Luin tuossa keskustelun jossa Pirkko kertoi siitä, kuinka Pirkkoa ärsyttää että häntä kutsutaan Pirkoksi. Hän kokee etunimellä kutsumisen halventavaksi/alentavaksi.
Tämä ajatus ei oikeastaan liity siihen mitä edellämäinittu kertoi, mutta mielestäni tämä olisi kätevin systeemi:
Nimissä ei oikeastaan ole mitään järkeä. Ongelmia tuottaa kuitenkin se, että liian monella ihmisellä on sama etunimi, joka voi johtaa väärinkäsityksiin, jos samassa firmassa esimerkiksi työskentelee kaksi Timoa, sinun täytyy löytää se toinen niistä, mutta sinut ohjataankin väärän Timon luokse.
Puhelinnumeroissa, tai muissa tiedoissa sattuu usein erehdyksiä, sillä suku- ja etunimet ovat monilla ihmisillä samoja, jos vaikka ajatellaan, että sinun pitäisi löytää joku "Antti Virtanen" mutta sinulla ei ole kovinkaan tarkkaa tietoa hänestä.
Täten mielestäni pitäisi käyttää näppäriä numero- ja kirjainsarjoja joilla erotetaan yksilö massasta, kuten R2D2 tai 3PO. Kaikilla ihmisillä oma koodinsa.
Toki ihmisiä voisi vain numeroida ykkösestä vaikka satoihin miljooniin(Kiinan tapauksessa max 10 numeroisiin), ja kansalaisuudelle joku oma kirjainkoodinsa esimerkiksi minä olen "3652911 FIN"(kun tarpeeksi porukkaa potkaisee tyhjää, niin laskurit nollataan ja ensimmäinen tämän jälkeen suomessa syntynyt saa kauan sitten edesmenneen, esim 1FIN nimen)
En sitten tiedä tuottaisiko tämä osalle ihmisistä jotain ongelmia, sillä itselläni on erittäin hyvä numeromuisti. Uskoisin kuitenkin, että jatkuvasti toisteltavat numerosarjat uppoavat ihmisten mieleen aika tehokkaasti, muistammehan me kaikki ulkoa joitakin puhelinnumeroitakin, vaikka niitä ei edes yleensä tarvitsisi muistaa ulkoa.
Ihmisten nimet tulisi muuttaa numero- ja kirjainsarjoiksi
6
90
Vastaukset
- läski......
Tämä ratkaisisi myös sen koulukiusaamisongelman joka johtuu siitä, että vanhemmat halusivat antaa lapselleen erikoisen nimen...
- sitroen.
Tuohan on jo. Sitä kutsutaan Raamatussa Johanneksen ilmestyskirjassa ihmisen luvuksi ja sitä maailmaa todellisuudessa hallitsevat kasaarijuutalaiset hyödyntävät.
Ihmisen luku on 666. Jolla osaaminen on, se laskekoon sen arvon.
Minulla se on.
666 = 6 6 6 = 18.
18 merkin sarja, joka määrittelee sinut täysin, on sinun ihmisen lukusi. Kenelläkään muulla sitä samaa lukua ei ole.
Testattu vuosi sitten ja toimi. Tilasin Kela-kortin ja yhteystietoihini panin oman ihmisen lukuni. Viikon päästä minulle tuli uusi kortti postissa.
Ihmisen luku on myös pakolliseksi tulevassa sirussa. Sen plutoniumhippusen lisäksi, mutta sen tarkoitus on toinen...
RFID-sirusi ilmaiseman ihmisen lukusi tunnustaa Ison Veljen, Antikristuksen, tai miten sitä ahluatkin nimittää, tietokone. Käteistä rahaa ei ole käytössä ja Raamatun mukaan se jolla tuota merkkiä ei ole, se ei voi ostaa eikä myydä mitään.Se siru tullaan myymään meille kaikkien luotto- ym korttien korvaajana, kun kaikki tiedot on tietokoneella. Myös pankkitietosi, lääkereseptisi (sähköiseen reseptiin siirtyminen ennakoi tätä), passitietosi, ajokorttisi jne.
Ja mikä on oma ihmisen lukusi? Näin helppoa se on: Suomessa ensin alkuun maan tunnus FI, sitten tarkempi alue eli ns. postinumero. Seuraavaksi oma yksilöintinumerosi, joka meille työeläkekortin numerona myytiin.
Laske merkkien lukumäärä! Jos tuli muuta kuin 18 kpl, korjaa vika.
Ja kaikkien pankkitilien merkkejä on myös 18 kpl. Joka on Pedon luku...
Näin ne salaisuudet paljastuvat kun viitsii olla fiksu.
Minä viitsin...- olen läski
Niinkuin sanoin, kyseessähän ei tarvitse olla juuri sellainen järjestelmä mitä ehdotin. Yhtä hyvin voit löytää numerologisia merkityksiä kieputtelemalla eri nimien kirjainten numeroita aakkosjärjestyksessä.
Uskonnollinen numerologia kusee jo sen takia, että saat kieputeltua mistä tahansa sanasta luvun 666 kun otat tarpeeksi tekijöitä huomioon, joiden mukaan lasket koko toimituksen.
Tästä tulee mieleeni sivuston lintukoto.net pirunpaljastin, johon lisäät ihan minkä tahansa nimen, ja paljatin muodostaa nimestä luvun 666.
Itse en ole kristitty, ja vastustan mikrosirua aivan eri syistä, koska siihen liittyvää teknologiaa voidaan väärinkäyttää liian helposti, enkä luota ns. eliittiin. Olen siitä huolimatta perehtynyt uskomuksiinne, ja ymmärrän mitä kohtaa raamatusta siteeraatte.
Kohtaa missä puhutaan siitä, että pedonluvun tulevat ottamaan niin rikkaat kuin köyhät, lapset ja vanhukset jne, joko otsaansa tai oikeaan käteensä. Jotta kukaan kenellä ei ole pedonlukua ei voisi ostaa tai myydä mitään, mutta tässä viisaus, se kenellä on ymmärrys laskekoot pedonluvun sillä se on 666 -sama kuin ihmisen luku.
En nyt tarkalleen muista miten kyseinen raamatun kohta meni, mutta jotenkin tuohon tyyliin. Tämän seurauksena sitten sirusta kieltäytyjiä tultaisiin vainoamaan, 7 vuoden vaivanaikana, ja muuta sellaista kivaa.
Onhan siellä Johanneksen ilmestyksessä vaikka mitä juttua enkeleistä pasuunoineen, väärästä profeetasta joka monen mielestä nyt on muka tämä uusi paavi(Petrus Romanus), antikristusta unohtamatta, mutta ei kaikkea kannata ottaa liian vakavasti.
Koko juttu meni nyt vähän väärille urille, mutta olisihan se pitänyt tietysti arvatakin, että joku saa liitettyä tämän raamatuksellisiin merkityksiin. - läski joku
olen läski kirjoitti:
Niinkuin sanoin, kyseessähän ei tarvitse olla juuri sellainen järjestelmä mitä ehdotin. Yhtä hyvin voit löytää numerologisia merkityksiä kieputtelemalla eri nimien kirjainten numeroita aakkosjärjestyksessä.
Uskonnollinen numerologia kusee jo sen takia, että saat kieputeltua mistä tahansa sanasta luvun 666 kun otat tarpeeksi tekijöitä huomioon, joiden mukaan lasket koko toimituksen.
Tästä tulee mieleeni sivuston lintukoto.net pirunpaljastin, johon lisäät ihan minkä tahansa nimen, ja paljatin muodostaa nimestä luvun 666.
Itse en ole kristitty, ja vastustan mikrosirua aivan eri syistä, koska siihen liittyvää teknologiaa voidaan väärinkäyttää liian helposti, enkä luota ns. eliittiin. Olen siitä huolimatta perehtynyt uskomuksiinne, ja ymmärrän mitä kohtaa raamatusta siteeraatte.
Kohtaa missä puhutaan siitä, että pedonluvun tulevat ottamaan niin rikkaat kuin köyhät, lapset ja vanhukset jne, joko otsaansa tai oikeaan käteensä. Jotta kukaan kenellä ei ole pedonlukua ei voisi ostaa tai myydä mitään, mutta tässä viisaus, se kenellä on ymmärrys laskekoot pedonluvun sillä se on 666 -sama kuin ihmisen luku.
En nyt tarkalleen muista miten kyseinen raamatun kohta meni, mutta jotenkin tuohon tyyliin. Tämän seurauksena sitten sirusta kieltäytyjiä tultaisiin vainoamaan, 7 vuoden vaivanaikana, ja muuta sellaista kivaa.
Onhan siellä Johanneksen ilmestyksessä vaikka mitä juttua enkeleistä pasuunoineen, väärästä profeetasta joka monen mielestä nyt on muka tämä uusi paavi(Petrus Romanus), antikristusta unohtamatta, mutta ei kaikkea kannata ottaa liian vakavasti.
Koko juttu meni nyt vähän väärille urille, mutta olisihan se pitänyt tietysti arvatakin, että joku saa liitettyä tämän raamatuksellisiin merkityksiin.Tietysti jo ajatus ihon alle asennettavasta sirusta on jotenkin vastenmielinen.
olen läski kirjoitti:
Koko juttu meni nyt vähän väärille urille, mutta olisihan se pitänyt tietysti arvatakin, että joku saa liitettyä tämän raamatuksellisiin merkityksiin.Miten kuvittelisit tuhansia vuosia sitten eläneen ihmisen kuvaavan nykyisiä tahatumia oman aikansa käsittein jos ne näkisi ja kokisi?
Tuo uskonnollinen numerologia mihin viittasit, on täyttä hölynpölyä.
Tämä ihmisen luku toimii jo. Tilaa vaikka uusi Kelakortti ja pane siihen nimesi ja osoitteesi tilalle oma ihmisen lukusi, niin näet.
Maailman rikollinen kasaari"juutalais"eliitti käyttää ohjenuoranaan Talmudin lisäksi juuri Johanneksen ilmestyskirjaa. Miten he sitten aikovat selvitä myöhemmistä ilmestyskirjan tapahtumista, siitä minulla ei ole tietoa. Ilmestyskirjan mukaanhan he saavat ansionsa mukaan, heille käy todella huonosti.- Joku läski
sitroen kirjoitti:
Miten kuvittelisit tuhansia vuosia sitten eläneen ihmisen kuvaavan nykyisiä tahatumia oman aikansa käsittein jos ne näkisi ja kokisi?
Tuo uskonnollinen numerologia mihin viittasit, on täyttä hölynpölyä.
Tämä ihmisen luku toimii jo. Tilaa vaikka uusi Kelakortti ja pane siihen nimesi ja osoitteesi tilalle oma ihmisen lukusi, niin näet.
Maailman rikollinen kasaari"juutalais"eliitti käyttää ohjenuoranaan Talmudin lisäksi juuri Johanneksen ilmestyskirjaa. Miten he sitten aikovat selvitä myöhemmistä ilmestyskirjan tapahtumista, siitä minulla ei ole tietoa. Ilmestyskirjan mukaanhan he saavat ansionsa mukaan, heille käy todella huonosti.Mitä sitten? Mitä haet takaa tällä ihmisen luvulla? Mikä merkitys sillä on kenellekään? Raamatussa puhutaan pedon merkistä, ja siitä, että sen ottaja ei voi enää pelastua helvetiltä. Siinä on se ihmisen luku, mutta minkä merkityksen sinä näet ns. ihmisen luvussa?
"Miten kuvittelisit..."
Vähän riippuu. tuhansia vuosia sitten elänyt ihminen olisi mitä ilmeisemmin todella hämillään kaikesta. Mahdollisesti hän näkisi kaikessa teknologiassa jotain saatanallista(tai yliluonnollista) koska hän ei kykenisi ymmärtämään miten asiat toimivat. Raamatussa asioita kuvaillaan erittäin tulkinnanvaraisilla metaforilla, täten tulkintoja siitä, mihin nyky-yhteiskunnan ilmiöön mikäkin profetia voisi viitata on käytännössä loputtomasti.
Miten nykyihminen kuvailisi kaukaista tulevaisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113