Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijokp
profiilit
reijokp
reijokp
Vapaa kuvaus
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Turun Kauppatorillakin on kameroita pilvin pimein ja kaikki tunnistaa! Samoin on varmasti myös nopeudenvalvontakameroiden laita
28.03.2007 17:03
Joopa joo!
En usko, että hän on tehnyt mitään rikosta edes! Todistaja ja kantaja puhuvat ihan omiaan!
Perhana! Tollaiset naiset pitäisi laittaa linnaan!
27.03.2007 15:40
OK, mutta itse olen absolutisti!
20.03.2007 18:38
Yrität esittää, että olet jokin työelämässä oleva? Haha! Ei mee läpi! Kuule, jos sinulla on työpaikka, niin miten hemmetissä sinua kiinnostaa tälläiset keskustelupalstat? Jos tekee töitä 8 tuntia päivässä, ei todellakaan jaksa kiinnostaa mitkään keskustelupalstat! Suomi24 nyt viimetteeksi! Keskustelupalstat on tarkoitettu vain luusereille ja opiskelijoille!
20.03.2007 18:36
sillä olen nyt sairaslomalla yksien paskanaamojen vuoksi
Tässä linkki yhteen:
http://users.utu.fi/~tatule/
20.03.2007 18:33
että olen itse syypää sairauteeni? Ei pidä paikkansa! Siihen on syypäänä juuri T.T.L.n kaltaiset idiootit!
20.03.2007 18:12
Siis se on ihan samantekevää!!! Raamattu ei kiellä homoutta vaan miesten kanssa makaamisen! On turhaa puhua asiasta, josta ei kerrota mitään Raamatussa! Oli Jeesus yhteydessä naisiinkin todella paljon, jos luet Raamattua!
20.03.2007 16:14
Räsänen oli kuitenkin kristillidemokraateista ainoa järkevä ehdokas... ;)
20.03.2007 15:57
Osallistui bändin kanssa vuoden 2007 karsintoihin kappaleilla "Rock n roll Dreams" ja "Cinnamon", ensin mainittu sijottui paremmin. :D
14.03.2007 16:42
Itseäni ei ole haitannut biisin sanat, mutta veljeni ei tykkää biisistä, koska siinä lauletaan "sata miestä tanssii keskenään".
En ehkä itsekään kuuntelisi biisiä, jos siinä ei tulisi sata naista mukaan.
14.03.2007 16:38
Jos sen verran saan mainostaa, niin ainakin Turun keskustan Wiklundissa sitä on.
Biisilista löytyy Kristiinan sivuilta
http://personal.inet.fi/musiikki/kristiina.maki/diskografia/arakkaudenpalat.htm
14.03.2007 16:20
Johanna Pakonen on loistava!
Ootko koskaan kuunnellut Einiä? Monet Pakosen fanit tykkäävät myös Einistä. Kristiina Mäen "20 suosikkia" voisi myös upota suhun!
Minua kun ei kauheasti Mattilat innosta!
Odotan Johannan uutta albumia innolla, varmasti loistava!
12.03.2007 15:05
"Paratiisi" on Suomen iskelmän ykkösbiisi! Baddingin musa on parasta laatua!
12.03.2007 15:02
En äänestänyt ekalla kierroksella, mutta jos olisin äänestänyt niin Katraa...kuitenkaan hänellä ei ollut mahdollisuuksia kohun takia. Super-finaalissa äänestin sitten Hannaa...olihan hän niin mukava Anttilassa perjantaina, kun lauloi ja jakoi nimmareita.
19.02.2007 11:19
Hyvännäköisiä pidetään yleisesti fiksuimpina, lahjakkaimpina, parempina, viehättävimpinä, kyvykkäämpinä. On täysin turhaa kiistää tätä asiaa. Emme mahda sille mitään, että liikakiloisuus yms. asiat haittaavat. Suurin valhe on se, että vain sisäinen kauneus on tärkeää. Kyllä ulkonäöllä on vaan väliä. Toivoisin, että niin ei olisi, mutta kun vaan on!
15.02.2007 18:24
En usko, että Euroopan lehtien kansissa on ollut otsikkoa "Katran biisi on kopio". Luulisi, että heillä on parempaakin tekemistä kuin uutisoida aiheesta, joka ei pidä paikkansa. Suomalaiset iltapäivälehdet varmasti kertovat kaiken heti ja tutkimatta, mutta ei varmaan ulkomaiden juttuja niinkään. En usko, että Katran biisistä kohutaan vielä ulkomailla - tai jos kohutaan niin sehän olisi vain hyvä, Katra saisi ilmaista mainosta.
15.02.2007 18:15
- Entä sitten jos kuulostaa kopiolta? Nuotit ovat eri. Kokeneimmat musadiggarit kyllä huomaavat ettei ole kopio. Ja WT:a eivät kaikki välttämättä ole kuulleet.
- Miten niin ääni ei riittänyt? Kuinka moni pystyisi yhtä hyvään?
- No ainakin Katra laulaa paremmin kuin jokin Humanen laulaja...tai Kentala. Lovexia taas voisi syyttää Negativen matkimisesta.
- Oli Lordikin kaikenlaisten syytösten alla, mutta voitti kuitenkin viime vuonna. En edes käsitä, että miten tollaisia huhuja alettiin levittelemään. Ensin pitäisi tutkia ja sitten vasta hutkia. Iltapäivälehdet saisivat minun puolestani painua H...ettiin!
14.02.2007 18:38
...avaamatonta...
"UnOpened" on Sonata Arctican ensimmäinen sinkkubiisi, julkaistu Ecliptica-levyllä 1999.
14.02.2007 17:54
Miten niin alkuperäistä? Mitä alkuperäistä? Within Temptation on mulle tuttu bändi, mutta täytyy sanoa, että Katran "Tietäjä" on paljon parempi kuin WT:n "Jillian". Katran äänessä on suomalaista mystisyyttä!
14.02.2007 17:52
Esiinnyn vain omalla nimimerkilläni!
06.02.2007 15:51
3 / 21