Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Siis perkele soikoon joitain eukkoja pitäis oikeesti vähän palauttaa maanpinnalle :-( "
- Kyllä. Joskus tulee sellaisia tilanteita, joissa pääsee oikein naatiskellen tyrmäämään, jonkun pikku pissaliisan suuret luulot. Se kivaa, mutta se pitää tehdä asiallisesti, rauhallisesti ja tyylillä.
24.07.2006 15:23
Miksi seksiä ei voisi harrastaa heti silloin, kun molemmat sitä haluaa? Itse olen menetellyt tuon ajatuksen mukaisesti.
22.07.2006 12:59
Joskus minullakin on kyllä tullut mitta melko täyteen kaljan läikyttelijöistä, kun pahimmillaan on tullut yhden illan aikana 4-5 kertaa kaljaa päälle (eikä aina ihan vähänkään).
En kuitenkaan väkivaltaan sorru, mutta muutaman läikytyksen jälkeen annan kyllä suullista palautetta (jota joidenkin on aika vaikea kestää/ymmärtää). Nykyään ei viitsi kovin usein edes lähteä, kun samaa tapahtuu kerta toisensa jälkeen.
Osasyyllinen on tietenkin myös ahne ravintoloitsija, joka ottaa sisään väkeä kaksi kertaa enemmän kuin olisi järkevää.
Ihan yleisesti toivoisin, että ihmiset oppisivat ottamaan sen verran, että pystyvät olemaan törmäilemättä ja käyttäytymään muutenkin asiallisesti.
21.07.2006 14:31
Valitse parhaat vaihtoehdot:
- Kukkamekko/hame vai housut ja pusero
V: Kukkamekko on aika in, näin kesällä.
- naisellisen pyöreä vai miehisen luiseva, vai
kenties joku siltä väliltä?
V: Jotain siltä väliltä. Millainen on "miehisen luiseva" nainen? En ole varmaan koskaan nähnyt.
- ulkoinen vai sisäinen kauneus?
V: Miksi vain jompi kumpi? Mieluusti molempia riittävästi.
- hyväksytkö julkiset hellyydenosoitukset?
V: Kyllä
- mieluummin vähän kuin liian paljon mieskaatoja
V: Mielellään "liian" paljon. Kokemus tuo varmuutta ja itseluottamusta.
- nainen on työtäsäästävä apuneuvo, kiva sängyn
lämmittäjä, oivallinen kaveri ja kumppani vai "pakko olla, kun muillakin on"
V: Kiva sängyn
lämmittäjä ja kumppani. Kaverit ovat sitten erikseen.
21.07.2006 12:52
Minulla on jo tuo tumma ja kurvikas kotona =D
Joten olen valintani jo vuosia sitten tehnyt.
21.07.2006 12:42
"Lapset tulee aamulla aikaisin isän luota, sun pitäisi sitä ennen häipyä"-lause ei aiheuta kovin positiivisiä reaktioita 3 promillen humalassa valomerkin jälkeen taksissa kuultuna. Siinä taksin suunta muuttuu melko nopeasti.
21.07.2006 12:34
Ainakin mitä tähän kuvaukseen on uskomista:
http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/oinas/luonne.shtml
Sinäänsä en kyllä uskon pätkän vertaa mihinkään ympäripyöreisiin horoskooppiennustuksiin, mutta tuossa luonnekuvauksessa on kyllä tuttua.
20.07.2006 16:25
...eivät tee sitä ilmaiseksi. =D
20.07.2006 16:22
Noita sivuja selaamalla pitäisi kyllä selvitä minkä näköiset naiset ovat miesten mielestä hyvännäköisiä... Jos se ranking-sijoitus ei kiinnosta.
20.07.2006 16:14
Laittakaa kuvanne johonkin "HOT or NOT"-sivuille, niin selviää mikä on teidän ranking ja löytyykö sellaisia miehiä, jotka väittävät pitävänsä juuri sinun muotoisista/näköisistä naisista yms....
http://www.ratemybody.com/
http://www.hotornot.com/
http://www.city.fi/peilikuva/
http://www.omakuva.org/omakuva/
20.07.2006 12:15
Miehellä ikää 36 vuotta ja neitsyyden omaava(eli ei "persettään" jakanut) nainen pitäisi jostain löytää =). Vaikka vaatimuksena olisi, että naisen tulee olla synnyttämätön ja vapaa, niin markkinat on aika pienet ikäluokassasi.
Nuorista naisista niitä löytyy, mutta ne vain eivät taida olla kovin kiinnostuneita tuon ikäisestä, ei varakkaasta, tavallisesta miehestä.
Onnea etsintään, sitä nimittäin tarvitset.
19.07.2006 20:59
Eiköhän Stasi-kerhon ja Supo-listan jäsenyyskin järjesty samalla, lisäksi tällä viikolla sisäpiiriin liittyvät pääsevät myös mustan pörssin markkinoille sekä sairaseläkkeelle....
19.07.2006 20:51
Minä poika ainakin katoaisin kuin se kuuluisa pieru saharaan. Ei näy eikä kuulu. Perään olisi turha lähteä.
19.07.2006 13:05
Ihan vähän vaan petin = 3s akti
Melkein petin = ei seisonut
Lähellä pettämistä = ei antanut.
19.07.2006 13:01
En ymmärrä, mihin tuolla käyttäytymisellä pyritään. Teinipissis-touhua mielestäni, ei sytytä nyt, eikä ennen vanhaa.
19.07.2006 12:55
Liity sinäkin sisäpiiriin ja rekisteröi nimimerkkisi .
Minun mielestäni tätä palstaa ei hallitse kukaan, paitsi Serihvi-Zamio jossain määrin. Kaikki saavat kirjoitella ja olla ihan sitä mieltä kuin haluaa.
Kuka ne eriävät mielipiteet poistaa, jos ne eivät tule esille? Ainakin minun eriävätkin mielipiteeni ovat ilmestyneet näkyviin, olin rekisteröityneenä tai en.
19.07.2006 12:44
Ei sinun paluu ainakaan laske tasoa täällä...
19.07.2006 11:58
...että jotakin utelias alkaa kiinnostamaan minun henkilökohtaiset mieltymykset. Olkoot se salaisuus =D
Ne ovat kuitenkin sellaisia ominaisuuksia joihin ihminen itse ei voi vaikuttaa.
17.07.2006 17:20
erimerkkisiä autoja olen omistanut eikä mikään niistä toivottavasti ole paras. Kaikissa olisi ollut paljon parantamisen varaa. Ehkä seuraavaksi teen tuttavuutta Audiin.
17.07.2006 17:16
Kyllä parikymppiset kollit ottaa sänkyynsä naisen kuin naisen, kunhan on sen verran ulkonäköä, että ei tarvitse hävetä... Näin oli ainakin omalla kohdalla silloin reilut kymmenen vuotta sitten. (Tosin joskus hävettikin jälkeen päin selvin päin)
17.07.2006 17:13
642 / 661