Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"miksi käteenveto sinkkuna on sitten suositumpaa kun seksi suhteessa?"
- On tuo tutkittu juttu? Itse en ihan heti allekirjoittaisi tuollaista väittämää. Tosin ei ole mitään tietoa paljonko tulisi sinkkuna vedettyä käteen...
29.09.2006 12:17
Itseäni ukkomiehenä "ahdistaa"...kokemusta on.
Tuntuu välillä, että tämän rakastuneen elämä oman perheensä kanssa menee hukkaan. Mitään vastakaikua en ole antanut.
Tietäisi vain millä ne ns. rakkauden tunnustukset ja muut yhteydenotot saisi loppumaan ns. hyvällä. Toisinaan luulen onnistuvani, kunnes vuoden parin kuluttua ne alkavat uudestaan. Miksi on niin vaikea hyväksyä, että minä olen varattu ja varsin tyytyväinen omaan elämääni...(Pitäisiköhän heittää palloa naisen logiikan puolelle)
Perseestä...tämänkin olen kertonut hänelle.
29.09.2006 12:10
Minua hieman hämmästyttää tuollainen ajattelutapa, että miehen ajatuksenkulku, käytöstätavat, varallisuus ja elintavat olisivat jotenkin riippuvaisia varustuksen koosta.
Itse voisin ihan hyvin kuvitella hankkivani ison veneen, hienon talon yms...(ehkä vielä jonain päivänä) vaikka olenkin ihan normaali varustuksen omaava mies.
Sitten pari kommenttia ko.miehestä:
"kertoi hurjista seksikokemuksistaan eri- ikäisten naisten kanssa, vaikka olikin asunut ja elänyt saman avopuolison kanssa iät ja ajat."
- Tuo kertoo mielestäni miehen heikosta itsetunnosta, mikä voi johtua yhtä hyvin pienestä vehkeestä tai sitten jostakin aivan muusta asiasta.
"olikin asunut ja elänyt saman avopuolison kanssa iät ja ajat. Eri huoneissa muka olivat ja nukkuneet monta vuotta ja seksiä ko. suhde ei enää sisältänyt moneen vuoteen."
- Tämä taas on varmaan aika normaali / usein kuultu "kusetus".
29.09.2006 11:55
En läheskään kaikesta.
27.09.2006 19:36
En tiedä olenko sinun mielestäsi katkeroitunut vai en?
27.09.2006 17:53
No en tietenkään.
Mikäli naisellani(vaimollani) olisi/on seksisuhde toivoisin sen päättyvän. Naisen olisi myös suotavaa yrittää tehdä jotain muutakin kuin harrastaa seksiä (esim. elättää itsensä), eikä liikaa voi tuntea.
27.09.2006 17:51
"Miksi mies ei voi koskaan tehdä kuin pyydetään?"
- Totta kai voi, mutta riippu ihan mitä pyydetään ja KENELTÄ. Ei pidä pyytää liikaa =D
" Jos kerta mies on älykkäämpi, niin kai hän sanomattakin osaisi viedä roskat, täyttää tiskikoneen, nostaa vessarenkaan, vaihtaa sukat jne.. mutta ei, aina on sanottava asioista. miksi?"
- Ehkä miehesi on "älykkyydessään" tullut siihen tulokseen, että:"Mitä tuota tekemähä ku oo akka sitä vartehe".
27.09.2006 17:38
Millainen ihminen on se, joka ottaa itseensä joka asiasta? Onko sellainen ihminen mielestäsi häiriintynyt? Millainen ihminen käy netissä heittämässä tyhjiä kysymyksiä, eikä hyväksy eriäviä mielipiteitä? Voiko joku todella vajota niin alas?
Miten ihmisestä voi kasvaa niin "PIIP"? Ja onko nämä kyseiset ihmiset kenties livessäkin yhtä "PIIP"? Millainen on siis mielestäsi "PIIP" ihminen?
"PIIP" sanan tilalle voi jokainen keksiä mieleisensä haukkuma- tai ylistyssanan...
27.09.2006 17:31
...aivan fiksun oloinen nainen. Ei mikään tytön hupakko/bimbo. Varsin "edustuskelpoinen" =).
25.09.2006 20:07
Minun silmääni miellyttää jälleen naisista vanhin.
25.09.2006 19:57
...., mutta enemmän olen saanut.
25.09.2006 19:47
...
1. Halle
2. Halle
Hyvänä kakkosen J'Lo.
25.09.2006 19:44
Vaikka mistäpä sitä voi tietää, ei ole tapahtunut moista eikä toivottavasti tapahdukaan. Siitä tuskin seuraisi muuta kuin ongelmia....
21.09.2006 17:26
Itsekin olen kuullut parista tuollaisesta tapauksesta. Erästä nuoruuden ystäväänikin syytettiin raiskauksesta siihen asti, kunnes olisi pitänyt kuulusteluihin....
19.09.2006 18:00
No jospa sitä ajan/iän myötä kertyisi heillekin järkeä päähän. Valitettavasti tuollaista tapahtuu jatkuvasti. Raiskaus vai ei, sitä ei voi tietää kukaan muu kuin ko.nainen/tyttö.
19.09.2006 17:58
...sehän johtuu siitä, että mies ei pysty antamaan sellaisia lähtöpäätösestään perusteluita naiselle, jotka hänelle kelpaisi =D
Siksi hän häipyy mitään sanomatta, aivan kuten minäkin häivyn tästä viestiketjusta....
17.09.2006 17:10
"Jos vielä tässä vaiheessa väität, että jättäjä ei edelleenkään ole millään lailla vastuussa toiselle aiheuttamastaan tuskasta, niin olisi kiinnostunut tietämään miksi?"
Siksi, että se "tuska" on minun mielestä (ehkä) tasan saman verran itse aiheutettua, kuin toisen osapuolen aiheuttamaa.
Eiköhän jättäjälläkin ole oma "tuskansa", käsittääkseni monet jättäjät elävät siinä "tuskassa" vuosia ennen kuin pystyvät jättämään huonon parisuhteen.
17.09.2006 15:08
Miksi uskoisin? Yhtä uskottava olento kuin mikä tahansa satukirjan hahmo. Uskoisin paljon mieluummin Nalle Puh olemassa oloon. Se on jotenkin niin hauska ja hyväntahtoinen olento, verrattuna sotia ja sortoa aiheuttaviin jumaliin/uskontoihin.
17.09.2006 10:04
En ymmärrä miksi minun pitäisi olla vastuussa toisten aikuisten ihmisten teoista, mielipiteistä, ajatuksista, toimeentulosta yms...
Jokainen katsokoon peiliin, jos elämä alkaa potkia päähän. Yleensä se (osa)syyllinen näkyy sieltä.
17.09.2006 09:57
Kerro ihmeessä lisää, kun näytät tuntevan minut niin hyvin. =)
16.09.2006 22:05
632 / 661