Vapaa kuvaus

Luontoa lähelle tahtova,

omia polkujaan kulkeva.



Linkit: http://www.youtube.com/profile?user=MrrKAT



Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

396

Kommenttia

951

  1. Jos se nyt ihan pitää paikansa tuo, mutta oletan nyt että ennen synat oli tiede-tekno-ihailun airut. Minusta siinä on perää.

    Ja miksi olis nyt vähemmän?
    1)ennen synat oli edellä aikaansa, uutta, teknistä, teknotaiturien käsissä. Nyt valmiiksiohjelmoinnit, helpommat ohjelmat jne ovat tehneet koneista *arkipäiväisempiä*, naapurin tenavakin pääsee läppärillä koneileen. Synat on soittimia kuten muutkin, ei niin "edellä" enää.

    2)Tässä Antivaccine., greenpeace-, vegaanius-luomu-liikkeiden modernissa maailmassa on tiede-teknologia-kielteisiä virtauksia. Tavallaan teknoromantiikka on fossiilinen harrastus jostain 1910-30-luvuilta (jolloin teknoromantiikka tuli taiteeseen. ihailtiin junia jne).
    On arveltu, että 1990-2000-luvulla on siirrytty 1800-luvun romantiikkaa muistuttavaan aikakauteen.