Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

563

  1. Hei vaan! Edellinen kirjoittaja oli aivan oikeassa. Vaivasi eivät välttämättä johdu pelkästä stressistä, kyllä asia on tutkittava kunnolla. Vaadi päästä suolen tähystykseen, ellet ole sellaisessa vielä ollut. Älä pelkää tutkimuksia, sillä enemmän joudut kärsimään jos annat vaivan pahentua hoitamatta. Ihan ensimmäiseksi kuitenkin marssi luontaistuotekauppaan ja kysy sieltä ammatti-ihmisiltä neuvoa, mikä auttaisi vaivoihisi. Pikaista paranemista toivottelen.. :)
  2. Hei vaan! Näin Sinut ja miehesi kahtena kaulakkain olevana joutsenena pikku järvellä. Joutsen on pariuskollinen lintu, enkä nähnyt eroa teillekään - kestätte kyllä yhdessä läpi tuulen ja tuiskun, vastoinkäymisetkään eivät suhdettanne lopullisesti kaada. Vierellänne uiskenteli kolme untuvikkoa - mikäli teillä jo kolme lasta on, ei niitä taida enempää olla tulossa, muussa tapauksessa... :)

    Vierelläsi kulkee kaksi uskollista opasta jotka auttavat ja opastavat sinua. Sinulla taitaa olla näkijän lahjoja itselläsikin, ja vanhemmiten ne avautuvat lisää. Tue ja vahvista niitä, koita vaikka vastata täällä palstalla kun siltä tuntuu. Olet varmaan huomannutkin löytäväsi kuin ihmeen kautta oikeat sanat, kun ystävät tulevat luoksesi huolineen. Myös unissasi sinulla on yhteys henkimaailmaan. Luota itseesi ja osaamiseesi, olet oikealla tiellä. Kaunista kevättalvea toivottelen!
  3. En nyt ihan tarkkaan muista mitä sinulle syksyllä näin, mutta mikäli kyseessä oli jotain romanttisia kuvioita valkovuokkojen aikaan, suunta näyttäisi kyllä minusta samalta edelleen :) Valon määrän lisääntyessä ympärillämme tulevat mullistukset tuolla elämänalueella myös sinunkin elämässäsi mitä todennäköisimmin lisääntymään..

    Kyllä minä pyydettäessä myös entisiä elämiä yritän tiirailla, ja joskus ne nousevat pyytämättäkin, mutta toisinaan taas en menneeseen juuri saa yhteyttä. Sinulla nousi kyllä heti kantavana teemana hevoset - olet viettänyt jossain elämässäsi lapsuutesi hevostalleilla, ehkä jossain suuressa kartanossa tms. Näin sinut siellä työväen seassa juoksentelevana pikkupoikana, kanniskelit vesiämpäreitä, veit olkia hevosille ja auttelit muutenkin miten pystyit. Olit varmaan jonkun tallirengin poika kun siellä niin touhusit. Miehiä näkyi talleilla paljonkin, mutten selkoa saanut, olivatko nykyisen elämäsi merkittävät miehet heidän joukossaan - hyvin paljon mahdollista että olet heidätkin jo aiemmin tavannut, kenties juuri tuolla talleilla kun sitä elämää nyt esiin nostettiin. Voit itsekin koittaa kysellä vastauksia entisistä elämistä esim. heilurilla, myös monista kirjoista löytyy tietoa miten niistä voi saada tietoa - ehkä... :)

    Tällaisia terveisiä tällä kertaa - ja kysellä saa lisää jos jokin jää vaivaamaan, vastaan taas kun ehdin.. Ihania aurinkoisia kevättalven päiviä toivottelen!