Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mar44u
mar44u
mar44u
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: On käyty Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 22v sitten
97
aloitusta ·
5292
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämähän menee suoraan Uuden maailmanjärjestyksen (NWO) käsikirjoituksen mukaan. Myös €Ü ja €üro, jotka ovat välitavoitteita.
18.04.2013 23:09
Vaan kun eivät saa sitä säteilyä mitattua. Jos vaikka pystyisivät sulkemaan säteilyt pois, vaan kun ei edes sekään onnistu...
09.04.2013 17:14
Nehän löytyy siinä vanhaa irrotellessa. Jos ei irtoa, niin on vielä jossakin kiinni. Eikös olekin helppoa?
09.04.2013 17:06
Jos öljypohja on peltiä niin ei kun irti ja oikomaan. Mahdolliset reiät umpeen vaikka messingillä juottaen. Onnistuu.
09.04.2013 17:05
Olen pitänyt renkaanvaihtoaikana sitä, että pääsen omalle pihalleni kesärenkailla. Jos yllättävät kasvihuoneilmiön mukaiset helteet nyt just heti tulisivat, niin jo viikon päästä saisin kesärenkaat alle vaihtaa.
07.04.2013 18:50
Olkiluodon länsimaiselle laitokselle saatiin lupa Neuvostoliitosta, kun Loviisan voimalasta saatiin paremmat käyttökokemukset kuin (melkein?) mistään muualta.
Todistaa aikalainen sitroen.
07.04.2013 18:35
Sieltä se EUvostoliitosta muukin "hyvä" tulee paitsi hirvikärpäset ja sudet idästä:
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=9&id=7455
Tästähän minä palstoilla kirjoitinkin jo ainakin puoli vuotta sitten..
Kannattaa lukea nuo kommentitkin. Se pitkä kommentti on ollut netissä jo joskus ennenkin.
06.04.2013 21:56
Tottakai kannattaa! Nimenomaan optimoijalle.
Kummalla luulet olevan enemmän laboratoriotutkimuksia takanaan moottorin säädöistä, tehtaalla vai jollakin "optimoijalla"?
01.04.2013 11:33
Tuntuupa olevan sinullakin oppimisen varaa jokamiehenoikeuksista.
01.04.2013 11:13
Paljonko sinulle maksetaan tällaisesta valehtelusta?
31.03.2013 13:46
Massasukupuutto on alkanut.
Meret ovat kuolemassa ylikalastuksen, yhä lisääntyvän tahallisen ja tahattoman ydinsaasteen, mm Meksikonlahdella yhä jatkuvan öljyvuodon ja siihen kylvettyjen myrkyllisten kemikaalien, muovijätteen ja ties minkä kaikkien takia. Ja kun meret kuolevat, seuraa kaikki muu perässä.
Pohjoisen Tyynenmeren alueen isoissa eläimissä oli jo ainakin vuosi sitten selvät säteilysairauden merkit nähtävillä. Nyt niistä ei enää anneta mitään tietoja. Meksikonlahden katkarapukanta on romahtanut, rantavesistä saa kiusallisia ihovaivoja. Lahden pohjaa peittää joku punainen myrkkykerros, levää ja muuta soppaako? Rantatavesien kuvaaminen on kielletty jo ainakin vuosi sitten.
Delfiinit kuolevat: http://enenews.com/tv-spike-in-dolphins-washing-up-in-gulf-of-mexico-mostly-dead-babies-we-have-been-advised-not-to-discuss-our-findings-video ;
Manaatit, pelikaanit ja merikilpikonnat kuolevat: http://enenews.com/manatees-dying-record-numbers-florida-deaths-pelicans-turtles-dolphins-spiking-scientists-fear-beginning-devastating-ecosystem-collapse-videos ;
Merileijonien pennut kuolevat massoittain: http://losangeles.cbslocal.com/video/8725082-starving-dying-sea-lions-washing-up-on-southland-beaches/
Jostakin syystä uutisissa ei kerrota suoraan mikä näitä tappaa ja mikä ainakaan ei. Pohjoisen Tyynenmeren eläimissä kerrottiin (ja näytettiin kuviakin) olleen selvät säteilyvauriot ihossa ja sisäelimissä ennenkuin uutisointi kiellettiin. Näitten muitten eläinten kuolinsyistä ei anneta mitään tietoja, vaikka kuolemansyyn selvityksiä on epäilemättä tehty paljonkin.
Joku se kuolinsyy on noista alussa mainitsemistani tai kaikki yhdessä. Jo pienetkin sisäiset radioaktiivisuudet tuhoavat immuunipuolustuksen, isommat sairastuttaa kuolettavasti.
Minä en väitä, että yksin Japanin 14 sulaneesta ydinreaktorista yhä mereen ja ilmaan tulevat radioaktiiviset saasteet olisivat kaiken takana, mutta merkittävä vaikutus niillä ehdottomasti on. Ja tuo radiaktiivisten saasteitten vuoto tulee jatkumaan varovastikin arvioiden satoja vuosia. Ei ole olemassa mitään keinoa pysäyttää sitä.
