mä kirjoitin ,että jotkut muusikot haaveilee Einin Taustalla soittamisesta en mä. Enkä sitäpaitsi osaa mitään soitinta soittaakkaan.
25.01.2014 06:35
Ihan tiedoksesi vaan pöllökustaa, että mä en seuraa Tapsan sukulaisten touhuja niin tiiviisti , kuin sä näköjään. Ja sä saat haaveilla siitä Kallesta ihan rauhassa.
25.01.2014 06:33
Tapsan kiukuttelua paisutellaan täällä ja niissä muusikkopiireissä. Mä olen jotain muusikkojen juttuja joskus lukenut ja eihän niille tunnnu mikään "pystysolisti" kelpaavan, kun kaikissa on muusikoiden mielestä jotain mätää . ( Etenkin miespuolisissa solisteissa. Einin taustalle soittamaan nyt jotkut muusikot havittelee kun on niin hyvät "näkymät " esim. rumpalin perspektiivistä. )
24.01.2014 17:31
Mulla ei ole kyllä mitään hajua mitä se Kalle nykyään puuhailee.
24.01.2014 17:17
Joopa joo. Voihan sitä kirjoittaa kaikenlaista, mutta eri asia sitten on onko oikeesti niin tehnyt kun rehvakkaasti kirjoittaa.
Muusikot on sitäpaitsi Tapsalla töissä ja Tapsa maksaa niiden palkan. Ei niiden kuulu antaa mitään kurinpalautusa ns."pomolleen". Ei muillakaan työpaikoilla työntekijät anna pomolleen kurinpalautusta.
07.01.2014 16:26
joopa joo....Kyllä huomaa millä elimellä sä ajattelet, kun Jorma-nimestäkin sulle tulee ekana joku dildo mieleen.
04.01.2014 13:40
No oon mä aikaisempinakin vuosina ollut joskus parilla eri paikkakunnalla Tapsan konsertteja kuntelemassa saman kiertueen aikana.
Tietysti Tapsa varmaan laulaa samat laulut. Ei se joka konserttiin voi ohjelmistoo ruveta muuttelemaan kesken kiertueen.
Ja Tapsa ei todellakaan inise ! Orkesterille tuittuilemista en usko tapahtuvan. Kyllä esim. joku sinfoniaorkesteri sen verran osaava on ettei sitä tartte ojentaa eikä opastaa ( en oo varma onko sinfoniaorkesteri säestämässä, mutta joku isompi orkka kumminkin ).
Ja mitä välijuontoihin tulee ,niin harvoin Tapsa juttelee samoja juttuja kahta kertaa. Tapsa osaa improvisoida hyvin.
03.01.2014 19:44
Parikin tuon kiertueen konserteista on niin hyvin kohtuullisen matkan päässä , että mä luulen että meen niihin molempiin :)
03.01.2014 17:33
Oliki upeita keikkoja viime vuonna taas , niistä muutamalla kävin. Mahdotonta sanoa mikä niistä oli paras, kun kaikki oli niin mahtavia. Nyt pitää odottaa pitkälle kesään ennenkuin Tapsaa livenä näen. Se vähän harmittaa, mut eiköhän se aika kumminkin ihan joutusaan mene. Ja syksyllä on oikein hekumanhuippu tiedossa kun silloin strattaa konsertikiertue Tapsalta !
03.01.2014 17:29
Mä odotan Jorma Hynnisen nimeä kunnianlahjoittajien listalle kans !
03.01.2014 17:23
Sun peräpääs nyt on niin karstottunut ja parkkiintunu paksuksi kuin elefantinnahka, että voisit pyyhiä sen persees vaikka hiekkapaperilla.
03.01.2014 17:18
Harvinaisen monta virhettä noin kin lyhyeen viestiin olet saanut tungettua. Se vaatii jo taitoa tommonen.
Todellisuudessa:
1. Tapsalla ei oo mitään estrogeenivaivoja
2. Ei ole akkamainen
3. Ei ole mikään "rouva"
4. Ei äksyile.
NIH, että hyvää joulua sullekkin vaan.
24.12.2013 13:58
6 / 198