Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Minulla on omia mielipiteitä, minä haluan mennä naimisiin, ja lapsia."
- Tämä on varmaan suurin ongelmasi. Kolmansilla treffeillä ei vielä kannata kovin paljon esittää omia (jyrkkiä ja ehdottomia) mielipiteitä. Naimisiin menemisestä ja lasten hankinnasta ei kannata puhua mitään, ellei mies ota aihetta esiin.
03.09.2006 19:41
Mitä he mielestäsi pelkää? Minun tuntemani pelimiehet ovat naimisissa, joten sitoutumista he tuskin pelkäävät.
03.09.2006 19:35
Minä halusin tulla isona maanviljelijäksi. Kateellisena katselin kuinka naapurin isot pojat ajelivat kaiket päivät suunnattoman suurilla ja hienoilla traktoreilla.....
Onneksi sitä järkeä tuli sitten päähän iän myötä sen verran, että jätin maanviljelyhommat muille. No tuli sitä nuorena miehenä vähän kokeiltuakin eikä se sinäänsä hullumpaa hommaa ollut.
03.09.2006 19:31
En ole koskaan vielä nähnyt naista, jonka käden koko olisi liioitellun suuri muihin mittoihin nähden. Muutamia miehiä olen nähnyt...mutta ei siitä sen enempää.
03.09.2006 19:27
Ongelma ei kuitenkaan ole se odottaminen, eikös sitä voi mennä vaikka kuukausi tapaamisen jälkeen jos oikein kolahtaa?
Ongelma on pikemminkin se, että en usko naisen(kaan) pystyvän elämään koko elämäänsä sen ensimmäisen kanssa. Jossakin elämän vaiheessa vain tulee se pakottava tarve käydä tarkistamassa ruohon vihreys. Itselleni ainakin vertaileva tutkimus ennen vakiintumista oli välttämätön, vaikka lähtöpisteeseen tyytyväisenä palasinkin....
03.09.2006 19:22
Iso osa kunnollisista miehistä on vakiintuvat jo alle 20-vuotiaana. Mitä pidempään etsit sitä kunnollista miestä, sitä vähemmän niitä on vapailla markkinoilla.
Lopuksi kevyttä ja vapautunutta kommenttia:
"Musta seksi kuuluu rakkauteen.."
- Kas kun ei avioliittoon.
"hyvää kannattaa odottaa..."
- Kyllä, jos normaali tai huono ei kelpaa/kiinnosta.
"Itse olen ehkä just ja just valmis suutelemaan kundia kolmansilla treffeillä."
- Jos ei mies sytytä niin miksi edes tavata kolmannen kerran?
"Olenko jotenkin vanhanaikainen, kun ajattelen noin?""
- Vanhanaikainen on väärä sana...
01.09.2006 09:21
Ei kannata maksaa mitään etukäteen, jos haluaa vastinettakin rahoilleen.
Vakuutukset ja liiton maksut ovat vain niitä varten joilla on liikaa rahaa tai kuuluvat ns. riskiryhmään.
31.08.2006 18:45
Kerro ihmeessä mikä ahdistaa.
31.08.2006 15:48
Kyllä nuo kaikki on varmaan aika suosittuja tapoja viettää aikaa baarissa.
Henkilökohtaisesti vaihtoehto d) on kyllä jäänyt viime vuosina aika vähiin, mutta flirttauksesta en luovu.
31.08.2006 15:41
Jos satun aamulla unen muistamaan, niin yleensä se on ollut aika tavalla eroottisesti latautunut =D
Joskus kyllä näen unta työasioistakin, mutta onneksi harvoin.
28.08.2006 17:01
Meidän parisuhteessa ainakin olisi 100%:lla varmuudella jotain pielessä, jos jompi kumpi haluaisi luopua sormuksen käyttämisestä.
28.08.2006 16:43
Jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden, mutta kukaan ei kolmatta.
28.08.2006 16:40
Ja hyviin käytöstapoihin kuuluu valita oman mielipiteen esiintuomiselle oikea paikka, aika ja ennen kaikkea oikeat sanat.
28.08.2006 16:39
Onko se niin vaikeaa hyväksyä ne tosiasia, että kukaan ei ole täydellinen, kauneus on katsojan silmässä ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.
28.08.2006 16:36
Suhtaudun aina kaikkiin ihmisiin aluksi hieman varauksellisesti (toisiin enemmän, toisiin vähemmän). Ajan myötä ihminen voi ansaita luottamukseni, mikäli hän on sen arvoinen. Mikäli luottamukseni petettään on sitä vaikea enää takaisin saada. Tosin pari ihmistä siinäkin on onnistunut.
28.08.2006 16:33
Mikäli olisin poikamies ja noista olisi aivan pakko valita niin valitsisin numeron 1.
Todellisuudessa jos vaihtoehdot olisivat tuossa niin taitaisin viettää poikamieselämää.
"ulkonäkö sen sijaan on lähinnä "ponnari päähän, farkut jalkaan ja mitä sitä turhia meikkailemaan..."
- Ulkonäkö?? Eihän tuo kerro ulkonäöstä mitään. Kyllä minulle ulkonäön puolesta kelpaisi ihan hyvin esim. Janina Frostell (ja monet muut) ilman meikkiä, vain farkut jalassa ja hiukset ponnarilla :)
28.08.2006 16:23
Vastaisin, että: "Olipa yllätys, ehkä sinä nyt ymmärrät miksi minua eivät tämän paikkakunnan baarit kiinnosta."
28.08.2006 16:13
Taitavalla sanailulla, asiallisella käyttäytymisella, pelottomalla asenteella ja sopivalla kunniotuksella isojen puukkomiestenkin kanssa pärjää...
28.08.2006 15:28
Minua ei sitten pariteta kenenkää kans (;
27.08.2006 14:02
Strohin aito 80% rommi on hyvää jatkettuna maitokahvilla tai kaakaolla, jos oikein alkaa "herkuttelemaan" niin maidon voi korvata kermaliköörillä.
27.08.2006 13:43
634 / 661