Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Miksi paneskella sellaisen naisen kanssa, josta ei edes pidä?"
Tässä pari syytä:
1) Osalla miehistä tilanne on niin huono, että ei voi valita kenen kanssa harrastaa seksiä. Silloin on harrastettava sitä niiden kanssa jotka sattuvat antamaan.
2) Yhtenevät seksuaaliset mieltymykset tai muuten vaan seksi on loistavaa.
3) Säälistäkin voi joku paneskella naista, josta ei pidä.
Lopuksi sanoisin, että vaikka ihmiset olisivat kuin pahasti tahansa eri mieltä asioista, niin he voivat silti pitää toisistaan.
4) Hän rakastaa naista.
30.05.2006 18:43
Ei kiitos narkkareita ei tulevia, ei entisiä. En pidä henkisesti heikoista ihmisistä. Ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin.
29.05.2006 20:16
Mikä ettei kahville voisi lähteäkin... Kasvotusten tuo toimisi ainakin minuun paremmin.
19.05.2006 18:34
Joo, katos kun me ollaan poikien kanssa sovittu, että me ei leikitä sun kans.....niin kerta.
19.05.2006 18:30
Riippuu täysin kysyjästä ja tilanteesta, jossa kysymys esitetään.
Esimerkiksi mukavan ja nätin tytön esittämänä baarin illan päätteksi voisi toimia ihan hyvin.
19.05.2006 17:34
Sopiva painohan riippuu pitkälti siitä mihin kohtiin se paino on kertynyt. Rinnoissa tai takapuolessa se ei niinkään haittaa kuin vyötäröllä.
19.05.2006 17:22
Ne tiedä onko minulla ollut huono tuuri, kun kumpikin yli nelikymppinen yhden yön juttu mitä minulla on ollut, ovat olleet aika heikkoja esityksiä.
Suuseksi ym. esileikit on ohitettu kokonaan. Tylsää panemista kuiviltaan, ei kivaa.
19.05.2006 17:15
Miksi just mun kohdalle sattuu aina tämmösiä miehiä?
- Voi voi... Ehkä niiden luonteessa on jotain mikä sinua kiinnostaa tai sitten varatut ovat kokemuksien kautta oppineet paremmiksi naisen manipuloinnissa, kusettamisessa ja viettelyssä.
Näkyykö se päälle päin että tuota vois vähän höynäyttää?
- Joistakin "näkyy" aika selkeästi.
Onko miehet niin suhde riippuvaisia etteivät uskalla olla rehellisesti sinkkuja?
- Kysymys kuuluu ennemmin, että miksi he eivät HALUA olla sinkkuja?
Miksi pitää valehdella?
- Se parantaa saantia kummasti :D Siksihän ne epätoivoiset vonkaajat (täällä ja baarissa) kusettaa minkä ehtivät.
18.05.2006 22:21
Ei se mitään kysy. Se sanoo:"Tarjoo siideri".
18.05.2006 21:57
Ettei jää tien varteen. On meinaan naapureiden autot sitä luokkaa, että en tohtisi lähteä kävelymatkaa kauemmas. Ei taida kenenkään naapurin auto alle viistoista vuotias....
18.05.2006 21:55
Lapset nukkumaan ja sitten jokainen voi vetää sellaisen kooman kuin haluaa, siihen asti otetaan vain "sivistyneesti" ja kaikki katsovat lasten perään tasapuolisesti. Näin meillä.
18.05.2006 21:31
Tässä hyvä repliikki heitettäväksi kerjäävälle pissikselle:
"Jos haluaisin maksaa huonosta seurasta, ostaisin huoran"
Minä tarjoan mielelläni ihan oma-aloitteisesti. Kerjääminen on rumaa ja epäkohteliasta.
18.05.2006 21:06
En ole koskaan haaveillut lapsista. Pari tenavaa on enempää en halua. Pienet lapset kun tuntuvat vievän kaiken sen ajan mitä työn teolta jää.
Harrastukset ja kaverit on saanut lähes unohtaa, mutta toivottavasti sitä omaakin aikaa löytyy taas muutaman vuoden päästä, kun lapset vähän kasvavat.
17.05.2006 20:04
Kissat ovat minun mieleeni. Itse olen sen verran mukavuuden haluinen (ja "laiska"), että koirasta olisi ihan liikaa vaivaa.
17.05.2006 19:59
Pyydyksenä kuparinen Kuusamon Professori 2 tai 3, välillä kokeillaan jotain muuta ja palaan Professoriin. Toisinaan liotan katiskaakin.
17.05.2006 19:49
En ymmärrä vieläkään. Mikä siinä nuoremmassa maksaa enemmän? Eikö asia ole pikemminkin toisinpäin?
16.05.2006 19:39
Muutamia haaveita on vielä toteuttamatta, yksi on Porsche 911. Sellaisen vielä joskus hankin.
16.05.2006 18:50
Kaikenlaisia "friikkejä" on jo sen verran liikkeellä, että eiköhän sinne sekaan sulaudu muuta "eunukkikin".
Henkilökohtaisesti en kiinnitä mitään huomiota näihin "poikkeaviin" yksilöihin.
15.05.2006 19:05
Voihan siinä itsensä satuttaa, mutta harvoin elämässä mitään saa, jos ei ole valmis ottamaan riskiä. Jokaisen on vain tehtävä omat valintansa.
Itse olen sen riskin joskus ottanut ja itseäni siinä satuttanutkin, mutta siitä huolimatta se oli ehdottomasti sen arvoista.
15.05.2006 18:51
Sehän on käsittääkseni poikamiehelle unelmatilanne, jos on vakituinen seksisuhde ja samalla voi etsiä seuraavaa tyttöystävää. Seksin puutteessa pian rimakin tippuu....
15.05.2006 18:31
646 / 661