Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Tilapäisduunit ansiosidonnaisten aikana...?

Jos tarjotaan työtä ansiosidonnaisten aikana, kun on työtön, se pitäis merkitä sinne hakemuykseen jotenkin. Mutta jos ty
    Työttömyys
    4
    101
  2. Mokkula nopeutui 10 cm:n jatkopiuhalla, mites wlan...?

Mulla on läppärissä DNA:n mokkula joka toimi aika hitaasti. Löysin myyntilaatikosta 10 cm:n USB-jatkopiuhan ja kun näin
    Verkot
    1
    98
  3. Pakun oviaukon kahva...?

HIacessa oli ovenkulmissa koppiin nousua ja siitä poistumista helpottavat tartuntakahavat. Ostin -98 Transitin. Siinä on
    Pakettiautot
    1
    97
  4. Samsungilta kuvat tietokoneeseen...?

Ostin vajaa vuosi sitten kosahtaneen Nokian kännykän tilalle paljon mainostetun Samsung Galaxy Xcover gt-s5690 kännykän.
    Samsung
    5
    96
  5. Suomi24.fi sähköpostini ei toimi...

Aina kun yritän loggautua suomi24 -sähköpostiini avautuu vain sama suomi24 -päävalikko. Kiukutteli jo usampana päivänä,
    Yleistä internetistä
    0
    95
  6. Canon mustesuihkarin värien laadun ja kulutuksen säätö?

Mulla on Canon mp-560 monitoimitulostin. Tulostuksen laatuun olen ollut sinänsä tyytyväinen, mutta jos tuolla tulostaa e
    Tulostimet
    0
    93
  7. Reiän paikkaus liimaharsolla ja kitillä?

Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam
    Askartelu ja käsityö
    0
    92
  8. Karthagon kentältä Tunisiin, sieltä hotelli...?

Mikäköhän olisi järkevä tapa kulkea Tunis/Karthagon lentokentältä Tunisin keskustaan myöhempään arki-iltana jolloin kone
    Tunisia
    0
    84
  9. Digiboxi tietsikan littunäyttöön, millainen konvertteri väliin?

Mulla on parikin vanhaa, mutta toimivaa ja hyvää perusdigiboxia sekä pari ylimääräistä tietsikan littunäyttöä. Toisen di
    Elektroniikka
    2
    83
  10. tohtori matti tolosen opit?

Hei! Katselin erilaisilta nettisivuilta Tolosen ravinne-, yms oppeja ja tuotteita. Kyllä nuo näyttäisivät ihan asiallisi
    Vitamiinit
    2
    82
  11. Tilapästen pikku keikkaduunien vaikutus ansiosidonnaisiin?

Miten tulisi menetellä, jos ansiosidonnaisilla roikkuessa tarjottaisiin pikku keikaduunia, jossa palkka maksettaisiin ke
    Työttömyys
    0
    82
  12. Minkö ikäisillä proteeseja?

Onko sellaista taulukkoa tms josta näkisi, että kuinka suurella prosenttiosuudella tiettyä ikäluokkaa on ns. tekohampaat
    Suun terveys
    0
    80
  13. news -palstan perusasetukset...?

Olen yrittänyt laittaa uuteen läppäriin firefoxin selaimeen asetuksia niin, että saisin newsitkin pelaamaan, mutta aina
    Apua aloittelijalle
    1
    80
  14. Auton tupakansytkäriliitännästä sähköä läppäriiin?

Millainen adapteri tarvitaan kun halutaan syöttää läppäriä auton sytkäriliitännästä? 1-puolinen n. 18 vottia tarvittaisi
    Yleistä tietokoneista
    6
    79
  15. On / nyt, kukka viimeinen, kesän jne.. ( = Sorsakoskea? )

Pyörii kielen päällä tuo biisi, ihan tunnettu, sellainen surumielinen tango/foksi. Ei vaan saa päähän enempää, eikä nime
    Kenen biisi?
    1
    78
  16. ...ei tiedä minkään arvoa, mutta mikä on hinta ( Alatalo ) ?

Eli kyseessä on Mikko Alatalon biisi jostain 1980 -luvun alkuvuosilta, viimeistään 80 -luvun lopulta. Biisi kertoo miehe
    Musiikki
    0
    75
  17. Arena yms. tallenteista ääniraita talteen omalle tietsikalle?

Pitäisi parista Ylen Arenan ohjelmatallenteesta saada ääniraita ripattua omaksi tiuedosoksi koneen kovalevylle. Tulisi i
    Apua aloittelijalle
    1
    74
  18. Huoltoa/korjausta -98 Transitille Helsingin lähistöllä?

Ostin vuosi sitten Sisä-Suomesta juuri leimatun lyhyen puolikorkean 2.5 D perävetoisen Transitin. On pelannut ihan OK. e
    Pakettiautot
    0
    73
  19. Java tarjoaa päivitystä, entä versio?

Läppärissäni on win 7. Netistä tarjotaan java päivitystä: "sallitko koneen tehdä päivitystä? Joo/ei? Tässä kohtaa ei lue
    Tietoturva
    1
    71
  20. CD-r:lle tekstitiedosto mukaan?

Olen jonkun verran poltellut musiikki-CT -levyjä erilaisilla softilla. Nyt tuli tilanne, että pitäisi tehdä tavallinen m
    Apua aloittelijalle
    3
    68