Ihminen tahallaan tuhosi tämän pallon elämän tällä kertaa.
Jos aikakone olisi keksitty, olisi hauska käydä katsomassa muutaman tuhannen vuoden päässä millaista elämää pallollamme on. Onko se alkanut säteilynkestävistä levistä, bakteereista vai mistä. Tällaisia kun kulemma on, jotkut saavat energiansakin säteilystä. Väittävät.
31.03.2013 11:11
Nuo mainitsemasi kiellot ovat vain tahroja paperilla. Ei niitä kukaan noudata. Eikä sotatilanteen jälkeen voittajia panna vastuuseen koskaan eikä mistään. Pitäisihän sinun jo tietää se vanhastaan.
31.03.2013 10:05
Miten kuvittelisit tuhansia vuosia sitten eläneen ihmisen kuvaavan nykyisiä tahatumia oman aikansa käsittein jos ne näkisi ja kokisi?
Tuo uskonnollinen numerologia mihin viittasit, on täyttä hölynpölyä.
Tämä ihmisen luku toimii jo. Tilaa vaikka uusi Kelakortti ja pane siihen nimesi ja osoitteesi tilalle oma ihmisen lukusi, niin näet.
Maailman rikollinen kasaari"juutalais"eliitti käyttää ohjenuoranaan Talmudin lisäksi juuri Johanneksen ilmestyskirjaa. Miten he sitten aikovat selvitä myöhemmistä ilmestyskirjan tapahtumista, siitä minulla ei ole tietoa. Ilmestyskirjan mukaanhan he saavat ansionsa mukaan, heille käy todella huonosti.
31.03.2013 09:52
Pelkkää asiaa kirjoittaa Kalevi Kallio. Valitettavasti vain suurin osa kansasta elää rikollisen tekojuutalaiseliitin luomassa unessa eikä edes halua herätä näkemään totuutta.
31.03.2013 09:42
Jo on taas maksetut ydinkiimaiset asialla kun tuollaista tuubaa ulostavat!
Lukekaa hyvät ihmiset ulkomaittenkin uutisia niin huomaatte, mistä kaikesta täällä vaietaan tai valehdellaan! Te nuoremmat osaatte kieliäkin paremmin kuin minä, joka en aikanani saanut ulkomaankieliä opiskella - ei ollut kouluja lähellä eikä vanhuksilla rahaa kaukana asumiseen. Silti esimerkiksi enenewsin sivuilta löytyy paljonkin tietoa vaikka sitäkin sensuroidaan, ja monelta muulta sivustolta.
Itsekin tiedän Tsernobylin jälkeisten syöpäkuolemien keskittymät Suomessa, tunsinpa jonkun siihen kuolleenkin, mutta "mitään ei voi todistaa" kuten ydinlobbarijärjestö STUK viimeiseen asti väittää.
Ulkomaisten lähteitten (joku venäläinen akateemikko) mukaan vuoteen 2009 mennessä Tsernobylin takia oli jo miljoona ennenaikaista kuolemaa ja sehän jatkuu yhä. Samoin Japanin kaikki 14 tai 15 ydinturmaa, USA:n ainakin yksi varma, ja ainakin kaksi laajaa ydinjätekatastrofia. Ne jatkuvat useita satoja vuosia teitpä mitä tahansa! On hyvin todennäköistä, että elämme uuden maailmanlaajuisen joukkotuhoaikakauden aamunkoittoa. Saattaa olla, että 300 vuoden päästä tällä pallolla on hyvin vähän tai ei ollenkaan nykyisin tuntemiamme elämänmuotoja.
23.03.2013 19:16
Tai vielä paremmin isoon akseliin joka pyörii jollakin nopeudella (vastaa verkon taajuutta). Pienemmät akselit (generaattorit) pitävät sen pyörimässä, kuluttajat jarruttavat sitä. Kun verkkoon kytketään yksi generaattori lisää, vastaa se sitä että tähän isoon akseliin kytketään pienen voimalan akseli lisää. Se pyörii siinä mukana koko ajan ja tahdissa, ei se irti pääse. Jos se yrittää pyöriä kovempaa, niin akseli vain hieman joustaa ja jää siihen asentoon toisen akseliin verraten. Tämä pyörimisnopeuden noston yritys tarkoittaa lisää tehoa pikkuakselista isompaan (eli lisää tehoa sähköverkkoon). Jos iso akseli yrittää pyöriä liian lujaa, niin säätäjä pienentää jonkun pikkuakselin pyöritysyritystä eli vääntömomenttia eli siis tehoa ja ison akselin pyörimisnopeus ei nouse liikaa. Tehon tuotto ja kulutus ovat siis koko ajan tasan yhtä suuria. Jos ne olisivat erisuuruisia, nousisi tai laskisi ison akselin pyörimisnopeus (= sähköverkon taajuus).
Ei ehkä tullut oikein fiksusti selitettyä, mutta toivottavasti ymmärsitte.
23.03.2013 18:56
"Tämä on tätä"
Ei se voi johtua kuoppaan ajosta. Eikä se aurauksen säätö ole ollenkaan hankalaa.
