Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapsa EI oo yhtään akkamainen !!! Sä sitä koulutusta taidat tarvita jos joku.
26.07.2013 21:08
Arja ja Tapsa ovat huippuja kumpainenkin ! Harmi kun tuota konserttia ei tule telkkarista.
26.07.2013 21:04
Kiva kuva ! On se Tapsa vaan niin hellunen !
26.07.2013 21:02
Kyllä mä tänne saan kirjoittaa kun kirjoitin ihan asiallisesti. Monet kirjoittaa täällä ilkeesti, mutta en mä arvostellut Katri-Helenan ulkonäköä tai ikää ja laulamistakin kehuin.
23.07.2013 20:45
1. Anna Eriksson
2. Mika Pohjonen
3. Virve Rosti
4. Lauri Tähkä
23.07.2013 19:31
Mä olen vähän menettänyt makuani Katri-Helenaan. Pidin sitä vähän tolkun naisena, mutta se tuntuukin olevan jotain muuta. Haastatteluissa se kyllä on niin makeaa ja tekopyhää ,että melkein sokerivesi valuu suupielestään kun juttelee.
Katri-Helena osaa kyllä laulaa ja on huomattavasti parempi lauluääneltään, kuin esim. Paula Koivuniemi, mutta jotenkin olen ryhtynyt tykkäämään enemmän Koivuniemestä. Koivuniemi on jotenkin tavallisemman oloinen. Katri kun jutteleekin, niin se puhuu niin hienoa kirjakieltä, että se kuulostaa jo melkein teennäiseltä.
23.07.2013 19:28
Tapsa kyllä laulaa tuon Taipaleen Reiskan tutuksi tekemän Satumaa-tangon kanssa tosi komeesti. Kannattais joskus kuunnella se.
23.07.2013 19:21
No kai ne nyt sanoo Kari Tapion idolikseen, kun sillä keikoin pystyy saamaan ylimääräisiä poitseja kun tietävät että tuomaristossa on ainakin pari Kari Tapion kaveria.
Tapsa kun on joskus arvostellut sitä hattarapäistä tuomaria aika kärjekkäästi ( Jorma Hietamäkeä) niin voi olla varma, että jos olis Tapsan idolikseen maininnut, että Hietamäki olisi antanut lähinnä miinuspisteitä sellaiselle laulajalle.
23.07.2013 19:20
Kyösti Mäkimattilalla on paljon jykevämpi ja muhkeampi ääni kuin Leif Lindemanilla, jonka laulu kuulostaa lähinnä kimityksyltä Mäkimattilaan verrattuna. Leif Lindeman oli jotekin limaskaisen ja teennäisen oloinen tyyppi. Mäkimattilassa ei ole mitään ärsyttäviä piirteitä.
23.07.2013 19:14
Kyösti Mäkimattila oli miehistä ylivoimaisesti parhain. Hieno ääni eikä olleskaan lipevän oloinen, kuten Leif. Mäkimattilassa on miehekkyyttä ja osaa oikeesti eläytyä biiseihin. Ei laula suu hymyssä jotain dramaattista tangoa kuten muutamat muut siellä.
23.07.2013 19:10
Piti se ielä sanoa ,että vuosi tai kaksi sitten Varjokuva-orkesteri, jossa siis tämä uus tangokunkku Kyösti Mäkimattila on rumpalina ja solistina, niin oli samalla keikalla Ämyrillä kuin Tapsa. Kyösti kuulutti Tapsan lavalle ja kehui tätä Tapsaa kovasti mestarilaulajaksi yms.
Sitten kun Tapsa oli omat settinsä vetänyt ja Varjokuva tuli vielä illan viimeiset biisit soittamaan, niin Kyösti Mäkimattila totesi ,että kyllä on ollut mahtava kokemus tälläiselle soitajapojalle olla samalla keikalla legendaarisen Tapani Kansan kanssa. Kehui että kyllä Tapsan tasoinen artisti erottuu tämänpäivän artistien joukosta mieleenpainuvana. Eli kovasti arvostavaan ja kunnioittavaan sävyyn puhui Tapsasta. Ei siis ihme jos on vähän jotain malliakin Tapsan laulamisesta ja esiintymisestä ottanut.
