Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
wolffiwoman
profiilit
wolffiwoman
wolffiwoman
Vapaa kuvaus
Rokkari likka :)
Aloituksia
2
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varmaan netissä törmännyt? Kaikki esittää sellasta mitä he eivät todellakaan ole. Maalaisjärki on hei sallittua. Ei kaikki ole sellaisia mitä he kirjoittavat.
Itekki oon monesti esittänyt sellasta mitä en oo, kuten kilttiä, perussuomalaista naista, mitä todellakaan en ole.
Älä nyt oo sinisilmänen.
11.06.2007 09:15
höpön pöpön pöö. Pitää ymmärtää että kalat on taiteilija luonne. Ei kaikki pelkää sitoutumista, saati perheen perustamista, mutta ei saa kahlita silloin lähtee lipettiin.
Sanoo KalatNainen
11.06.2007 09:12
Jotkut on maminpoikia kaloista. Mun isä valitettavasti oli todellakin sellanen. Kalat eikä päästänyt oinaasta irti sitten millään. Paljasta hei todellinen luonteesi, työnnä pois läheltäsi, vaihda nrosi, tee siitä salainen, jne. Ei toi nyt kovin vaikeata voi olla.
Jos menee vielä hankalammaks niin siinä vaiheessa lähestymiskielto. Hei c'moon kyl nyt tohon pitäs jotain keksiä. Älä valita vaan tee jotain.
11.06.2007 09:10
Ei ei ei ja vielä kerran ei. Erittäin harvinaista että leijona ja kalat sopisi toisillensa. Kokemusta on 6 vuoden ajalta ja voin sanoa kadun tekojani. Olen ite kalat nainen
11.06.2007 09:06
Kalat ja rapu natsaa mahtavasti =) Todella henk.kohtaista kokemusta asiasta =) Ja ollaan hyvin rakastuneita, 2 vuotta jo takana =) ja kohta 2 lastaki :D
02.06.2007 14:29
Joo inttihän ja sivari tekee sen että se on sama asia ku lapsen kasvattaminen, haistakaa nyt jo peräsuoltanne!
LASTA KASVATTAA 24h/7/365 JOKA SAAMARIN ELINVUOSI!!!
NÄITÄ EI VOI VERRATA!!!!!!!!!!!!!!
09.10.2006 12:13
Voi elämän kevät taas kerran tätä paskaa tekstiä mitä saa lukea.
Näiden sovinistisikojen takia varmaan pitäisi palata takasin siihen helvettiin jossa naisen paikka oli kotona nyrkin ja hellan välissä! Haistakaa nyt jo iso pitkä paska!
Näin tuollaista helvettiä kotonani pienempänä ja varmaan nykyisinkin pitäisi noin olla, ei kiitos, ennemmin vaikka riistäisin henkeni kun antaisin itseni tuhoutua ja lapsemme.
Siis kirjaimellisesti tässä haistateen pitkät paskat vanhemmuudelle, sille ilolle jota tuottaa pienen lapsen hymy, iloisuus, se rakkaus jonka jokainen kokee sisimmässään kun näkee oman lapsen kasvavan.
MIKÄ HELVETTI TÄTÄ YHTEISKUNTAA VAIVAA?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
09.10.2006 12:04
Helvetti soikoon, ei tollasesta tuu yhtikäs mitään. Ite oon vähän yli kuukaus sitten synnyttänyt lapsen, ja nyt vielä pitäs palkankin tippua, menkööt vaikka ite ne samperin päättäjät hetkeks naisten kenkiin ja katsokoot sitten miten köyhyysrajan alapuolella tulevat toimeen, vaikka olisivatkin töissä ja lapsi olisi vasta vajaan 3kk:n ikäinen.
05.10.2006 12:46
NO EI TODELLAKAAN OSAA LAULAA!!! Siis camoon, joku parempi sinne että saadaan edes eteenpäin tätä meidän maamme laulajia, siis pakko tohon on jokin keino keksiä. Mutta eipäs ylistellä sitä Geiriä, ei se nyt mikään kummonen laulaja ollut/ole.
20.05.2005 13:32
Olen itse naimisissa jellonan kanssa, ja todellakin alussa oli kivaa ja ihanaa, mutta sitten se alkoi mennä ihan sekoks, kun avioon päästiin niin alko viileys välillemme tulemaan, ei todellakaan kivaa. En voi suositella kalat-leijona suhdetta ainenkaan oman kokemukseni perusteella.
13.12.2004 14:12
Olen itse kalatnainen ja voin sanoa että parasta on ettet koita ymmärtää meitä ollenkaan, vaikka kuinka tahtoisitkin, olemme haaveilijoita, saatamme ykskaks vajota unelmiin ja herätä ykskaks siitä. Tavallaan emme uskalla luottaa mutta silti koitamme saada yhteyden toisiin ihmisiin, vaikka olemmekin arkoja, jotkut näyttää sen, jotkut taas ei. Ei siinä nyt kummempaa ole kuitenkaan. Olen kolmannessa sukupolvessa jo kalat jotenka voisin sanoa sen kokemukseni perusteella.
13.12.2004 14:08
2 / 2