"Mene töihin"
Mene itse töihin, luuseri. Minä olen työni tehnyt ja vaikka en eläkettä saisikaan, niin silti omillani eläisin loppuun asti. Toisin kuin sinä, jota minäkin verorahoillani joudun jo nyt elättämään. Osaamattomat ja laiskat vain kadehtii niitä, jotka viitsivät.
20.03.2013 21:51
Minkä tahansa etupyöränripustuksen korjaukseen (mm se ylätukivarren uusinta) kuuluu yhtenä osana aina aurauksen mittaus ja tarvittaessa säätö. Muuten osa työstä on jäänyt tekemättä. Tämän tietää jokainen autonasentaja, "itseoppineet" eivät, eivätkä kyllä paljon muutakaan.
Renkaan toispuoleinen kuluminen saattaa johtua väärästä aurauksesta, mutta löytyy sille useita muitakin mahdollisia syitä. Esimerkiksi joku tarpeeksi väljä nivel.
Ratin vinous johtuu taas siitä, että aurausta on säädetty vain toiselta tai väärältä puolelta ja se on lähinnä esteettinen vika, vaikka häiritsevä. Korjataan vähentämällä toisen puolen aurausta ja lisäämällä toisen. Yhteisvaikutus on se, mikä pitää olla oikein ja vain se yleensä mitataan.
Mitään viitosen muttereita tms osia ei aurauksen säädössä tarvitse uusia. Eri asia on jos jotakin on oikeasti vialla, mutta silloin puhutaankin korjauksesta eikä säädöstä.
Monet liikkeet laskuttavat ns pientarvikelisän ylimääräisenä, mutta se pitää olla laskussa eriteltynä ja pitää pystyä perustelemaan. Enimmäkseen se on vain huijausta, jota sanotaan "tuloksen tekemiseksi".
Aurauksen säätö on sen verran pieni ja helppo juttu, että omaan autooni olen sen tehnyt yksin omalla pihallani. Työkaluiksi tarvitaan pätkä liitua, teräksinen nauhamitta ja pari kiintolenkkiä. Ja osaamista. Näin se tehtiin aikanaan isolla korjaamollakin ja aina onnistui eikä aikaa kulunut kuin vartti. Ei siihen kalliita mittalaitteita tarvita. Tosin ne antavat ymmärtämättömälle asiakkaalle uskottavamman mielikuvan ja vievät enemmän aikaa = kasvattavat laskua.
Ennen minulla oli saksalainen auto ja siinä aurausta piti säätää tuon tuostakin, ei kuitenkaan niin usein kuin eräässä ruotsalaisessa, jossa etupään kumipuslat antoivat aina periksi. Nyt minulla on ollut ranskalaisia autoja (2 kpl) jo 30 vuotta ja niissä auraus on pysynyt muuttumattomana. Ei ole ollut tarvetta säätää, joskus olen tarkistusmittauksen tehnyt.
Sama venttiilien säädöstä - viimeiselläkin autollani ajettu 470 000 km eikä ole tarvinnut säätää. Joskus olen varalta mitannut, mutta säätötarvetta ei ole ollut.
20.03.2013 08:24
Psykopaattiäiti piti avioerolasta äärimmäisessä nälässä 7 vuotta ja kuljetti spiritistiporukoissa. Kaikki Tuusniemen sosiaalivirkailijoitten tieten; koululääkäri ei ollut koskaan nähnytkään ja kunnanlääkäri oli varsinainen konitohtori.
Kun lapsi oli sen ikäinen ja kokoinen, että painoindeksi alkoi olla vertailukelpoinen, se oli 16,3. Nettitietojen mukaan 13:ssa kuollaan. Ihan oikeasti ei jaksanut edes kävellä kunnolla, laahasi jalkojaan. Pari kunnon ateriaa niin johan jaksoi...
Anoreksiaa hänellä ei ollut ja söi kun ruokaa annettiin ja paino nousi silloin. Äitinsä luona ollessa paino laski... Kylkiluut saattoi laskea katsomalla, esimerkiksi reisilihaksia ei ollut ollenkaan vaan luitten päällä pelkkä nahka...
Näin hyvää huolta meidän sosiaalivirkailijat pitää lapsista! Ei ole Astanov vähääkään väärässä muuten kuin siinä, että luulee suomalaisia lapsia kohdeltavan paremmin kuin venäläisiä.
Kaikki dokumentit asiasta ovat tallessa painokäyriä myöten.
19.03.2013 18:47
Minä olen koko prosessin ajan ihmetellyt, ettei lapsen kestokidutuksesta ole edes ohimennen mainittu. Se nähtävästi on Suomessa sallittua?
Ainakin minun lapseni saatiin sosiaaliviranomaisten suosiollisella sormienläpikatselulla kiduttaa mielisairaalaan, jossa hänet viimeksi näin lähes 10 vuotta sitten. Ei ole parantunut vieläkään; nykyisestä olinpaikasta ei ole hajuakaan.
19.03.2013 17:06
6 / 265