Ihmisten nimet tulisi muuttaa numero- ja kirjainsarjoiksi

Olen läski

Luin tuossa keskustelun jossa Pirkko kertoi siitä, kuinka Pirkkoa ärsyttää että häntä kutsutaan Pirkoksi. Hän kokee etunimellä kutsumisen halventavaksi/alentavaksi.

Tämä ajatus ei oikeastaan liity siihen mitä edellämäinittu kertoi, mutta mielestäni tämä olisi kätevin systeemi:
Nimissä ei oikeastaan ole mitään järkeä. Ongelmia tuottaa kuitenkin se, että liian monella ihmisellä on sama etunimi, joka voi johtaa väärinkäsityksiin, jos samassa firmassa esimerkiksi työskentelee kaksi Timoa, sinun täytyy löytää se toinen niistä, mutta sinut ohjataankin väärän Timon luokse.

Puhelinnumeroissa, tai muissa tiedoissa sattuu usein erehdyksiä, sillä suku- ja etunimet ovat monilla ihmisillä samoja, jos vaikka ajatellaan, että sinun pitäisi löytää joku "Antti Virtanen" mutta sinulla ei ole kovinkaan tarkkaa tietoa hänestä.

Täten mielestäni pitäisi käyttää näppäriä numero- ja kirjainsarjoja joilla erotetaan yksilö massasta, kuten R2D2 tai 3PO. Kaikilla ihmisillä oma koodinsa.
Toki ihmisiä voisi vain numeroida ykkösestä vaikka satoihin miljooniin(Kiinan tapauksessa max 10 numeroisiin), ja kansalaisuudelle joku oma kirjainkoodinsa esimerkiksi minä olen "3652911 FIN"(kun tarpeeksi porukkaa potkaisee tyhjää, niin laskurit nollataan ja ensimmäinen tämän jälkeen suomessa syntynyt saa kauan sitten edesmenneen, esim 1FIN nimen)

En sitten tiedä tuottaisiko tämä osalle ihmisistä jotain ongelmia, sillä itselläni on erittäin hyvä numeromuisti. Uskoisin kuitenkin, että jatkuvasti toisteltavat numerosarjat uppoavat ihmisten mieleen aika tehokkaasti, muistammehan me kaikki ulkoa joitakin puhelinnumeroitakin, vaikka niitä ei edes yleensä tarvitsisi muistaa ulkoa.

6

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski......

      Tämä ratkaisisi myös sen koulukiusaamisongelman joka johtuu siitä, että vanhemmat halusivat antaa lapselleen erikoisen nimen...

    • sitroen.

      Tuohan on jo. Sitä kutsutaan Raamatussa Johanneksen ilmestyskirjassa ihmisen luvuksi ja sitä maailmaa todellisuudessa hallitsevat kasaarijuutalaiset hyödyntävät.

      Ihmisen luku on 666. Jolla osaaminen on, se laskekoon sen arvon.
      Minulla se on.
      666 = 6 6 6 = 18.
      18 merkin sarja, joka määrittelee sinut täysin, on sinun ihmisen lukusi. Kenelläkään muulla sitä samaa lukua ei ole.
      Testattu vuosi sitten ja toimi. Tilasin Kela-kortin ja yhteystietoihini panin oman ihmisen lukuni. Viikon päästä minulle tuli uusi kortti postissa.
      Ihmisen luku on myös pakolliseksi tulevassa sirussa. Sen plutoniumhippusen lisäksi, mutta sen tarkoitus on toinen...
      RFID-sirusi ilmaiseman ihmisen lukusi tunnustaa Ison Veljen, Antikristuksen, tai miten sitä ahluatkin nimittää, tietokone. Käteistä rahaa ei ole käytössä ja Raamatun mukaan se jolla tuota merkkiä ei ole, se ei voi ostaa eikä myydä mitään.Se siru tullaan myymään meille kaikkien luotto- ym korttien korvaajana, kun kaikki tiedot on tietokoneella. Myös pankkitietosi, lääkereseptisi (sähköiseen reseptiin siirtyminen ennakoi tätä), passitietosi, ajokorttisi jne.

      Ja mikä on oma ihmisen lukusi? Näin helppoa se on: Suomessa ensin alkuun maan tunnus FI, sitten tarkempi alue eli ns. postinumero. Seuraavaksi oma yksilöintinumerosi, joka meille työeläkekortin numerona myytiin.
      Laske merkkien lukumäärä! Jos tuli muuta kuin 18 kpl, korjaa vika.

      Ja kaikkien pankkitilien merkkejä on myös 18 kpl. Joka on Pedon luku...

      Näin ne salaisuudet paljastuvat kun viitsii olla fiksu.
      Minä viitsin...

      • olen läski

        Niinkuin sanoin, kyseessähän ei tarvitse olla juuri sellainen järjestelmä mitä ehdotin. Yhtä hyvin voit löytää numerologisia merkityksiä kieputtelemalla eri nimien kirjainten numeroita aakkosjärjestyksessä.

