Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Pakun oviaukon kahva...?

HIacessa oli ovenkulmissa koppiin nousua ja siitä poistumista helpottavat tartuntakahavat. Ostin -98 Transitin. Siinä on
    Pakettiautot
    1
    88
  2. Transit -98 huoltajaa/korjaajaa etsitään (Helsinki, ymäristö)

Olisi -98 diesel -Transit, ajettu runsaat 200 tkm. Pitäisi tehdä ehkä muutama pikku korjaus, että kehtaa viedä leimalle.
    Autokorjaamot
    1
    86
  3. Canon mustesuihkarin värien laadun ja kulutuksen säätö?

Mulla on Canon mp-560 monitoimitulostin. Tulostuksen laatuun olen ollut sinänsä tyytyväinen, mutta jos tuolla tulostaa e
    Tulostimet
    0
    85
  4. Reiän paikkaus liimaharsolla ja kitillä?

Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam
    Askartelu ja käsityö
    0
    84
  5. Karthagon kentältä Tunisiin, sieltä hotelli...?

Mikäköhän olisi järkevä tapa kulkea Tunis/Karthagon lentokentältä Tunisin keskustaan myöhempään arki-iltana jolloin kone
    Tunisia
    0
    79
  6. Käykö Mobil protection formula 0w/40 Transittiin?

Mulle jäi bensa-auton jäljiltä 4 litran iskemätön pönttö Mobil protection formula 0w/40 -öljyä. Pitäisi vaihtaa öljyt ah
    Dieselit
    1
    78
  7. Digiboxi tietsikan littunäyttöön, millainen konvertteri väliin?

Mulla on parikin vanhaa, mutta toimivaa ja hyvää perusdigiboxia sekä pari ylimääräistä tietsikan littunäyttöä. Toisen di
    Elektroniikka
    2
    74
  8. tohtori matti tolosen opit?

Hei! Katselin erilaisilta nettisivuilta Tolosen ravinne-, yms oppeja ja tuotteita. Kyllä nuo näyttäisivät ihan asiallisi
    Vitamiinit
    2
    73
  9. Minkö ikäisillä proteeseja?

Onko sellaista taulukkoa tms josta näkisi, että kuinka suurella prosenttiosuudella tiettyä ikäluokkaa on ns. tekohampaat
    Suun terveys
    0
    73
  10. Tilapästen pikku keikkaduunien vaikutus ansiosidonnaisiin?

Miten tulisi menetellä, jos ansiosidonnaisilla roikkuessa tarjottaisiin pikku keikaduunia, jossa palkka maksettaisiin ke
    Työttömyys
    0
    72
  11. On / nyt, kukka viimeinen, kesän jne.. ( = Sorsakoskea? )

Pyörii kielen päällä tuo biisi, ihan tunnettu, sellainen surumielinen tango/foksi. Ei vaan saa päähän enempää, eikä nime
    Kenen biisi?
    1
    70
  12. Transit -98 laturin vaihto, ja vakuumipumppu...?

Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnille
    Pakettiautot
    0
    70
  13. ...ei tiedä minkään arvoa, mutta mikä on hinta ( Alatalo ) ?

Eli kyseessä on Mikko Alatalon biisi jostain 1980 -luvun alkuvuosilta, viimeistään 80 -luvun lopulta. Biisi kertoo miehe
    Musiikki
    0
    68
  14. Auton tupakansytkäriliitännästä sähköä läppäriiin?

Millainen adapteri tarvitaan kun halutaan syöttää läppäriä auton sytkäriliitännästä? 1-puolinen n. 18 vottia tarvittaisi
    Yleistä tietokoneista
    6
    65
  15. Suomi24.fi sähköpostini ei toimi...

Aina kun yritän loggautua suomi24 -sähköpostiini avautuu vain sama suomi24 -päävalikko. Kiukutteli jo usampana päivänä,
    Yleistä internetistä
    0
    65
  16. Huoltoa/korjausta -98 Transitille Helsingin lähistöllä?

Ostin vuosi sitten Sisä-Suomesta juuri leimatun lyhyen puolikorkean 2.5 D perävetoisen Transitin. On pelannut ihan OK. e
    Pakettiautot
    0
    62
  17. Java tarjoaa päivitystä, entä versio?

Läppärissäni on win 7. Netistä tarjotaan java päivitystä: "sallitko koneen tehdä päivitystä? Joo/ei? Tässä kohtaa ei lue
    Tietoturva
    1
    61
  18. Vanhoihin jääkaappeihin ovihyllyjä?

Mistä löytäisi Helsingin alueelta vanhaan jäkaappiin ehjiä ovihyllyjä rikkoutuneiden tilalle? Ovat näköjään melko merkki
    Kodinkoneet
    0
    60
  19. Suomi24 sähköpostin käyttö muilla editoreila?

Voiko tuota Suomi24 sähköpostia käyttää jollain toisella editorilla, kuten esim. Thunderbirdillä? Jos, niin miten? Tuoll
    Sähköposti
    2
    60
  20. Videoklippi ei aukea tiedoston siirron jälkeen tietsikassa

Olen siirtänyt Canon Legria FS500 kameran kortilta videoklippejä läppärin kovalevylle, jossa on Canonin oma luku-, ja po
    Videoeditointi
    0
    59