King Diamondin hengelliset biisit!

Kutsuin King Diamondin seurakuntaamme viime kerralla ja kovin tuntui vanha veikko olevan iloissaan helluntalaisuudesta!
King Diamond iloitsi sanomalla: "Jesus - Bible - Noah - believe - Jonah - God - faith - good!"

Voin sanoa, että en ole kauhean yllättynyt, että King innoistui helluntalaisuudesta, koska me rokkaamme ja hallitsemme! King Diamondin seuraava albumi "Jesus Loves You" julkaistaan vielä ennen pääsiäistä! Go King Go!!!

24

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...voi

      Olet melkoisen surullinen tapaus. Luuletko ihan oikeasti, että nuo "vitsisi" naurattavat?

      • Mitkä vitsit? Voitko laittaa linkin siihen, jota luulin vitsiksi???? Kiitos jo etukäteen. Tämä aihe on kuitenkin käsittelevä King Diamondin uutta albumia. Torsataina King Diamond tulee taas pienryhmäämme! Eli jos olet fani, niin tulen Turun Kotikirkkoon klo 18 torstaina! Be there!


      • ...voi2
        UnOpened82 kirjoitti:

        Mitkä vitsit? Voitko laittaa linkin siihen, jota luulin vitsiksi???? Kiitos jo etukäteen. Tämä aihe on kuitenkin käsittelevä King Diamondin uutta albumia. Torsataina King Diamond tulee taas pienryhmäämme! Eli jos olet fani, niin tulen Turun Kotikirkkoon klo 18 torstaina! Be there!

        Oikeassa olet, ei tuota vitsinä voi pitää. Vitsin on tarkoitus olla hauska. Paskapuhe ei naurata ketään, etenkin kun samaa juttua jauhaa ja jauhaa ja jauhaa....

        Taidat muuten esiintyä tällä foorumilla myös nimillä Kiki, Kiki88, BTK, jne. Olenko oikeassa?


      • ...voi2 kirjoitti:

        Oikeassa olet, ei tuota vitsinä voi pitää. Vitsin on tarkoitus olla hauska. Paskapuhe ei naurata ketään, etenkin kun samaa juttua jauhaa ja jauhaa ja jauhaa....

        Taidat muuten esiintyä tällä foorumilla myös nimillä Kiki, Kiki88, BTK, jne. Olenko oikeassa?

        Esiinnyn vain omalla nimimerkilläni!


      • i'mnotservegod
        UnOpened82 kirjoitti:

        Esiinnyn vain omalla nimimerkilläni!

        clown!
        kuka haluaa turvautua johonkin uskonlahkoon??
        itse en ole niin herkkäuskoinen että uskoisin johonkin lempeä mieliseen jumalan kuulumaan uskonlahkoon...aivopesijöitä koko sakki! King Diamondia ei tarvi mitenkään sotkea mihinkään uskonlahkoon.


      • Heavy777
        i'mnotservegod kirjoitti:

        clown!
        kuka haluaa turvautua johonkin uskonlahkoon??
        itse en ole niin herkkäuskoinen että uskoisin johonkin lempeä mieliseen jumalan kuulumaan uskonlahkoon...aivopesijöitä koko sakki! King Diamondia ei tarvi mitenkään sotkea mihinkään uskonlahkoon.

        Helluntailaisuus ei ole uskonlahko. Tuolla logiikalla kristinusko on uskonlahko. Katolilaisuus, evankelisluterilaiset, helluntailaiset, baptistit, vapaakirkolliset, lestadiolaiset, metodistit jne kaikki ovat yhtä ja samaa kristinuskoa hieman eri vivahteilla. Lahkolla tarkoitetaan kokonaan uutta vähemmistössä olevaa uskontoa. Helluntailaisuus kuuluu kristinuskoon jota aei voi sanoa lahkoksi.