23.07.2013 19:06
Ekan kerran kun kuulin ja näin tuon uuden tangokunkun laulavan telkkarissa mä tykästyi heti siihen. Mä mietin hetken ,että mitä tutunoloista siinä tyypissä oikein on, mutta sitten mä hokasin , että siinä on aika paljon jotain samankaltaista kun Tapsassa.
23.07.2013 18:56
Mua harmittaa niin kun en päässyt tuonne Ämyrille, kun olin koko viikonvaihteen nuhakuumeessa :( Olin kovasti suunnitellut sinne meneväni eikä pieni kuume olis mua estänytkään, mutta kun mulla lämpöä oli 39,4 niin päätin sitten vaan jäädä punkanpohjalle.
Hyvä , että oli jälleen loistava keikka siellä Tapsalla.
23.07.2013 18:52
" Sanotaan että mikäs sen pahan tappais." Ilmankos sä siis porskutat edelleen.
21.06.2013 21:15
Itelläs on ! Tapsa on miehekkäimmän oloinen miesjulkkis suomessa. Ei oo mikään imelä lälly eikä teennäinen lässy.
08.06.2013 12:01
Joo mut puolustukseksi on kummiskin sanottava, et jos toi Tapsan kaahaaminen on tapahtunut yöaikaan ( keikkamatkalla kotiin ) niin ei varmaan oo ollut paljon liikennettä siihen aikaan.
30.05.2013 19:19
Painu sä pölvästikustaa kaakattamaan sinne balettikouluus niitten muiden kaltaistes primadonnien pariin vaan. Tapsa on huippuhyvä . On upeeta laulääntä ja- osaamista ! Ja persoona on rohkee, aito, omaperäinen ja karismaattinen.
12.05.2013 21:24
Tapsa ei ole mikään daami eikä baletin primadonna. Tapsalla on testosteronia ja miehekkyyttä niin paljon, että siitä riittäisi tollaselle inisijällekkin. itäpaitsi Tapsa kokosi itsensä hienosti sen keskeytyksensä jälkeen. Monet muut olis paskoneet housuihinsa vastaavassa tilanteessa suorassa lähetyksessä, mutta Tapsa ei vaan selvitti tilanteen kunnialla, tyylillä ja taidolla.
02.05.2013 18:37
Joo ei siitä kyllä nostettu mitään älymölyä, eikä kukaan ollut moinaaskaan, mutta annas olla jos olis ollut Tapsa kyseessä niin suuvaahdossa ja silmät mulkeillaan olis jotkut jo ollu mesoomassa, kun niin kauheen virheen Tapsa teki että laulun keskeytti ensitahtien jälkeen. Herran pieksut sentää, täysin ennenkuulumatonta !!!
Tapsan tekemänä pienikin erhe paisuu ihan järjettömiin mittasuhteisiin joidenkin mielessä. Monilla muilla samat erheet katsotaan sormienläpi, eikä niistä sen isompaa numeroa nosteta.
02.05.2013 18:33
VAUTSI! Tapsalla sitä tyyliä piisaa niin olemuksessa kuin tulkinnoissakin. Hopeinen kuu kajahtaapi niin uljaasti Tapsan laulamana.
Voi vitsit että mieli oikein kihelmöi jo päästä Tapsan keikalle. Viime kerrasta kun on vierähtänyt jo jonkin aikaa. Kesäkuun alussa pitkä odotus palkitaan, kun pääsen Tapsaa livenä näkeen ja kuuleen :-) Vielä tuskallisen pitkä toukokuu pitää jaksaa odottaa.
02.05.2013 18:25
8 / 198