penal

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Tilapäisduunit ansiosidonnaisten aikana...?
Jos tarjotaan työtä ansiosidonnaisten aikana, kun on työtön, se pitäis merkitä sinne hakemuykseen jotenkin. Mutta jos ty4101Mokkula nopeutui 10 cm:n jatkopiuhalla, mites wlan...?
Mulla on läppärissä DNA:n mokkula joka toimi aika hitaasti. Löysin myyntilaatikosta 10 cm:n USB-jatkopiuhan ja kun näin198Pakun oviaukon kahva...?
HIacessa oli ovenkulmissa koppiin nousua ja siitä poistumista helpottavat tartuntakahavat. Ostin -98 Transitin. Siinä on197Samsungilta kuvat tietokoneeseen...?
Ostin vajaa vuosi sitten kosahtaneen Nokian kännykän tilalle paljon mainostetun Samsung Galaxy Xcover gt-s5690 kännykän.596Suomi24.fi sähköpostini ei toimi...
Aina kun yritän loggautua suomi24 -sähköpostiini avautuu vain sama suomi24 -päävalikko. Kiukutteli jo usampana päivänä,095Canon mustesuihkarin värien laadun ja kulutuksen säätö?
Mulla on Canon mp-560 monitoimitulostin. Tulostuksen laatuun olen ollut sinänsä tyytyväinen, mutta jos tuolla tulostaa e093Reiän paikkaus liimaharsolla ja kitillä?
Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam092Karthagon kentältä Tunisiin, sieltä hotelli...?
Mikäköhän olisi järkevä tapa kulkea Tunis/Karthagon lentokentältä Tunisin keskustaan myöhempään arki-iltana jolloin kone084Digiboxi tietsikan littunäyttöön, millainen konvertteri väliin?
Mulla on parikin vanhaa, mutta toimivaa ja hyvää perusdigiboxia sekä pari ylimääräistä tietsikan littunäyttöä. Toisen di283tohtori matti tolosen opit?
Hei! Katselin erilaisilta nettisivuilta Tolosen ravinne-, yms oppeja ja tuotteita. Kyllä nuo näyttäisivät ihan asiallisi282Tilapästen pikku keikkaduunien vaikutus ansiosidonnaisiin?
Miten tulisi menetellä, jos ansiosidonnaisilla roikkuessa tarjottaisiin pikku keikaduunia, jossa palkka maksettaisiin ke082Minkö ikäisillä proteeseja?
Onko sellaista taulukkoa tms josta näkisi, että kuinka suurella prosenttiosuudella tiettyä ikäluokkaa on ns. tekohampaat080news -palstan perusasetukset...?
Olen yrittänyt laittaa uuteen läppäriin firefoxin selaimeen asetuksia niin, että saisin newsitkin pelaamaan, mutta aina180Auton tupakansytkäriliitännästä sähköä läppäriiin?
Millainen adapteri tarvitaan kun halutaan syöttää läppäriä auton sytkäriliitännästä? 1-puolinen n. 18 vottia tarvittaisi679On / nyt, kukka viimeinen, kesän jne.. ( = Sorsakoskea? )
Pyörii kielen päällä tuo biisi, ihan tunnettu, sellainen surumielinen tango/foksi. Ei vaan saa päähän enempää, eikä nime178...ei tiedä minkään arvoa, mutta mikä on hinta ( Alatalo ) ?
Eli kyseessä on Mikko Alatalon biisi jostain 1980 -luvun alkuvuosilta, viimeistään 80 -luvun lopulta. Biisi kertoo miehe075Arena yms. tallenteista ääniraita talteen omalle tietsikalle?
Pitäisi parista Ylen Arenan ohjelmatallenteesta saada ääniraita ripattua omaksi tiuedosoksi koneen kovalevylle. Tulisi i174Huoltoa/korjausta -98 Transitille Helsingin lähistöllä?
Ostin vuosi sitten Sisä-Suomesta juuri leimatun lyhyen puolikorkean 2.5 D perävetoisen Transitin. On pelannut ihan OK. e073Java tarjoaa päivitystä, entä versio?
Läppärissäni on win 7. Netistä tarjotaan java päivitystä: "sallitko koneen tehdä päivitystä? Joo/ei? Tässä kohtaa ei lue171CD-r:lle tekstitiedosto mukaan?
Olen jonkun verran poltellut musiikki-CT -levyjä erilaisilla softilla. Nyt tuli tilanne, että pitäisi tehdä tavallinen m368