        Jehovan todistajat taas eivät kuulu koko kristinuskoon, vaan se on kristillisesti värittynyt suuntaus. Heitä voidaan sanoa lahkoksi.

        Itse taas en ole niin herkkäuskoinen, että uskoisin siihen ettei mitään Jumalaa ole. Varsinkaan kun siitä ei ole mitään todisteita. Jumalasta sentään on todisteita. Luonto. Ihminen. Eläimet. Mutta kukin uskokoon mitä haluaa, sillä jokainen on jonkin sortin uskovainen. Ateismi on yksi uskonto. Samoin agnostismi, joka on käytännössä ateismia sekin.

        Sellaista.

        Heavy777


      • höpötä
        Heavy777 kirjoitti:

        Helluntailaisuus ei ole uskonlahko. Tuolla logiikalla kristinusko on uskonlahko. Katolilaisuus, evankelisluterilaiset, helluntailaiset, baptistit, vapaakirkolliset, lestadiolaiset, metodistit jne kaikki ovat yhtä ja samaa kristinuskoa hieman eri vivahteilla. Lahkolla tarkoitetaan kokonaan uutta vähemmistössä olevaa uskontoa. Helluntailaisuus kuuluu kristinuskoon jota aei voi sanoa lahkoksi.

        Jehovan todistajat taas eivät kuulu koko kristinuskoon, vaan se on kristillisesti värittynyt suuntaus. Heitä voidaan sanoa lahkoksi.

        Itse taas en ole niin herkkäuskoinen, että uskoisin siihen ettei mitään Jumalaa ole. Varsinkaan kun siitä ei ole mitään todisteita. Jumalasta sentään on todisteita. Luonto. Ihminen. Eläimet. Mutta kukin uskokoon mitä haluaa, sillä jokainen on jonkin sortin uskovainen. Ateismi on yksi uskonto. Samoin agnostismi, joka on käytännössä ateismia sekin.

        Sellaista.

        Heavy777

        helluntailaisuus on todellakin lahko, koska helluntailaiset ovat raamattufundamentalisteja ja karismaattisissa kaatumistilaisuuksissa heiluvia
        hörhöjä jotka kieltävät tieteellisiä todisteita ihmisen evoluutiosta, vastustavat aborttioikeutta ilman mitään kunnollisia todisteita ja vihaavat seksuaalivähemmistöjä joten kyllä näin fanaattinen toiminta on lahkolaistoimintaa ihan selvästi. Helluntailaisnuoret uskoivat vielä 1980-luvulla hevimusiikin olevan peräisin saatanasta ja kuuntelivat vinyylilevyjä takaperin saadakseen selville saatanalliset viestit.

        Ateisti ei voi millään olla herkkäuskoinen jos hän ei usko jumalaan, koska jumalasta ei ole tieteellisiä todisteita. Herkkäuskoinen on ainoasteen sellainen henkilö, joka uskoo jumalaan ilman todisteita.Ateismi on yhtä paljon uskonto kuin
        mitä kaljuus on ihmisen hiusten väri.


        Tässä hyvä video helluntailaisten hörhöilyistä 80-luvulta.
        Järki ei paljoa päätä pakota fanaattisesti uskovan mielessä.

        http://www.youtube.com/watch?v=6m6G4OJaLmQ

        tässä toinen osa

        http://www.youtube.com/watch?v=_X_J3p13lW4


      • jeeeeepa
        höpötä kirjoitti:

        helluntailaisuus on todellakin lahko, koska helluntailaiset ovat raamattufundamentalisteja ja karismaattisissa kaatumistilaisuuksissa heiluvia
        hörhöjä jotka kieltävät tieteellisiä todisteita ihmisen evoluutiosta, vastustavat aborttioikeutta ilman mitään kunnollisia todisteita ja vihaavat seksuaalivähemmistöjä joten kyllä näin fanaattinen toiminta on lahkolaistoimintaa ihan selvästi. Helluntailaisnuoret uskoivat vielä 1980-luvulla hevimusiikin olevan peräisin saatanasta ja kuuntelivat vinyylilevyjä takaperin saadakseen selville saatanalliset viestit.

