Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

  1. Jos raha ei ole ongelma, eikä ole saanut hammaslääkärien ym tekemien ientenrassauksista, muista hoidoista ja poistoista tarpeekseen niin toki implantit ovat mukavampi ratkaisu. Kannattaa ottaa huomioon, miksi omat hampaat ovat lähteneet/jouduttu poistamaan. Jos ongelmana on mm. hammaskiven muodostuksen aiheuttama ientulehdus ja edelleen ienkudossairaus parodontiitti, joka pikku hiljaa irrottaa hampaiden kiinnitykset teki mitä teki, ei implantit ole kestävä vaihtoehto. Jokaisen ihmisen suussa on oma kemiansa, joka mm vaikuttaa syljen koostumukseen ja määräänkin. Tietynlainen sylki kehittää enemmän hammaskiveä, ja sama hammaskivi, joka irrotti lopulta hampaat, muodostuu - yllättävää kyllä - myös implantteihin. Tällöin on vaarana, että implantit eivät ole pitkäikäiset; kallista kokeilla... Jos vaihtoehtoja joutuu miettimään, kannattaa puhua tästä hoitavan hammaslääkärin kanssa. Omalla kohdallani tämä asia ratkaisi miettimisen. Proteeseillakin pärjää ihan ok, jos näihin päätyy.
  2. Voin paljastaa salaisuuden Ihminen on aina yksin. Yksin tänne tullaan, yksin täältä lähdetään. Kuten juuri yläpuolella ehdotettin voi löytää kommunikaatiokumppaneita eri tyyppisen harrastustoiminnan tms kautta. Joskus on terveellistäkin olla yksin. Tuossa tilanteessa saattaa helposti haksahtaa seuraan kuin seuraan, mutta kannattaa miettiä näitä juttuja etukäteen, ettei mene juurettomasti sinne minne nenä näyttää. Eikä sido itseään itsetarkoituksellisesti mihinkään. Jos hyvä kumppani tms löytyy mikä ettei. Tuossa tilanteessa tyyppien, vaikka mukavien, on helppoa käyttää hyväkseen yksinäisyyttä potevaa henkilöä ja hivuttautua salavihkaa siivelle. Ei siinä mitään, jos homma toimii molemmin päin, mutta merkit kannattaa opetella tuntemaan ja sopia pelisäännöistä. Mieti, mikä sinua todella kiinnostaa. Jotkut ovat löytäneet hyviä juttukumppaneita esim Agricolan Tuomasmessun jälkeisistä kahvituokioista, jotkut urheilullisista, jotkut tiede ym kulttuuririennoista, työväenopistosta, erilaisista harrastus-, ja avustustoiminnoista. Musiikkikin voi yhdistää. jne jne. Lykkyä! Kyllä se siitä.