Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...joihin ei voi sanoa juuri mitään, kun ei tiedä kuin toisen osapuolen näkemyksen asioiden kulusta...
Tietenkin olisi helpompaa haukkua pojat täällä raiskaajiksi ja julistaa heille kaikenlaisia tuomioita (kuten näillä palstoilla on tapana). Ehkä se helpottaisi sinun oloasikin.
Välitettavasti niiden tietojen pohjalta mitkä olet meille antanut en lähde ketään syyttämään mistään..en sinua, en poikia.
29.09.2006 18:52
Onko tilanne näin: jos nainen haluaa seksiä, hän on toisten naisten mielestä huora, jos ei halua seksiä, on hän ko. keskenkasvuisen miehen mielestä pihtari?
Oiskohan tuo nyt paremmin muotoiltu? Itse olen kuullut naista nimitettävän huoraksi, vain toisen naisen toimesta.
Okei, okei... olen käyttänyt 16-vuotiaana huora-nimitystä yhdestä tytöstä, joka myi itseään tupakkakartongista.
29.09.2006 18:41
..baarissa aloitteita tekevät naiset ovat keskimääräistä timmimässä kunnossa. Syväluotaavampia analyysejä en ole tehnyt, johtuen siviilisäädystäni.
29.09.2006 18:34
...kun olimme molemmat vielä "villejä ja vapaita" (kummallakin oli pieniä virityksiä suuntaa ja toiseen). Silloinen "tapailu" päättyi hänen aloitteestaan ja jatkoimmme elämäämme eri suunnilla.
29.09.2006 18:29
....Mitenkäs minun alkoi tuntua, että otat tämän aiheen hieman liian henkilökohtaisesti...
Minusta nyt vain on vähintäänkin omituista alkaa kertoillemaan ensimmäisillä tapaamisilla kaiken maailman seksikokeiluista...(kuten ap. asian ilmaisi).
Edellisestä parisuhteesta tosin voi hieno varaisesti jotain puhuakin, jos se tuntuu naista kiinostavan.
Eiköhän tämä ollut tässä.
29.09.2006 15:39
"Entä,jos itse satut ihastumaan? Päteekö sama?"
- Minulle ei ole koskaan tuottanut ylitsepääsemättömiä vaikeuksia päästä yli ihastuksista. Itse ymmärrän kyllä vetäytyä mikäli toista ei kiinnosta.
29.09.2006 15:05
Minulla kun ei ole muita pitkiä suhteita ollut..
29.09.2006 14:53
Ei mitään merkkiä halujen katoamisesta/vähenemisestä, yli 10 vuotta jo mennyt...
29.09.2006 12:47
SEKSIN TILALLE TULEE MUUTA KUIN PELKKÄ SEKSI....TUNTEET KORVAA SEKSIN PIDEMMÄSSÄ SUHTEESSA.PISTE. =D
29.09.2006 12:44
"Eihän ne hurrrjat seksikokemukset vehkeen koosta kiinni ole? "
- Ei tietenkään, en ole sellaista väittänytkään. Itse kiinnitin huomioni tuohon "kertoi" sanaan. Eihän normaalilla miehellä ole mitään tarvetta kehuskella seksiseikkailuillaan tai pettämisillä, varsinkaan naiselle. Useimmiten tuollaisilla asioilla kehuskelu on enemmän haitallista kuin hyödyllistä.
"Kaikki parisuhteet eivät ole niin kiinteitä tai omistavia."
- Aivan, onhan niitä sellaisiakin suhteita joissa on luvallista käydä vieraissa, mutta aika harvinaisia taitavat on. Väittäisin, että useammin tuo "vaimo ei anna"-kusetus tulee pettävän ukkomiehen suusta kuin luvan kanssa vieraissa käyvän.
29.09.2006 12:29
"miksi käteenveto sinkkuna on sitten suositumpaa kun seksi suhteessa?"
- On tuo tutkittu juttu? Itse en ihan heti allekirjoittaisi tuollaista väittämää. Tosin ei ole mitään tietoa paljonko tulisi sinkkuna vedettyä käteen...
