Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
A)Tulis ihan liian pitkä lista, jos mä luettelisin, että mitkä kaikki Tapsan biisit mua koskettaa ( helponpi oliskin luetella, että mitkä biisit ei kosketa).
On myös monia sellaisiakin upeita ja koskettavia biisejä, joita Tapsa ei ole laulanut levylle vaan on laulanut niitä vain keikoilla ja konserteissa.
B)Kuntoihme gimmakaveri, Rakkauden tosi, Leikitään näin, Erkki 15, Pian nainen on hän ja Mee pois on semmosia Tapsan biisejä mistä mä en tykkää.
02.09.2008 20:36
Kyllä huomaa taas ettet ole koskaan Tapsan keikoilla ollut.Tapsaa säestävät bändit niin konserteissa, kuin tanssilavoillakin on aina parasta A-luokkaa ! Ettäs tiedät ! Tapsa ei mitään pillipiipareita bändiinsä kelpuuttaisi.
02.09.2008 20:26
Toi video nyt on kyllä niin yliampuva, kuin olla voi. Tapsa oikeesti tollasta heikkopäistä hosumista ja heilumista pidä. Tuosta Wanhanrouwan kuvaelmastakin enemmän Tapsan tunnisti, kun tuosta videosta.
02.09.2008 20:20
Kiitos, mut mä maltan nyt kumminkin vielä mieleni ;) Musta kun nimittäin tuntuu edelleen siltä, että Tapsan ja Ninan juttu ei ole sittenkään ohi.
30.08.2008 23:54
Taidat ite olla suomalainen perusjuntti, kun niiden harrastukset noin hyvin tiedät.
Ja turha sun on työläiskodin kakaroita halveerata. Et oo ite kumminkaan yhtään sen ylempiarvonen, vaikka jotain muka hienompaa yrittäisitkin esittää.
30.08.2008 23:49
Kiitti paljon keikkaraportista ! :)
Mahtoiko nuo lehtikirjoittelut asumuserosta tms. vaikuttaa siihen ,ettei Tapsa erityisemmin hymyillyt. Tapsan tyyliin nyt ei kyllä muutenkaan kuulu niin kovin paljon hymyillä.... paitsi iloisempien ja vauhdikkaampien laulujen aikana sitten kyllä.
Taputettiinko Tapsa uudestaan lavalle ja lauloiko yhden ylimääräisen biisin ?
Muistatko mikä bändin nimi oli ? Oliko se Tapsan oma bändi säestämässä, eli "Pepito" ?
30.08.2008 11:39
Mä odottelen innolla täällä sitten raporttia sulta ,että oliko keikka hyvä :)
29.08.2008 20:10
A) Orkesterin "pompotus".
Tapsa vaatii esiintyessään paitsi itseltään, niin myös orkesteriltaan paljon. Tapsa haluaa puuttua johonkin huomaamaansa epäkohtaan säestyksessä HETI, eikä vasta jossain takahuoneessa, jolloin koko tilanne on mennyt aikoja sitten jo ohi.
B)Oopperassa huutelu.
Ennenvanhaan ulkomailla oopperaesityksissä yleisö huuteli katsomosta paljonkin ja se oli silloin jopa toivottua. Suomessa suhtaudutaan nykyään turhan ryppyotsaisesti oopperaan.
C)Ruokapöytä piereskely.
JOS toi juttu nyt yleensäkin edes pitää paikkansa, niin sehän oli vitsiksi Tapsalta tarkoitettu. Ette kai tekään nyt tosikkoja ole, ettette huumoria edes ymmärrä?
D) Muiden huomiotta jättäminen
Toi ei kylläkään pidä paikkansa. Tapsa huomioi keikoillaan ja konserteissaan aina erinomaisen hyvin yleisönsä.
(Elämänkumppanina Tapsa ei varmaan ihan aina kaikista helpoin tapaus ole. )
26.08.2008 16:40
Niin just! Ei Tapsa ole tästä koko erokriisi touhusta ite mitään lausuntoja antanut. Eikä Tapsa sitäpaitsi voi kaikenaikaa olla vahtimassa, sen vaimo ja/tai tyttären tekemisiä.
24.08.2008 21:09
Sä oot kyllä yks oikein...... ÄH.... Mä en keksi edes semmosta sanaa millä sua ja noita sun juttuja kuvailis.
24.08.2008 21:05
Sä voit ripuloida siellä kotonas krapulassa ihan rauhassa vaan, mut rehellisesti sanottuna mun tekis kyllä mieli motata sua lättyyyn ! >:(
Oot kyllä kumma epeli, jos et Tapsalta muuta biisiä tiedä, kun tuon R.A.K.A.S:n
24.08.2008 20:59
Kyl Moni olis voinut vastaavassa tilanteessa jättää keikan kokonaan väliin. Tapsa oli tosi urhea, kun veti upeen keikan, vaikka on noita kaikenmaailman kohujuttuja "erokriiseistä" nyt lehdissä ihan viimeaikoina ollutkin.
Tapsa kyllä huomioi yleisönsä hyvin ja välittää heistä paljon.
Tapsalla oli nyt vaan varmaan kiire johonkin, kun se niin äkkiä autolla sieltä lähti pois.
Ja siinähän oli nyt ihan uusi orkesteri säestämässä/tuuraamassa. Voi olla, ettei niillä ollut nuotteja encore-biisiin.
24.08.2008 14:08
Kiitti paljon kivoista keikkakuulumisista ! :)
Oli tosi mukava lukea ,että Tapsa oli hyvällä ja iloisella mielellä ja että tunnelma keikalla Tapsan laulaessa ja esiintyessä oli upea.
(Miksiköhän Tapsa jätti sen yhden kohdan siitä biisitä laulamatta... Se jäi kyllä vähän mietityttämään muakin.)
Kommentoiko Tapsa mitenkään välispiikeissään noita itseään ja Ninaa koskevia viimepäivien lehtijuttuja ?
24.08.2008 14:01
"Jatta" kirjoitti hyvin ja asiaa ! Eikä kirjeen kirjoittamisessa ole mitään lapsellista. Se on hyvinkin symppistä ja huomaavaista.
24.08.2008 13:54
Olipa älykästä tekstiä taas. Mikähän kierrätyskana se Nina muka muuten on ? On elänyt Tapsan kanssa jo 30 vuotta yhdessä. Ei silloin oikein kierrätyksestä voida puhua. Toista se on tuon Tanja Karpelan/Vienonen/Saarelan laita, kun sillä on sukunimikin vaihtunut siihen malliin ,ettei meinaa perässä pysyä.
sitäpaitsi kyllä tollasta 30 vuotista avoliittoa voi jo ihan verrata avioliittoon mun mielestä.
24.08.2008 09:55
"Mitä ihmettä kukaan nainen tekisi isolla, kiukuttelevalla, omahyväisellä miehellä, jonka käytös on kuin virtahevolla lasikaupassa?"
Ei Tapsa oo tollanen! Tapsa on omanlaisensa persoona... kaikki ei sitä vaan aina ymmärrä.
Eikä mulla ole mitään masokistisia piirteitä. Tykkään miehistä, joissa on myös tietynlaista särmää ja luonnetta. En mä pidä mistään nyhveröistä mammanpojista.
22.08.2008 18:00
Tapsa on ihana mies ja hän ansaitsee ymmärtävän, huumorintajuisen ja hellän naisen. Ei mitään tollsta kylmää ja kovaa vamppia, kuin joku Paula Koivuniemi on. Katri-Helena nyt saattaisi menetellä, mutta on vähän tekopyhän oloinen.
22.08.2008 16:45
Sulta ei tosiaankaan taida löytyä hitustakaan myötätuntoa Tapsaa kohtaan... Taidat oikein nauttia tästä koko tilanteesta.
Kyllä mä huolisin Tapsa, mutta se ei huolisi mua... mä tiedän sen kokeilemattakin. Sitäpaitsi ei sinne Westendiin heti kannataa kenenkään suinpäin ryykätä. Mulla nimittäin on sellainen tunne,että Tapsa ja Nina palaavat vielä yhteen jonkun ajan päästä...katsotaan vaan.
Tapsalle voimia ja valtavasti kaikkea hyvää! Pysy vahvana.
22.08.2008 16:40
Ja mitähän pahaa Tapsa muka sulle on tehnyt ?
21.08.2008 19:49
Pitäis kai pyytää anteeks, kaikilta joille tuli kirjoitettua niin pahasti aamupäivällä. Oon pahoillani. Mua vaan harmitti se kun heti aamulla näin Iltalehden nettisivuilla sen ero-uutisen, ja sitten täälläkin siitä heti vinoiltiin.
Kaupassa, kun näin Ilttiksen, niin tuli vielä pahempi mieli siitä isosta kohuotsikosta siinä kannessa.
Nyt suuremmat tunnekuohut on jo ohi, kun luin Ninan blogista, että eivät olekkaan eroamassa
21.08.2008 18:24
60 / 198