penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Pakun oviaukon kahva...?
HIacessa oli ovenkulmissa koppiin nousua ja siitä poistumista helpottavat tartuntakahavat. Ostin -98 Transitin. Siinä on188Transit -98 huoltajaa/korjaajaa etsitään (Helsinki, ymäristö)
Olisi -98 diesel -Transit, ajettu runsaat 200 tkm. Pitäisi tehdä ehkä muutama pikku korjaus, että kehtaa viedä leimalle.186Canon mustesuihkarin värien laadun ja kulutuksen säätö?
Mulla on Canon mp-560 monitoimitulostin. Tulostuksen laatuun olen ollut sinänsä tyytyväinen, mutta jos tuolla tulostaa e085Reiän paikkaus liimaharsolla ja kitillä?
Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam084Karthagon kentältä Tunisiin, sieltä hotelli...?
Mikäköhän olisi järkevä tapa kulkea Tunis/Karthagon lentokentältä Tunisin keskustaan myöhempään arki-iltana jolloin kone079Käykö Mobil protection formula 0w/40 Transittiin?
Mulle jäi bensa-auton jäljiltä 4 litran iskemätön pönttö Mobil protection formula 0w/40 -öljyä. Pitäisi vaihtaa öljyt ah178Digiboxi tietsikan littunäyttöön, millainen konvertteri väliin?
Mulla on parikin vanhaa, mutta toimivaa ja hyvää perusdigiboxia sekä pari ylimääräistä tietsikan littunäyttöä. Toisen di274tohtori matti tolosen opit?
Hei! Katselin erilaisilta nettisivuilta Tolosen ravinne-, yms oppeja ja tuotteita. Kyllä nuo näyttäisivät ihan asiallisi273Minkö ikäisillä proteeseja?
Onko sellaista taulukkoa tms josta näkisi, että kuinka suurella prosenttiosuudella tiettyä ikäluokkaa on ns. tekohampaat073Tilapästen pikku keikkaduunien vaikutus ansiosidonnaisiin?
Miten tulisi menetellä, jos ansiosidonnaisilla roikkuessa tarjottaisiin pikku keikaduunia, jossa palkka maksettaisiin ke072On / nyt, kukka viimeinen, kesän jne.. ( = Sorsakoskea? )
Pyörii kielen päällä tuo biisi, ihan tunnettu, sellainen surumielinen tango/foksi. Ei vaan saa päähän enempää, eikä nime170Transit -98 laturin vaihto, ja vakuumipumppu...?
Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille070...ei tiedä minkään arvoa, mutta mikä on hinta ( Alatalo ) ?
Eli kyseessä on Mikko Alatalon biisi jostain 1980 -luvun alkuvuosilta, viimeistään 80 -luvun lopulta. Biisi kertoo miehe068Auton tupakansytkäriliitännästä sähköä läppäriiin?
Millainen adapteri tarvitaan kun halutaan syöttää läppäriä auton sytkäriliitännästä? 1-puolinen n. 18 vottia tarvittaisi665Suomi24.fi sähköpostini ei toimi...
Aina kun yritän loggautua suomi24 -sähköpostiini avautuu vain sama suomi24 -päävalikko. Kiukutteli jo usampana päivänä,065Huoltoa/korjausta -98 Transitille Helsingin lähistöllä?
Ostin vuosi sitten Sisä-Suomesta juuri leimatun lyhyen puolikorkean 2.5 D perävetoisen Transitin. On pelannut ihan OK. e062Java tarjoaa päivitystä, entä versio?
Läppärissäni on win 7. Netistä tarjotaan java päivitystä: "sallitko koneen tehdä päivitystä? Joo/ei? Tässä kohtaa ei lue161Vanhoihin jääkaappeihin ovihyllyjä?
Mistä löytäisi Helsingin alueelta vanhaan jäkaappiin ehjiä ovihyllyjä rikkoutuneiden tilalle? Ovat näköjään melko merkki060Suomi24 sähköpostin käyttö muilla editoreila?
Voiko tuota Suomi24 sähköpostia käyttää jollain toisella editorilla, kuten esim. Thunderbirdillä? Jos, niin miten? Tuoll260Videoklippi ei aukea tiedoston siirron jälkeen tietsikassa
Olen siirtänyt Canon Legria FS500 kameran kortilta videoklippejä läppärin kovalevylle, jossa on Canonin oma luku-, ja po059