29.09.2006 12:17
Itseäni ukkomiehenä "ahdistaa"...kokemusta on.
Tuntuu välillä, että tämän rakastuneen elämä oman perheensä kanssa menee hukkaan. Mitään vastakaikua en ole antanut.
Tietäisi vain millä ne ns. rakkauden tunnustukset ja muut yhteydenotot saisi loppumaan ns. hyvällä. Toisinaan luulen onnistuvani, kunnes vuoden parin kuluttua ne alkavat uudestaan. Miksi on niin vaikea hyväksyä, että minä olen varattu ja varsin tyytyväinen omaan elämääni...(Pitäisiköhän heittää palloa naisen logiikan puolelle)
Perseestä...tämänkin olen kertonut hänelle.
29.09.2006 12:10
Minua hieman hämmästyttää tuollainen ajattelutapa, että miehen ajatuksenkulku, käytöstätavat, varallisuus ja elintavat olisivat jotenkin riippuvaisia varustuksen koosta.
Itse voisin ihan hyvin kuvitella hankkivani ison veneen, hienon talon yms...(ehkä vielä jonain päivänä) vaikka olenkin ihan normaali varustuksen omaava mies.
Sitten pari kommenttia ko.miehestä:
"kertoi hurjista seksikokemuksistaan eri- ikäisten naisten kanssa, vaikka olikin asunut ja elänyt saman avopuolison kanssa iät ja ajat."
- Tuo kertoo mielestäni miehen heikosta itsetunnosta, mikä voi johtua yhtä hyvin pienestä vehkeestä tai sitten jostakin aivan muusta asiasta.
"olikin asunut ja elänyt saman avopuolison kanssa iät ja ajat. Eri huoneissa muka olivat ja nukkuneet monta vuotta ja seksiä ko. suhde ei enää sisältänyt moneen vuoteen."
- Tämä taas on varmaan aika normaali / usein kuultu "kusetus".
29.09.2006 11:55
En läheskään kaikesta.
27.09.2006 19:36
En tiedä olenko sinun mielestäsi katkeroitunut vai en?
27.09.2006 17:53
No en tietenkään.
Mikäli naisellani(vaimollani) olisi/on seksisuhde toivoisin sen päättyvän. Naisen olisi myös suotavaa yrittää tehdä jotain muutakin kuin harrastaa seksiä (esim. elättää itsensä), eikä liikaa voi tuntea.
27.09.2006 17:51
"Miksi mies ei voi koskaan tehdä kuin pyydetään?"
- Totta kai voi, mutta riippu ihan mitä pyydetään ja KENELTÄ. Ei pidä pyytää liikaa =D
" Jos kerta mies on älykkäämpi, niin kai hän sanomattakin osaisi viedä roskat, täyttää tiskikoneen, nostaa vessarenkaan, vaihtaa sukat jne.. mutta ei, aina on sanottava asioista. miksi?"
- Ehkä miehesi on "älykkyydessään" tullut siihen tulokseen, että:"Mitä tuota tekemähä ku oo akka sitä vartehe".
27.09.2006 17:38
Millainen ihminen on se, joka ottaa itseensä joka asiasta? Onko sellainen ihminen mielestäsi häiriintynyt? Millainen ihminen käy netissä heittämässä tyhjiä kysymyksiä, eikä hyväksy eriäviä mielipiteitä? Voiko joku todella vajota niin alas?
Miten ihmisestä voi kasvaa niin "PIIP"? Ja onko nämä kyseiset ihmiset kenties livessäkin yhtä "PIIP"? Millainen on siis mielestäsi "PIIP" ihminen?
"PIIP" sanan tilalle voi jokainen keksiä mieleisensä haukkuma- tai ylistyssanan...
27.09.2006 17:31
...aivan fiksun oloinen nainen. Ei mikään tytön hupakko/bimbo. Varsin "edustuskelpoinen" =).
25.09.2006 20:07
Minun silmääni miellyttää jälleen naisista vanhin.
25.09.2006 19:57
632 / 661