        Ateisti ei voi millään olla herkkäuskoinen jos hän ei usko jumalaan, koska jumalasta ei ole tieteellisiä todisteita. Herkkäuskoinen on ainoasteen sellainen henkilö, joka uskoo jumalaan ilman todisteita.Ateismi on yhtä paljon uskonto kuin
        mitä kaljuus on ihmisen hiusten väri.


        Tässä hyvä video helluntailaisten hörhöilyistä 80-luvulta.
        Järki ei paljoa päätä pakota fanaattisesti uskovan mielessä.

        http://www.youtube.com/watch?v=6m6G4OJaLmQ

        tässä toinen osa

        http://www.youtube.com/watch?v=_X_J3p13lW4

        Joop.


      • Ohoooo
        Heavy777 kirjoitti:

        Helluntailaisuus ei ole uskonlahko. Tuolla logiikalla kristinusko on uskonlahko. Katolilaisuus, evankelisluterilaiset, helluntailaiset, baptistit, vapaakirkolliset, lestadiolaiset, metodistit jne kaikki ovat yhtä ja samaa kristinuskoa hieman eri vivahteilla. Lahkolla tarkoitetaan kokonaan uutta vähemmistössä olevaa uskontoa. Helluntailaisuus kuuluu kristinuskoon jota aei voi sanoa lahkoksi.

        Jehovan todistajat taas eivät kuulu koko kristinuskoon, vaan se on kristillisesti värittynyt suuntaus. Heitä voidaan sanoa lahkoksi.

        Itse taas en ole niin herkkäuskoinen, että uskoisin siihen ettei mitään Jumalaa ole. Varsinkaan kun siitä ei ole mitään todisteita. Jumalasta sentään on todisteita. Luonto. Ihminen. Eläimet. Mutta kukin uskokoon mitä haluaa, sillä jokainen on jonkin sortin uskovainen. Ateismi on yksi uskonto. Samoin agnostismi, joka on käytännössä ateismia sekin.

        Sellaista.

        Heavy777

        Hyps.


      • aaaaaaaaaaaaaaoaaa
        jeeeeepa kirjoitti:

        Joop.

        uuuuuuuuuuu


      • 0909090909
        UnOpened82 kirjoitti:

        Esiinnyn vain omalla nimimerkilläni!

        Vai niin.


      • Aha...
        UnOpened82 kirjoitti:

        Esiinnyn vain omalla nimimerkilläni!

        Vai niin.


      • HYvä!!!!
        UnOpened82 kirjoitti:

        Esiinnyn vain omalla nimimerkilläni!

        Niin pitÄÄkin!


      • ...;;;...
        i'mnotservegod kirjoitti:

        clown!
        kuka haluaa turvautua johonkin uskonlahkoon??
        itse en ole niin herkkäuskoinen että uskoisin johonkin lempeä mieliseen jumalan kuulumaan uskonlahkoon...aivopesijöitä koko sakki! King Diamondia ei tarvi mitenkään sotkea mihinkään uskonlahkoon.

        No johan on...


      • Sehän on!
        ...;;;... kirjoitti:

        No johan on...

        No onhan se.


      • Hehehehehee!

        Kyllä muuten naurattaa!


    • Hevymies-93

      Ei sit tarvi enää totakaa kuunneella jos jotaa uskonojuttuu rupee paasaa!!!

    • J

      "Nuns have no fun".

    • ...ylös!

      Laatujuttu meinaa tipahtaa, nostetaanhan vähän!

    • ...lailla

      Upsan.

    • Oi voi!

      Kowaa pelijä!

    • ...uplaa

      Asiapuhetta.

    • Jooooooooooooooooooo

      Jooooooo

    • !!!!

      Hyvä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe