Vapaa kuvaus

Motto:Jokaisessa meissä asuu pieni Lesbo. ------------------------------------------------- BB-Marika! Hyvä Marikaa! Oot huippu! =) ---------------------------------------------------- Me kaikki koostumme paskasta. Lempikirjat: Nalle Puh Vapaa-aikanani: Luen, kartutan viisautta, pelaan, suunnittelen En pidä: Kuumasta kelistä, kesän aamuauringosta Ruoka & juoma: Kolmioperunat, Hornetit Linkit: http://www.filmifriikki.fi, http://www.it.savonia-amk.fi/lightning/, http://www.videodivari.fi, http://WWW.GIRLSFIGHT.CO.UK, http://www.oh-hilary.com/gallery/index.php, http://www.kansanmedia.fi/uutiset/2007/artikkelit/Vasemmisto-islamisoi-Eurooppaa, http://www.cdon.com Koulutus: --- Koulut: Kaikennäköistä. Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Hakusanat: TYHMÄ, tiede, ufo, Doom, Fallout, d-vitamiini, x-com, nalle puh, sipsit, Big Brother, BB.

Aloituksia

17

Kommenttia

146

  1. niin, elikkäs sinunkaan ajatukset ei merkitse sinulle mitään koska olet teini.=) voi voi. Menisitkö jo psykiatrille että saat innon elämääsi.=) Älä vain vihaa ittees, vaan kasva.

    niin,olenhan minä jo 20 wee teini peelo, no vihaa pois vaan gallubbeja mutta ei mua kiinnosta joten voit painua äitis viereen nukkumaan! hus hus!
  2. no minä toivon ettei sitä sarjaa koskaan tule suomeen..se on sen verran huono tekele että huh huh..vaikken olekkaan kattonut sitä mutta tiedän mitä siinä tapahtuu ja kaikkee..
    sanotaanpa muutama esimerkki miksi dragonball gt on surkein dragonball sarja..
    noh sanotaampa vaikka super androidi 17..nimi kertoo jo kaiken tosta sarjasta..ideat loppunu täysin,niinku tavallisessa dragonball sarjassakin kyllä ideat tuntu olevan vähissä..mutta ei senkään vertaa ku pitää kierrättää typeriä äijiä..uudestaan tulee frieza ja cell..ehh.. hölmöä..mitä hyötyä niiden herättämisessä on ku ne sais vegetalta tai gokulta turpaasa vaikka ne oiski vähä kehittyny..
    ss4..noh sekin on kyllä aika typerä..ei voi muuta sanoa..mun mielestä koko se että tulee ssj1..2..3..4 on iha tyhmä idea..iha yksi ois riittänyt.. ois voinu kehitellä vähä poikkeavampia muotoja..tai ees vähä enemmän eroja niiden välil..no nelosessa se jo näyttää aika erilaiselta..mutta nimi ärsyttää siinki..
    noh,mitäs vielä,nais hahmot ovat edelleenkin erittäin paskoja,ja sen sarjan piirtäjä ei osaa kovinkaan erillaisia muijia piirtää..esim bulman tytär näyttää vaa bulmalta joka on pieni..

    Ja dragonball gt on alunperinkin tarkoitettu tehty amerikan markkinoita varten..se on amerikkalaisten versio siitä..mutta se jehu on vähä ollu auttamassa siinä..
    Ja kuka kehtaa väittää että japanilaisten ääninäyttely ois parempaa kuin jenkkien??!! kuule voin sanoo sen verran että japsit on valovuoden päässä jenkkien ääninäyttelijöiden tasosta..
    joku goku kuullostaa pennulta ja sitten vegeta ja piccolo kuullostaa iha nössöiltä,ja mitäs vielä broly kuullostaa joltai kaksivuotiaan ääneltä.. ne kamehame haat on typeriä..ne vaa rääkyy ne ja lisätty kaikueffecktiä..jeeh..tosi tasokasta.. en voi tajuta miten jotkut valittaa jenkkien dubbauksesta vaikka ne sentään kuullostaa persoonallisilta ja sopii niiden persoonallisuuksiin hyvin..

    lyhyesti:DRAGONBALL GT ON PENNUILLE.piste.
  3. itse olen kyllä ihmetellyt samaa pitkään.. minä ainakin mielummin katon naisten sata kertaa tasokkaampia otteluita kuin miesten "filmaus tunarointi pelleilyä".
    niin,en tiedä miten sais enemmän yleisöä..suomalaiset taitaa olla liian juntteja vielä..
    mutta lehdistö tietty vois vaikutta,ja että telkusta alettas näyttää naisten jalkapalloilua enemmän..et iha hyvin esim.keihäänheitto urheilijoiden hehkutushaastatteluiden tilalle vois ihan hyvin laittaa tota naisjalkapalloilua..
    se että keihäänheitto on suomen niin sanottu kansallis laji niin se jo kertoo aika paljon suomalaisten junttiudesta..se on niinku tylsää! voiko mitää tyhmempää lajia olla..hmm..ei kyllä tule mieleen..kalastustakin olisi mielenkiintoisempaa kattoa telkusta kuin keihäänheittoa..
    mutta ehkä em-kisat muuttaa tilannetta..itse ainakin pyrin käymään mahdollisimman monessa ottelussa..ja tuleehan se olemaan yks suurimmista tapahtumista suomessa..mutta toivon mukaa sit suomi ei mee taas lähettää niitä helvetin folioaikakoneita sinne..ettei tarvi nolostua..=)
  4. no kaksitoista vuotta on keskimäärin epävirallisesti elinkautinen..ja vaikka se elinkautinen onkin niinsanotusti sellane että joutuu istumaan määräämättömäksi ajaksi niin ei se sitä kuitenkaa tarkota..kukaan ei ole yli 25vuotta istunu elinkautisessa..että kyllä niillä on tapana päästää sitä ennen..harvoin ees kukaan 20vuotta istuu..
    että kyllä elinkautisen pitäisi olla elinkautinen..eikä mikää kaksitoista vuotta..

    ja tässä vähän murha tuomioista tietoa:
    "Entisen määritelmän mukaan toisen hengen riistäminen oli murha, jos teko oli tehty "vakain tuumin ja harkiten". Nykyisen määritelmän mukaan rikoksen törkeysaste erottaa murhan taposta - siten henkirikos voi olla murha, vaikkei sitä olisikaan suunniteltu päiväkausia."

    "Elinkautinen vankeusrangaistus poikkeaa muista vankeustuomioista siinä, että se on kestoltaan epämääräinen, ja siitä voi vapautua vain tasavallan presidentin armahduksella. Armahdusta voi anoa vanki itse tai joku muu hänen puolestaan.

    1970-luvulla elinkautinen vankeus kesti keskimäärin 16 vuotta ja 1980-luvulla 11 vuotta. 1990-luvulla armahdettuja on ollut niin vähän, ettei keskiarvoa ole laskettu.

    Parhaillaan suunnitellaan elinkautisen tuomion muuttamista siten, että pääsääntöisesti 12 vankeusvuoden jälkeen voisi päästä ehdonalaiseen vapauteen."

    et jee..päättäjät ja niin sanotut "ihmisoikeusjärjestöt" sun muut on päässy taas vauhtiin..lievittämässä elinkautista 12vuotiseks..jee..kohta varmaa taposta pääsee pelkillä sakoilla..