        Uskonnollinen numerologia kusee jo sen takia, että saat kieputeltua mistä tahansa sanasta luvun 666 kun otat tarpeeksi tekijöitä huomioon, joiden mukaan lasket koko toimituksen.

        Tästä tulee mieleeni sivuston lintukoto.net pirunpaljastin, johon lisäät ihan minkä tahansa nimen, ja paljatin muodostaa nimestä luvun 666.

        Itse en ole kristitty, ja vastustan mikrosirua aivan eri syistä, koska siihen liittyvää teknologiaa voidaan väärinkäyttää liian helposti, enkä luota ns. eliittiin. Olen siitä huolimatta perehtynyt uskomuksiinne, ja ymmärrän mitä kohtaa raamatusta siteeraatte.

        Kohtaa missä puhutaan siitä, että pedonluvun tulevat ottamaan niin rikkaat kuin köyhät, lapset ja vanhukset jne, joko otsaansa tai oikeaan käteensä. Jotta kukaan kenellä ei ole pedonlukua ei voisi ostaa tai myydä mitään, mutta tässä viisaus, se kenellä on ymmärrys laskekoot pedonluvun sillä se on 666 -sama kuin ihmisen luku.

        En nyt tarkalleen muista miten kyseinen raamatun kohta meni, mutta jotenkin tuohon tyyliin. Tämän seurauksena sitten sirusta kieltäytyjiä tultaisiin vainoamaan, 7 vuoden vaivanaikana, ja muuta sellaista kivaa.
        Onhan siellä Johanneksen ilmestyksessä vaikka mitä juttua enkeleistä pasuunoineen, väärästä profeetasta joka monen mielestä nyt on muka tämä uusi paavi(Petrus Romanus), antikristusta unohtamatta, mutta ei kaikkea kannata ottaa liian vakavasti.

        Koko juttu meni nyt vähän väärille urille, mutta olisihan se pitänyt tietysti arvatakin, että joku saa liitettyä tämän raamatuksellisiin merkityksiin.


      • läski joku
        olen läski kirjoitti:

        Niinkuin sanoin, kyseessähän ei tarvitse olla juuri sellainen järjestelmä mitä ehdotin. Yhtä hyvin voit löytää numerologisia merkityksiä kieputtelemalla eri nimien kirjainten numeroita aakkosjärjestyksessä.

        Uskonnollinen numerologia kusee jo sen takia, että saat kieputeltua mistä tahansa sanasta luvun 666 kun otat tarpeeksi tekijöitä huomioon, joiden mukaan lasket koko toimituksen.

        Tästä tulee mieleeni sivuston lintukoto.net pirunpaljastin, johon lisäät ihan minkä tahansa nimen, ja paljatin muodostaa nimestä luvun 666.

        Itse en ole kristitty, ja vastustan mikrosirua aivan eri syistä, koska siihen liittyvää teknologiaa voidaan väärinkäyttää liian helposti, enkä luota ns. eliittiin. Olen siitä huolimatta perehtynyt uskomuksiinne, ja ymmärrän mitä kohtaa raamatusta siteeraatte.

        Kohtaa missä puhutaan siitä, että pedonluvun tulevat ottamaan niin rikkaat kuin köyhät, lapset ja vanhukset jne, joko otsaansa tai oikeaan käteensä. Jotta kukaan kenellä ei ole pedonlukua ei voisi ostaa tai myydä mitään, mutta tässä viisaus, se kenellä on ymmärrys laskekoot pedonluvun sillä se on 666 -sama kuin ihmisen luku.

        En nyt tarkalleen muista miten kyseinen raamatun kohta meni, mutta jotenkin tuohon tyyliin. Tämän seurauksena sitten sirusta kieltäytyjiä tultaisiin vainoamaan, 7 vuoden vaivanaikana, ja muuta sellaista kivaa.
        Onhan siellä Johanneksen ilmestyksessä vaikka mitä juttua enkeleistä pasuunoineen, väärästä profeetasta joka monen mielestä nyt on muka tämä uusi paavi(Petrus Romanus), antikristusta unohtamatta, mutta ei kaikkea kannata ottaa liian vakavasti.

        Koko juttu meni nyt vähän väärille urille, mutta olisihan se pitänyt tietysti arvatakin, että joku saa liitettyä tämän raamatuksellisiin merkityksiin.

        Tietysti jo ajatus ihon alle asennettavasta sirusta on jotenkin vastenmielinen.


      • olen läski kirjoitti:

        Niinkuin sanoin, kyseessähän ei tarvitse olla juuri sellainen järjestelmä mitä ehdotin. Yhtä hyvin voit löytää numerologisia merkityksiä kieputtelemalla eri nimien kirjainten numeroita aakkosjärjestyksessä.

