Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"lihakset ovat muodokkaat ja erottuvat (käsivarsissa, hartioissa, vatsassa ja jaloissa+pepussa)..."
"Muilta naisilta kuulee välillä kommenttia, etteivät haluaisi näyttää yhtä lihaksikkailta.."
Nämä lauseet saivat aikaa sellaisen reaktion, että valitsen peruspullan. Tuli ensimmäisenä mieleen sellainen 100m naispikakiitäjä....
12.09.2006 16:11
Kukas se on tämän palstan Honda-mies =D
06.09.2006 18:55
Pienen paikkakunnan nuorilla miehillä ei ole muuta tekemistä kuin rötöstellä aikansa kuluksi. =D
06.09.2006 18:52
Kyllä se sisäinen kauneus lopulta aina ratkaisee. Mutta ensin täyttyy ulkoisen olemuksen täyttää tietyt kriteerit (ns. minimivaatimukset) ennen kuin on mahdollista päästä "esittelemään sisäistä kauneuttaan".
Mikä on sitten tuo minivaatimus ulkonäölle? Erittäin tapauskohtaista, siihen ei taida olla mitään virallista ohjeistus. Omalla kohdallani raja on suurinpiirtein tällainen, naisen tulisi näyttää fyysisesti normaalilta sekä fyysisesti että henkisesti terveeltä.
06.09.2006 18:42
...minkälaisia puolueita perustettaan. Mikäli niillä ei ole kannattajia huomattavaa määrä, niin ei niillä ole myöskään vaikutusvaltaakaan.
Hyvä puoli tuollaisessa puolueessa on se, että se tulee todennäköisesti aiheuttamaan keskustelua pedofiliasta, sen syistä ja seurauksista. Enää ei voida vain hys,hys, hyssytellä asiaa olemattomiin, vaan asialle toivottovasti tehdäänkin jotain.
06.09.2006 18:23
Mikähän siinä viestissä oli vikana? Ettei vain Xamio ala ottamaan joka asian hieman liian henkilökohtaisesti?
05.09.2006 22:18
Aika hauska tyyli sinulla =D
05.09.2006 22:16
Itse en ole perillä pätkän vertaa pykälistä, mutta tuskin muutaman huono laatuisen pysäytyskuvan julkaiseminen on rikos. Ne kuitenkin edustaa äärettömän pientä osaa kokonaisesta lähetyksestä, puhumattakaan koko sarjasta.
Etsisitkö minulle sen kohda jossa ko. toiminta kielletään. Täältä sen varmaan pitäsi löytyä http://www.finlex.fi/fi/
Terveisin, Oman Talon Presidentti
05.09.2006 18:29
Kuten varmaan tiedätkin jo, mutta mitä sinä teet tällä tiedolla? Teet tilastoa vai senssimielelläkö tällaisia kyselet?
Itseäni ei paljon vähempää voisi kiinnostaa tämän palstan lukijoiden siviilisääty tai suhtautuminen lasten hankintaan.
03.09.2006 19:51
Mutta en sen takia ihailisin tai himoitsisin niitä.
Samasta syystä kääntyisin katsomaa myös kolmikätistä naista, eli yliluonnollisuus/omituisuus on syy.
03.09.2006 19:46
"Minulla on omia mielipiteitä, minä haluan mennä naimisiin, ja lapsia."
- Tämä on varmaan suurin ongelmasi. Kolmansilla treffeillä ei vielä kannata kovin paljon esittää omia (jyrkkiä ja ehdottomia) mielipiteitä. Naimisiin menemisestä ja lasten hankinnasta ei kannata puhua mitään, ellei mies ota aihetta esiin.
03.09.2006 19:41
Mitä he mielestäsi pelkää? Minun tuntemani pelimiehet ovat naimisissa, joten sitoutumista he tuskin pelkäävät.
03.09.2006 19:35
Minä halusin tulla isona maanviljelijäksi. Kateellisena katselin kuinka naapurin isot pojat ajelivat kaiket päivät suunnattoman suurilla ja hienoilla traktoreilla.....
Onneksi sitä järkeä tuli sitten päähän iän myötä sen verran, että jätin maanviljelyhommat muille. No tuli sitä nuorena miehenä vähän kokeiltuakin eikä se sinäänsä hullumpaa hommaa ollut.
03.09.2006 19:31
En ole koskaan vielä nähnyt naista, jonka käden koko olisi liioitellun suuri muihin mittoihin nähden. Muutamia miehiä olen nähnyt...mutta ei siitä sen enempää.
03.09.2006 19:27
Ongelma ei kuitenkaan ole se odottaminen, eikös sitä voi mennä vaikka kuukausi tapaamisen jälkeen jos oikein kolahtaa?
Ongelma on pikemminkin se, että en usko naisen(kaan) pystyvän elämään koko elämäänsä sen ensimmäisen kanssa. Jossakin elämän vaiheessa vain tulee se pakottava tarve käydä tarkistamassa ruohon vihreys. Itselleni ainakin vertaileva tutkimus ennen vakiintumista oli välttämätön, vaikka lähtöpisteeseen tyytyväisenä palasinkin....
03.09.2006 19:22
Iso osa kunnollisista miehistä on vakiintuvat jo alle 20-vuotiaana. Mitä pidempään etsit sitä kunnollista miestä, sitä vähemmän niitä on vapailla markkinoilla.
Lopuksi kevyttä ja vapautunutta kommenttia:
"Musta seksi kuuluu rakkauteen.."
- Kas kun ei avioliittoon.
"hyvää kannattaa odottaa..."
- Kyllä, jos normaali tai huono ei kelpaa/kiinnosta.
"Itse olen ehkä just ja just valmis suutelemaan kundia kolmansilla treffeillä."
- Jos ei mies sytytä niin miksi edes tavata kolmannen kerran?
"Olenko jotenkin vanhanaikainen, kun ajattelen noin?""
- Vanhanaikainen on väärä sana...
01.09.2006 09:21
Ei kannata maksaa mitään etukäteen, jos haluaa vastinettakin rahoilleen.
Vakuutukset ja liiton maksut ovat vain niitä varten joilla on liikaa rahaa tai kuuluvat ns. riskiryhmään.
31.08.2006 18:45
Kerro ihmeessä mikä ahdistaa.
31.08.2006 15:48
Kyllä nuo kaikki on varmaan aika suosittuja tapoja viettää aikaa baarissa.
Henkilökohtaisesti vaihtoehto d) on kyllä jäänyt viime vuosina aika vähiin, mutta flirttauksesta en luovu.
31.08.2006 15:41
Jos satun aamulla unen muistamaan, niin yleensä se on ollut aika tavalla eroottisesti latautunut =D
Joskus kyllä näen unta työasioistakin, mutta onneksi harvoin.
28.08.2006 17:01
634 / 661