- Olipa hauska lukea tuosta iloittelustasi. :))))
Minä kun olen yksin, niin käyn yös veskissä ovi auki.Muuten sitten istunkin keittiön pöydän vieressä itsekseni kahvia juoden ja kuuntelen kun kello tikittää. Hiljaisuus on joskus niin ihanaa. - Mun lemppareita toi Kikka..
- Häh?? No onneks en ole niitä ostanut edes hätätilassa.. :P
- Ekaks ne menee heppojen vanhainkotiin ja sen jälkeen ne vaan haudataan niinku ihmisetkin..;)
Eii... syökää te vaan ne vanhukset, mut mä en pysty. :) - Tos laulussa tai laulajassa ei ollut mitään vikaa, mutta nuo kitaristit..miks ihmeessä ne käveli ja seilas tossa niin typerän näkösesti??!
- Olihan toi hauska biisi..Vitsi, ku mua alko nii naurattaa. :))
- Oho.. :)))))))
- Telkkarin mainokset ne vasta hulluuden partaalle saattaakin. :/
- Aattele..hevosenlihaa..:P Mä en ees meetwurstia osta sellasta, missä on hepanlihaa. Hevonen ei oo mikään ruoka, vaan semmonen mukava sulosilmä. :)
Luin muutes yhdestä aikakauslehdestä, että ulkomailla saattaa tehtaan työntekijöillä olla todella huonot työolot, Semmosia tuotteita mä kyllä vastaisuudessa kyllä boikotoin. :/ - Minusta espanjalaiset kurkut ja tomaatit maistuu myrkylle.
- Lihaa kun ostan, niin olen erittäin tarkka siitä, että se on kotimaista. Muuten en kyllä hirveästi mieti sitä, että mistä se ruoka on. Yleensä kun käyn kaupassa, niin teen niin nopean kauppakierroksen, ettei siinä paljon ehdi miettimäänkään.
Lähiruoka on minusta lähiruokaa, jos se on kasvatettu lähipaikkakunnilla. - Juu..kyl tässä varmaan on jokin esto, kun en mainoksia näe. :) Onneks on, ku tulisin hulluks, jos joku menis mun eteen ku luen täällä.
- Liika kofeiini voi kyl aiheuttaa sydämmen tykytyksiä..Sekös mullaki pistää joskus jumputtamaan...:P Ei..kyl se jumputtaa muutes vaan, ku mun rakas kaffee ei voi olla syyllinen. ;)
Kolme kiloa sokeria on kyl paljon. Mä en ole enään vuosiin käyttäny sokeria kahvin kanssa. Muksuna otin kahvikupin kanssa 4 palaa sokeria. :) - Voii..oiski jo kesäaikaa...:)) Mä heräsin yhdeksältä, mut kyllä väsytti viel ihan hirveesti. Oli kuitenki pakko nousta, ku eihän sitä voi koko päivää nukkua...mukamas. :))
Tuo on muutes tuttua, että joku biisi saattaa aamulla jumputtaa päässä. Usein viel just sellanen, mitä ei ees muistanu enää olevankaan. :P - Vannotuneena kahvinjuojana täytyy sanoa, että olipas sullekkin hirvee kohtaus iskeny, ku meinasit kahvinjuonnin lopettaa..Vai oliko sulla ihan esim. terveydelliset syyt siihen? :)
Mä kuolisin ilman kaffeeta.. :P - Iltapäivää. Tämä päivä on mennyt ihan kotitöitä tehdessä. Pitihän minunkin painua raittiiseen ilmaan, mutta lorvikatarritauti iski pahemman kerran..eikä ole edes ensimmäinen kerta. :)
- Mihin ne mainokset tulee? Mä kun en sillai tajua tästä koneesta, että mitä tässä oikein on. Poitsu huolehtii tämmösistä. :)
- Tarkoitatko ternimaitoa?? Ternimaidosta tulee ihanaa uunijuustoa!
- Jaa..minä käsitin, että munan hinnassa on nousupainetta..
- Hitsi..unohin näköjään kokonaan sen, että eihän täälläkään sentäs kaikki juo maitoa. :)) Juu..silloin pitää ottaa purkista noi kalsiumit. :)