        Uskonnollinen numerologia kusee jo sen takia, että saat kieputeltua mistä tahansa sanasta luvun 666 kun otat tarpeeksi tekijöitä huomioon, joiden mukaan lasket koko toimituksen.

        Tästä tulee mieleeni sivuston lintukoto.net pirunpaljastin, johon lisäät ihan minkä tahansa nimen, ja paljatin muodostaa nimestä luvun 666.

        Itse en ole kristitty, ja vastustan mikrosirua aivan eri syistä, koska siihen liittyvää teknologiaa voidaan väärinkäyttää liian helposti, enkä luota ns. eliittiin. Olen siitä huolimatta perehtynyt uskomuksiinne, ja ymmärrän mitä kohtaa raamatusta siteeraatte.

        Kohtaa missä puhutaan siitä, että pedonluvun tulevat ottamaan niin rikkaat kuin köyhät, lapset ja vanhukset jne, joko otsaansa tai oikeaan käteensä. Jotta kukaan kenellä ei ole pedonlukua ei voisi ostaa tai myydä mitään, mutta tässä viisaus, se kenellä on ymmärrys laskekoot pedonluvun sillä se on 666 -sama kuin ihmisen luku.

        En nyt tarkalleen muista miten kyseinen raamatun kohta meni, mutta jotenkin tuohon tyyliin. Tämän seurauksena sitten sirusta kieltäytyjiä tultaisiin vainoamaan, 7 vuoden vaivanaikana, ja muuta sellaista kivaa.
        Onhan siellä Johanneksen ilmestyksessä vaikka mitä juttua enkeleistä pasuunoineen, väärästä profeetasta joka monen mielestä nyt on muka tämä uusi paavi(Petrus Romanus), antikristusta unohtamatta, mutta ei kaikkea kannata ottaa liian vakavasti.

        Koko juttu meni nyt vähän väärille urille, mutta olisihan se pitänyt tietysti arvatakin, että joku saa liitettyä tämän raamatuksellisiin merkityksiin.

        Miten kuvittelisit tuhansia vuosia sitten eläneen ihmisen kuvaavan nykyisiä tahatumia oman aikansa käsittein jos ne näkisi ja kokisi?

        Tuo uskonnollinen numerologia mihin viittasit, on täyttä hölynpölyä.

        Tämä ihmisen luku toimii jo. Tilaa vaikka uusi Kelakortti ja pane siihen nimesi ja osoitteesi tilalle oma ihmisen lukusi, niin näet.

        Maailman rikollinen kasaari"juutalais"eliitti käyttää ohjenuoranaan Talmudin lisäksi juuri Johanneksen ilmestyskirjaa. Miten he sitten aikovat selvitä myöhemmistä ilmestyskirjan tapahtumista, siitä minulla ei ole tietoa. Ilmestyskirjan mukaanhan he saavat ansionsa mukaan, heille käy todella huonosti.


      • Joku läski
        sitroen kirjoitti:

        Miten kuvittelisit tuhansia vuosia sitten eläneen ihmisen kuvaavan nykyisiä tahatumia oman aikansa käsittein jos ne näkisi ja kokisi?

        Tuo uskonnollinen numerologia mihin viittasit, on täyttä hölynpölyä.

        Tämä ihmisen luku toimii jo. Tilaa vaikka uusi Kelakortti ja pane siihen nimesi ja osoitteesi tilalle oma ihmisen lukusi, niin näet.

        Maailman rikollinen kasaari"juutalais"eliitti käyttää ohjenuoranaan Talmudin lisäksi juuri Johanneksen ilmestyskirjaa. Miten he sitten aikovat selvitä myöhemmistä ilmestyskirjan tapahtumista, siitä minulla ei ole tietoa. Ilmestyskirjan mukaanhan he saavat ansionsa mukaan, heille käy todella huonosti.

        Mitä sitten? Mitä haet takaa tällä ihmisen luvulla? Mikä merkitys sillä on kenellekään? Raamatussa puhutaan pedon merkistä, ja siitä, että sen ottaja ei voi enää pelastua helvetiltä. Siinä on se ihmisen luku, mutta minkä merkityksen sinä näet ns. ihmisen luvussa?

        "Miten kuvittelisit..."

        Vähän riippuu. tuhansia vuosia sitten elänyt ihminen olisi mitä ilmeisemmin todella hämillään kaikesta. Mahdollisesti hän näkisi kaikessa teknologiassa jotain saatanallista(tai yliluonnollista) koska hän ei kykenisi ymmärtämään miten asiat toimivat. Raamatussa asioita kuvaillaan erittäin tulkinnanvaraisilla metaforilla, täten tulkintoja siitä, mihin nyky-yhteiskunnan ilmiöön mikäkin profetia voisi viitata on käytännössä loputtomasti.

        Miten nykyihminen kuvailisi kaukaista tulevaisuutta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe