Vapaa kuvaus

Luontoa lähelle tahtova,

omia polkujaan kulkeva.



Linkit: http://www.youtube.com/profile?user=MrrKAT



Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

396

Kommenttia

951

  1. Vaikka siinä onkin pieni varaus, ollaan äärirajoilla ja pitäisi saada riippumaton todistus. (Vähän kuin syöpälääkäri osoittelisi röntgenkuvan pixeliä keksinnöstään hihkuen ja maallikot epäilevästi: Mikä, tuo täpläkö muka, mitenniin..)
    Toki itse olin tällä kertaa erittäin skeptinen ja siksi se tuntui aluksi uskomattomalta, kun en odottanut heti ekana iltana.
    Mutta ei tuo Oj287 kovin himmeä ole. Objektiivi vain on niin pieni(lyhyt) ja resoluutio jää heikoksi ja tähtirikkaalla alueella tunnistus herkästi hankaloituu.
  2. MP piti olla.
  3. Eli sinussaon pseudouskontona antiklimatisaatio.
    ;)

    Epämääräisillä määrittelyilläsi saat mistä tahansa uskonnon. Liian löysää.

    Oheisessa on paljon selvemmin kuvattu eräs - nyt jo muinainen - uskonto:

    -----------------------------------
    Pian sunnuntaina taas kokoontukaamme yhteiseen MTV3-seurakuntamme
    F1-jumalanpalvelukseemme.
    Kokoontukaamme baarikirkkoon nauttimaan seurakuntamme Pyhää
    olutehtoollista ja kuunnelkaamme miten rakas pappimme ja
    TV-evankelistamme Kyllönen saarnaa sinä päivänä taas meille niin
    rakkaasta Messias Mikastamme.

    Hän julistaa meille saarnassaan, miten Michael-paholainen koittaa
    kiusata Suurta Messiastamme. Tie on kivinen ja pitkä: Hyvän ja pahan
    taistelu, mutta lopussa armahtava Isä Ron odottaa Poikaansa. Messias
    Mika opetuslastensa edessä nousee ylös korkeuksiin palkintopallille ja
    Isä Ron ottaa hänet lopuksi huomaansa oikealle puolelleen kainaloonsa.
    Nimeen Isän, Pojan ja Pyhän Talliyhteishengen.

    Sitä seuraavana sunnuntaina pastori Kyllönen kertoo meille kaikille tutusta
    klassisesta kärsimysnäytelmästä, jossa Poika
    valittaa loppusanoissaan risteyksessä Ferrarisoturien ilkkuessa:
    "Ron Ron why you ordered to exchange wrong tyres?"
    jonka MTV3-kirkolliset studio-eksegeetikkomme ja -teologimme tulkitsevat
    tarkoittavan
    "Isä isä, mix mut hylkäsit?".

    Sitä seuraavana 2. sunnuntaina pastori Kyllönen ja kertoo
    meille miten kaiken alkusynnystä: Miten Isä Ron otti arkkienkeli
    Neweyn ja muotoili hänen avullaan Pyhän tallihengen leijuessa
    kilpa-auton...ja että miten hän puhallutti sen "sieraimiin",
    siivekkeisiin, auton "hengen" eli aerodynaamisen muodon ...

    Ehkä joku sunnuntai pääsemme myös kuulemaan miten punainen paholainen
    Ferrari-käärme kuiskutteli Poikamme korvaan ja tarjosi hänelle tukun
    rahaa, että kääntäisi selkänsä, joka johtaisi eroon Isä Ronnista.

    Nimeen Isän, Pojan ja Pyhän Talliyhteishengen

    ---------------------------------------------

    F1-Syntien Sovittelijana MrKAT, Idis lähtöisin nimim."Ecce Homolta".
  4. Koherenssilla.
  5. Koitan mikseri.netistä onkia tähän listaa ja hakusanoja..

    -Renoise:
    http://www.renoise.com/

    -Sonic Foundry acid

    -ModPlug Tracker - on ilmanen softa

    -Madtracker 2
    http://www.madtracker.org/about.php

    -CSound

    Lista:

    -SkaleTracker
    -SvarTracker
    -CCT
    -NiceTracker
    -MidGet
    -ModPlugTracker
    -Project 5
    -GoatTracker
    -Sonar
    -Reason 3
    -Buzz (suomalainen täysin ilmainen mutta toimiiko nykykoneissa ?)

    -FL Studio (Demo löytynee ilmaiseksi)

    -Fruity Loops (demo olisi kait ilmainen)

    -Impulse Tracker

    -http://www.pickledonion.com/phase/index.htm

    -Audacity (enempi ääni"nauhan" käsittelyohjelma)

    -Cool Edit pro 2

    -Adobe audition

    -eJay (onko ilmaista Demoa ??)

    ------------------------------------------------
    Ilmaisissa voi usein loppua puhti kun alkaa olla tavaraa enempi. Toisaalta esim äänitys+efektiohjelma Audacity on aika kova sana ja kehuttu vaikka onkin ilmainen..