Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
wolffiwoman
profiilit
wolffiwoman
wolffiwoman
Vapaa kuvaus
Rokkari likka :)
Aloituksia
2
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mie taidan sitten olla outolintu koska olen enemmän miesten kanssa ystäviä kuin naisten kanssa ja olen nainen. ollut niin koko ikäni tämä tilanne. Miksei muka voisi olla ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa? mie en tajua tuota asiaa sitten yhtään.
20.05.2013 21:33
ja PYH! oo vaa siellä aatami aikasessa elämässäsi. Ihmiset haluavat kokea elämässään asioita. Voin sanoa jo monen vuoden kokemuksella että turha ruveta tuollaiseen, se olisi sama ku naisella ei olisi aivoja mihinkään.
12.06.2012 21:38
Voin sanoa suoraan ettei kaikki naiset ole tuollaisia missään muotoa. Itse hoidan niin kodin kuin lapsetkin, välillä tietty tulee hetkiä kun en jaksa tehdä kun olen juossut pitkin kaupunkia hoitamassa asioita, mutta sitten teen seuraavana päivänä ne asiat. Ruuan teen aina kotona, monta kertaaki joudun tekee päivän aikana. Miusta se joka on kotona huolehtii kodista ja sen asioista. Onhan ne kotityöt joo raskaita, mutta se et saa viihtyisän kodin mihin tulla on jo upeata.
Esim siun tilanteessa; ois kiva ku on siivottu koti kun tuut töistä, ruoka tulossa tai valmiina, imuri heilunut, tiski koneessa ei edes astioita enää, puhtaat vaatteet kaapeissan, vuodevaatteet vaihdettu.
17.12.2011 09:28
Voin sanoa siulle suoraan tuon saman tilan kokeneena että siun on aika löytää uusia kavereita, uusia asioita, jne. Kirjoita mielinmäärin mitä haluat kertoa, se on keskustelua itsesi kanssa. Ja voithan sie kysellä tutuiltasi että miksi he käyttäyvät näin, se että kadonneet palat olet saanut takaisin ei pitäisi olla että sen takia on yksin.
05.12.2011 09:05
Juu no meillä ei ole todellakaan helppoja tapauksia nuo lapsemme.. 3v täyttävä on sitten ihanassa uhmassa, ja 2 v siskonsa tulee samalla tavalla perässä.. meillä kiskotaan kaiken maailman verhot alas, pissataan joka nurkkaan, vedetään hiuksista toisia, lyödään, potkitaan jne..
Me ollaan kokeiltu kaikenlaisia keinoja jo, niin nykyajan ku vanhan ajan kasvatustyylillä, ollaan jouduttu poika laittaa jo syömään saippuaa mutta loppuhan kiroilu, eli todella hyvä niksi. Äitini taas antoi miulle todella hyviä tapoja joilla olen saanut nipistelyt, lyönnit, puremiset sun muut pois.
Mieki kunnioitan nykysin paremmin äitiäni joka anto tukkapöllyä, luunappeja jne, mutta mie olinkin aikamoinen kauhukakara ite nuoruudessani. Itse olen nykyisin 3 lapsen äiti ja ikää on 26. Mutta joissakin tapauksissa tekee hyvää että on uuden ajan mukaan(mikä taas on toisaalta tyhmää) ja sitten taas toisaalta vanhan ajan tapaan.
Miut on kasvatettu vanhan ajan mukaan, ja olen siitä kiitollinen ihan sen takia koska opin kurin ja vanhempia immeisiä piti kohdella kunnioituksella, ei nykyajan nuoriso kohtele kunnioituksella, ei edes kohteliaasti, nokka pystyssä mennään eteenpäin, kirotaan vanhoille immeisille, haukutaan lapsiperheet pystyyn jne.. Odotan vain sitä hetkeä koska tajutaan että nykylaki on kökkö ainenkin niille lasten vanhemmille joilla on MAALAISJÄRKEÄ päässänsä.
17.07.2009 14:54
Kylhä sitä nyt jokainen nainen kaipaa aina sillo tällö romantiikkaa tai yhteistä aikaa, mutta liika on liikaa. Jos nyt sitten et ollenkaan tee sitä niin sitten se ei ole kivaa.
15.05.2009 21:51
Totas noin, onkos kyseessä esikoinen kenties? Asiat tulee muuttumaan kyllä vauvan synnyttyä, elä sitä harmittele, hällä on nyt vaikeata kun on työtön ja raskaus, ja raskauteen pitää kasvaa, samalla tavalla kuin sie kasvat isyyteen. Esikoinen voi olla vaikeata naiselle kuin miehelle, ja useimmat naiset valitettavasti eivät huomaa että mies vihaa olla yksin, varsinkin kun varmaan sie tahtoisit helliä vaimoasi, olla tukena siinä, katsoa kun yhteinen lapsenne kasvaa hänen sisällänsä.. Mie voin kuule sanoa et loppuvaiheessa kun alkaa olla jo 8 ja 9 kk odotuksesta, hää todella tulee kaipaamaan siua vierelleen, hyväilemään, hellimään, rauhoittelemaan, jne. Kokemuksesta sanon Meil taas on ihan toistepäin, meil on kolmas tulossa, isä ei huomaa mitään, ollaan avioliitossa, ja kaikki vastuu on kaatunut miun päälle. Vaikka tämä kolmas olikin yllätysraskauus(pitkällä) ja sitten viel ukko alko olemaan enemmän ja enemmän poissa, nyt hän ei edes huomaa miua ku on autot tärkeämpiä, kaverit jne, perhe ei tule koskaan mukaan.
11.05.2009 18:56
on oikeutettu elää kuten tahtoo, suomen laki on sellanen. Voi jösses, miettikää hieman kyl että pitäskö sellasta sitten olla että vain yks tai kaks lasta per perhe? Se vain tarkoittaa sitä että tulevaisuudessa ei todellakaan ole enää pahemmin lapsia jotka jatkavat vanhempiensa geeniperimää ensinnäkin, jalanjälkiä, kasvatusta, elämää ylipäätänsä. Ei tuu mitiä.
22.01.2009 09:34
Joko ne taas temppuilee... huoh... välil joutuu venailee et saa yhteyden asiakaspalveluun 60 min, ja sitten taas toisella kertaa ties mitä, no ei ihme ettei oo pahemmin puheluja tullut vaik yleensä känny soi taukoamatta...
Vois joskus tehdä ees jottain oikein noi pösilöt.
14.05.2008 14:27
Mulla on kuule ihan samat kokemukset, olin jopa ekassa avioliitossani niin tunki nokkansa kaikkeen mitä tein jne. mutta nyt kun muutin pois ja olen sanonut että nyt hyväksyt joko mut näin tai suksi mäkkeen. Ookko sie aikuinen immeinen? jos olet niin voit ihan hyvin kuule katkasta välit. EI sun tartte kestää sitä että sua kohdellaan väärin.
Itse olen saanut onnen, mutsi hyväksyy nyt miten pukeudun, goottimami kun olen. ja kun on välimatkaa ja olen taistellut tieni tähän kuka olen ja mitä olen. Jos ei kelpaa niin voi häipyä elämästäni.
10.05.2008 07:10
Ei todellakaan kannata alkaa hienovarasesti sanomaan koska se menee ohi korvien.
Itselläni on kaks lasta ja nuorin on 2kk vanha, niin olen itsekin kuunnellut kaikenmaailman tarinoita, mutta sitten kun jutut meni ylitse niin joko sanoin että nyt saa riittää että tahdon muutakin,tai sitten katosin. ja se että olen äiti tai tulossa äidiksi niin tahdon myös että mua kohdellaan ihmisenä eikä jonain äitinä.
12.02.2008 19:20
Ah niiin tuttua kuin osaa ja olla voi. Ongelmia ongelmien perrään. Aikasemmassa liitossani anoppini oli kauhea, ja exäni ei osanut puolustaa itseänsä saati minua. Olihan tuossa aika kauan noita selkkauksia kunnes mie lähdin pois ja nyt on kaikki hyvin taas hänellä ja exälläni. Onneks pääsin pois sieltä :D
Nykyisin ei ole sitä ongelmaa, koska mieheni on upeasti puolustanut minua, perhettämme ja itseänsä. En voi muuta sanoa ku parempaa miestä en löytäisi mistään vaikka on ukon ja mun välillä erilaiset kasvatukset, toisella on lapin kasvatus ja toisella etelän kasvatus, ristiriitoja tulee tietysti mutta maalaisjärjellä näistä selviää. Nostakaa kissa pöydälle ja vaatikaa hieman oikeampaa kohtelua. Se on mun mielipide.
27.10.2007 08:14
tervehdys.
Tuo on kyllä tuskaa kun on fobioita, tiedän itsekin sen asian, olen sairastanut torikammon, paniikkihäiriön, autopelon, masennuksen, jne. Mutta se riippuu itsestänsä miten tahtoo kohdata asian, en tahdo vähätellä asiaa koska itse taistelin tieni ulos siitä helvetistä missä elin monta vuotta.
Itelläni on säilynyt hammaslääkärikammo sitten ala-asteelta ja joka kerta kun haistankin sen hajun meinaan kääntyä takasinpäin ja juosta pois.
Sinä tosin voisit sanoa itsellesi näin(tämä on tantra itselleni vuosien takaa jolla voitin paljon); "kukaan saati mikään ei voi mua vahingoittaa, olen vahva, mulla ei ole mitään hätää."
Kokeile, ei se ilman kokeilematta onnistu..
Toivottavasti tulee helpotusta jokaisen teidän fobioihin.
27.07.2007 10:40
Ite kyllä löysin oman kultani netistä, valitettava fakta, mutta voi veljet mikä ihanuus tulikin, ja se oli vain KAVERI pohjalta ensin, mutta kun näimme viikon sisällä niin se oli menoa eikä meinausta. Nyt suunnittelemme häitämme ja toinen lapsemme on tulossa maailmaan joulukuussa.
Sitä löytää vaikka mistä varsinkin jos ei etsi ketään.
11.07.2007 15:00
Kokemusta on omalta osaltani jo hyvin tullut. Alussa kyllä sitä mustasukkaisuutta oli, mutta ajan kanssa sekin hälveni :) Kun antaa toisen elää vapaasti mutta kuitenkin että on suhteessa ni ei mikään voi oikeastaan mennä vikaan. Mutta jokaisen kohalla eri asia, riippu niin paljon henkilöistä
24.06.2007 20:26
Todellakin on hyviä kokkeja, ukkoni on kyllä paras kokki jonka tiedän ja ruuat suussasulavia :)
23.06.2007 21:13
Mikä sie oot sanomaan et naiset ei välitä lapsistansa?!!! Jokainen kyllä välittää lapsistansa joille on antanut elämän, mutta oletteko tajuneet että pakko äitienkin on tehdä töitä että tulee tässä perhanen yhteiskunnassa toimeen???
Oletteko te koskaan katsoneet että naiset vain koittavat saada onnenkin elämässä kun miehetkin sitä hakevat ihan samalla tavalla? Ja nyt sitten mollataan naisia minkä keretään koska he eivät jää kotiin koska ei ole varaa. Sissus tätä saamarin yhteiskuntaa ja ERITTÄIN vanhoillista ajattelutapaa!
22.06.2007 10:23
Itse olen kalat kolmannessa sukupolvessa, ja olen kyllä ihan tyytyväinen kalat äitinä olemiseen. Ei tartte aina olla valivalivali jos ei suju kotona hyvin, jokainen kalat, saati mikä muu tahansa horoskooppi on yksilöllinen ja sillein heitä pitää kohdellakin.
11.06.2007 09:38
Kalat ja Rapu sopivat täydellisesti toisilleen. Leijona ei käy, Oinas ei käy, mutta rapu, aivan mahtava yhtälö, puhumalla selvii asioista ja suurempia riitoja tuskin on jos osaa suhtautua toiseen hänen ansaitsemalla tavalla.
11.06.2007 09:32
Jos meinaat kokoajan kiukkuilla niin sie työnnät hänet pois. Tiedän itse koska olen kalat, taitelija luonne, jos tahtoo kokoajan vakuuttelua että rakastaa/tykkää jne niin suoraan sanoen ei tuu onnistumaan.
Mun ukko on rapu ja hälläki on iso työ lepyttää mua jos suutun pahanpäiväsesti.
Kaikkein järkevintä olisi jos vain antaisit olla, pyydät anteeksi vilpittömästi, koitat ymmärtää hänenkin luonteensa, tai kokkaisit ihanan illallisen hänelle ja koittaisit vain pyytää teoin anteeksi, koska tekstistäsi päätellen sanoista ei enää ole hyötyä sitten ollenkaan.
Pienin elekin on upeinta mitä tiedän, koska sekin osoittaa kiintymystä toista kohtaan.
Mutta jos et ole valmis tälläiseen niin onko se sitten sen arvoista?
11.06.2007 09:29
1 / 2